اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در فنلاند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در فنلاند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در فنلاند
اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در فنلاند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در فنلاند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در فنلاند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

مراحل اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فنلاند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در فنلاند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در فنلاند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

فنلاند با این واقعیت روبرو شده است که وقتی گروه های سنی پس از جنگ بازنشسته می شوند، با کمبود نیروی کار روبرو می شوند که نسل جوان خود قادر به رفع آن نیست. به نظر می رسد درحالی که در خصوص اشتغال به کار و استخدام در فنلاند، تمام مشاغل طی چند دهه آینده در مراقبت های بهداشتی خالی خواهد شد، اگر فقط لازم باشد که توسط فنلاندی ها پر شود، بنابراین باید از هر چهار نفر از جوانان فنلاند یک نفر برای پرستاری آموزش ببیند.

از آنجا که بدیهی است این وضعیت عملی نیست، در سال های آینده به خصوص در بخش های خدمات و مراقبت های بهداشتی نیاز به جذب افراد از خارج وجود دارد. البته ایده اشتغال به کار کوتاه مدت یا دائمی در فنلاند یا اقامت در اینجا، به اندازه 20 سال پیش فوق العاده نیست. البته جاذبه های کار در فنلاند شامل شرایط کاری خوب و امنیت شغلی بالا است. حتی زبان فنلاندی جذاب هیچ مانعی در برابر تازه واردانی که می خواهند تلاش کنند، ندارد. هرچند که مسلماً ممکن است در ابتدا کمی آنها را کند کند.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

علی رغم تأثیر فراز و نشیب های اقتصادی بر بازار کار، کارفرمایان در فنلاند در طولانی مدت به کارگران ماهر و متخصص بیشتری احتیاج دارند و این امر باعث شده است که شرایط اشتغال به کار و استخدام در فنلاند برای مهاجران نیز مناسب باشد. در این خصوص، بهتر است که راهنمایی های لازم را از کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

فنلاند از نظر فرهنگی، قومی و زبانی کشوری همگن بوده و هنوز هم هست. با این وجود، با رشد اتحادیه اروپا تحرک بیشتر نیروی کار، این امر به تدریج در حال تغییر است. از نظر سیاسی، فنلاند از سیاست در مورد مهاجران تغییرات روشنی داده است و موضوعاتی مانند مهاجرت مرتبط با کار و ادغام اجتماعی بخشی از ترازبندی های برنامه دولت امروز است.

مراکز جستجوی مشاغل در فنلاند

در حال حاضر اشتغال به کار و استخدام در فنلاند و در اروپا تشویق می شود. هنگامی که شهروندان اروپایی می خواهند برای کار به خارج از کشور مهاجرت کنند، توسط شبکه خدمات اشتغال اروپا ، به آنها کمک می شود. بیش از 800 مشاور در خدمات استخدام عمومی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در EURES مشارکت دارند.

در فنلاند نمایندگان را می توان در مراکز توسعه اقتصادی، حمل و نقل و محیط زیست در شهرهای بزرگ یافت. این متخصصان به شرکت هایی که به دنبال کارگر خارج از فنلاند و افرادی در فنلاند هستند و به دنبال کار در خارج از کشور می باشند، کمک می کنند تا ارتباطات و کانال های لازم را پیدا کنند.

اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

مشاغل مهم برای اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

در سال های اخیر، بیمارستان های سراسر فنلاند، مهاجران فنلاندی فعال در سوئد را به ادامه برنامه اشتغال به کار و استخدام در فنلاند تشویق کرده اند. بعلاوه، ترتیب دادن نمایشگاه های استخدام برای بسیاری از کشورها امری عادی شده است. لهستان، اسلواکی، جمهوری چک و مجارستان نیز از جمله کشورهایی هستند که کارفرمایان فنلاندی در آنها در نمایشگاه ها شرکت کرده اند.

از سویی دیگر کسانی که برای گفتگو با کارفرمایان فنلاندی در غرفه های نمایشگاه می آیند، شامل جوانان هستند که ممکن است از طریق برنامه هایی در فنلاند تحصیل کرده باشند. آنها خاطرات خوشایندی از فنلاند دارند و غالباً به زبان فنلاندی نیز صحبت می كنند و به مراتب شرایط و فرصت های مناسبی را برای اشتغال در این کشور خواهند داشت.

اهمیت زبان فنلاندی برای استخدام

اگرچه مهاجران از بسیاری جهات پشتیبانی می شوند، اما آمدن برای اشتغال به کار و استخدام در فنلاند ، به روحیه خاصی از کار و ذهنیت آزاد نیاز دارد. مهمترین و بزرگترین مسئله زبان است. مشاغل بسیار کمی وجود دارد که در آنها کار بدون دانستن هیچ گونه فنلاندی امکان پذیر باشد و فقط به دلایل ایمنی شغلی امکان برقراری ارتباط بسیار مهم است.

مقامات محلی و در واقع بسیاری از کارفرمایان نیز، به مهاجران و خانواده های آنها آموزش زبان، چه به صورت رایگان و چه با هزینه بسیار کم، می دهند. البته افراد در سرعت یادگیری یک زبان جدید تفاوت های فردی دارند، اما به طور کلی، با شش ماه تلاش فشرده باید به اندازه کافی این زبان را یاد گرفت تا در محل کار متوسط ​​زندگی را بتوان گذراند. سطح مهارت های فنلاندی، بستگی به ماهیت کار دارد.

قوانین رایج در فنلاند

فنلاند برای آموزش حرفه ای ارزش زیادی قائل است و شرایط لازم برای صلاحیت قانونی در بسیاری از زمینه ها و مشاغل وجود دارد. هرکسی که خارج از فنلاند تحصیل کرده و موفق به کسب مدرک تحصیلی شده باشد، بهتر است از قبل بررسی کند که صلاحیت خود را به طور رسمی برای اشتغال به کار و استخدام در فنلاند به رسمیت بشناسد. طبق قانون، مهاجران از خدمات ادغام برخوردار هستند و مقامات محلی و دفاتر اشتغال و توسعه اقتصادی مسئولیت اصلی سازماندهی آنها را بر عهده دارند.

فنلاند می تواند شرایط كاری با كیفیت بالا داشته و كارمندان از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد. همچنین كودكان و نوجوانان از فرصت های آموزشی خوبی برخوردار می شوند، خدمات عمومی بدون دردسر انجام می شود و با وجود شركت های معتبر و بین المللی فرصت های شغلی بالایی وجود دارد.

فرصت شغلی در اشتغال به کار و استخدام در فنلاند

البته باید اشاره کرد که حومه شگفت انگیز شمالی فنلاند با انبوهی از فرصت های تفریحی و ورزشی وجود دارد که یک زندگی پر جنب و جوش فرهنگی، طیف وسیعی از انتخاب های ارزان قیمت برای تحصیل، مسکن تمیز و راحت و جامعه ای که از هر لحاظ واقعاً خوب کار می کند، وجود دارد که می تواند زمینه ای عالی برای اشتغال به کار و استخدام در فنلاند باشد.

این مهم است که توجه داشته باشید که حدود 75٪ از کل مهاجران در سن کار هستند. تعداد خارجیانی که به طور دائم در فنلاند زندگی می کنند تقریباً 4.5٪ از کل جمعیت می باشند که عمدتا از میان روسیه، عراق و چین می باشند. بهتر است پیش از هر اقدامی، برای مهاجرت و کار در فنلاند، با کارشناسان ثبتا مشورت نمایید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب