اشتغال به کار و استخدام در مراکش

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در مراکش را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در مراکش را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در مراکش
اشتغال به کار و استخدام در مراکش

اشتغال به کار و استخدام در مراکش

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در مراکش را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در مراکش میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در مراکش فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مراکش

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در مراکش

مراحل اشتغال به کار و استخدام در مراکش

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مراکش میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در مراکش را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در مراکش هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در مراکش

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در مراکش

آیا اشتغال به کار و استخدام در مراکش در برنامه حرفه ای شما قرار دارد، اقتصاد پایدار و رو به رشد مراکش آن را به مکانی عالی برای مهاجران در بسیاری از زمینه های مختلف تبدیل کرده است. مراکش رشد مداوم اقتصادی را تجربه می کند. با این حال، نابرابری در درآمد و بیکاری همچنان بالا است. ضمن آنکه کازابلانکا مرکز بسیاری از شرکت های چند ملیتی در کشور است.

مراکش دارای یک اقتصاد متنوع و بازار گرا است که از مجاورت با اروپا بسیار سود می برد. این اقتصاد پایدار در سال های اخیر با رشد مداوم و تورم کم همراه بوده است، اگرچه برداشت ضعیف و مشکلات اقتصادی در اروپا منجر به کاهش اقتصادی می شود. با این حال، با کمک سرمایه گذاری عمومی و مصرف داخلی، اقتصاد نرخ رشد 4.9٪ را تجربه کرده است.

بخشهای اصلی اقتصادی در الجزایر

سه چهارم مهاجرانی که برای اشتغال به کار و استخدام در مراکش اقدام می کنند در دشت ها و فلات های ساحلی زندگی می کنند. این منطقه شامل بیشتر شهرهای مراکش و زمین های کشاورزی مدرن است. برخی از چالش های عمده که هنوز هم در اقتصاد مراکش با آن روبرو هستند شامل فساد، بی سوادی بالا، به ویژه در مناطق روستایی، بیکاری زیاد و فقر است.

تولید ناخالص داخلی مراکش رو به رشد بوده و بخش های اصلی اقتصاد شامل کشاورزی، جهانگردی، منسوجات، استخراج و فرآوری سنگ فسفات، کنسرو مواد غذایی، ساخت و ساز، انرژی و زیرمجموعه ها است. اقتصاد همچنان به وضعیت بخش کشاورزی وابسته است که 39.1٪ از افراد شاغل و مهاجر در مراکش در آن مشغول هستند. باقیمانده نیروی کار یا در بخش صنعت یا در بخش خدمات کار می کنند.

صنعت جهانگردی در اشتغال به کار و استخدام در مراکش

جهانگردی صنعت عمده ای در بخش خدمات است که نقش مهمی در اشتغال به کار و استخدام در مراکش داشته است. با این وجود درآمد، گردشگری به دلیل وضعیت کشورهای همسایه شروع به کاهش می کند. در حقیقت، تونس در طی بهار عربی، اعتراض خشونت آمیزی را تجربه کرد و چندین حمله تروریستی اخیراً کشور را لرزانده است.

از سویی دیگر، مهاجران شاغل در مراکش فرصت های بسیاری برای مشارکت در اقتصاد در حال گسترش این کشور دارند. مهاجران با فناوری، ارتباطات و زمینه های تجاری به دلیل تخصص خود بسیار مورد توجه قرار می گیرند. کازابلانکا به عنوان مرکز اقتصادی مراکش و بزرگترین بازار صنعتی کشور، بالاترین تعداد مهاجران شاغل در مراکش را در خود جای داده است. بسیاری از مهاجران در رباط و طنجه نیز شغل پیدا می کنند.

اشتغال به کار و استخدام در مراکش

مهارت های لازم برای استخدام در مراکش

دولت مراکش در حال حاضر خارجی ها را به سرمایه گذاری در این کشور تشویق می کند، این امر به افزایش تعداد زیادی از شرکت های بین المللی و چند ملیتی با یک شرکت تابعه در مراکش کمک می کند. دفتر مرکزی بسیاری از این شرکتها در کازابلانکا است. اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، می توانید اشتغال به کار و استخدام در مراکش را به عنوان معلم در یک مدرسه بین المللی یا یک مدرسه انگلیسی زبان پیدا کنید. بسیاری از مدارس انگلیسی نیاز به داشتن گواهینامه TEFL دارند.

اتباع خارجی که برای ورود به مراکش نیازی به ویزا ندارند، لازم نیست قبل از ورود شغل خود را تأمین کنند. لطفاً توجه داشته باشید که هنگام تقاضای اجازه اقامت نیاز به ارائه مدارک کافی مالی دارید. بنابراین بهتر است پس از مهاجرت به مراکش در اسرع وقت کار پیدا کنید. در این شرایط، داشتن مهارت های لازم زبان بسیار حیاتی است. اگرچه زبان عربی استاندارد برای اکثر ادارات دولتی و سیستم دادگاه زبان کار است، فرانسه همچنان در مراکش زبان تجارت است.

قراردادهای اشتغال به کار و استخدام در مراکش

تعداد فزاینده ای از مراکشی ها می توانند انگلیسی صحبت کنند و این زبانی است که در برخی از شرکت های بین المللی در مراکش صحبت می شود. با این وجود، اشتغال به کار و استخدام در مراکش بدون صحبت روان به زبان عربی یا فرانسه بسیار دشوار خواهد بود. با توجه به تعداد بالای شرکت های بین المللی فعال در مراکش، درخواست از طریق شبکه ارتباطات حرفه ای بین المللی راه خوبی برای یافتن کار است.

قراردادهای کاری کلیه اتباع خارجی که در مراکش کار می کنند، باید توسط Anapec ارزیابی شود تا از مطابقت آنها با قوانین کار فعلی اطمینان حاصل شود و هیچ شهروند مراکشی یا مقیم دائمی نمی تواند جای خالی را پر کند. این روش اغلب توسط کارفرمای شما تامین می شود. می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

مشاغل مهم در اشتغال به کار و استخدام در مراکش

چندین بخش وجود دارد که شما می توانید برای فرصت های شغلی و اشتغال به کار و استخدام در مراکش در نظر بگیرید و آنها بسته به شهر متفاوت هستند. به یاد داشته باشید که خارجی ها نمی توانند به راحتی موقعیت هایی را بگیرند که می تواند توسط مراکشی ها پر شود. بنابراین موقعیت هایی را در نظر بگیرید که ممکن است آموزش های تخصصی یا مهارت های زبانی داشته باشید که معمولاً در مراکش یافت نمی شود.

توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت های مراکشی حاضر نیستند برای دریافت اجازه کار به کارمندان کمک کنند. هرچند شرکتهای بزرگتر این کار را می کنند. این یک فرآیند طولانی همراه با استرس و صرف زمان و پول است. اگر می خواهید قرارداد ببندید، بهتر است یک کار خوب پیدا کنید. برای اثبات اینکه هیچ مراکشی وجود ندارد که بتواند این کار را انجام دهد، نیز تحقیقات لازم را در نظر داشته باشید.

بررسی صنایع مهم در استخدام در مراکش

مراکش کشوری با فرصت های بی پایان است، شما فقط باید بدانید که چگونه آنها را پیدا کرده و برای اشتغال به کار و استخدام در مراکش اقدام کنید. این کشور به سرعت در حال توسعه است. کشورهای آسیایی، اروپای شرقی و اسکاندیناوی با مراکش تجارت می کنند، بنابراین، این زبان ها مورد نیاز هستند، اما یافتن آنها آسان نیست.

هنگامی که فرصتی پیدا کردید، می توانید مطمئن باشید نامزدهای زیادی وجود ندارند که شرایط را برآورده کنند و می توانید قوانین خود را تنظیم کنید که به احتمال زیاد پذیرفته خواهید شد. ضمن آنکه مراکش یک مقصد اصلی گردشگری است و می تواند برای کسانی که به دنبال فرصت های شغلی در این حوزه هستند، انتخاب مناسبی باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب