اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در موریتانی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در موریتانی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در موریتانی
اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در موریتانی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در موریتانی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در موریتانی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

مراحل اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در موریتانی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در موریتانی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در موریتانی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

اشتغال به کار و استخدام در موریتانی برای مهاجران چندان کار ساده ای نیست، اما برای کسانی که دارای استعداد و مهاجرت بالایی هستند و اطلاعاتی کافی از اقتصاد محلی و بازار کار این کشور دارند، می توانند به فرصت های شغلی این کشور، دست یابند. بنابراین برای آگاهی از چگونگی دستیابی به بهترین شغل در موریتانی می توانید مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

لازم به ذکر است که صنعت عمده کشور استخراج معادن است، این تجارت از ویژگی های غالب اقتصاد است و در نتیجه چندین نقش وجود دارد که برای خارجی های با تجربه مرتبط مناسب هستند. از سویی دیگر، موریتانی دارای پورتال مشاغل مفیدی است كه متقاضیان كار بین المللی می توانند به طور مرتب برای یافتن شغل در نقش های اجرایی، دیپلماتیک و مدیریتی آن را بررسی كنند. وب سایت های مفیدی در این کشور، در بخش های جای خالی صنعت معدن موریتانی به طور مرتب به روز می شود.

قوانین مالیات در موریتانی

هر کسی که تحت یک قرارداد دائمی دستمزد دریافت کند یا منبع درآمد دیگری در موریتانی داشته باشد، مشمول پرداخت مالیات بر درآمد است. اکثر مشاغل ثبت شده در این کشور از سیستم پرداخت به میزان درآمد استفاده می کنند که لازم است پس از اشتغال به کار و استخدام در موریتانی آن ها را در نظر داشته باشید.

 این بدان معنی است که درآمد تجارت را محاسبه می کند و میزان مشمول مالیات بر درآمد کارگران را در نظر گرفته و آن را از حقوق ماهانه کسر می کند. مالیات بر درآمد تنها پرداختی نیست که از سیستم PAYE کسر می شود. کارگران همچنین با این روش از بیمه درمانی و تأمین اجتماعی خود بهره مند می شوند. این ساده ترین راه برای تنظیم پرداخت مالیات در موریتانی است و مهاجران باید با کارفرمای جدید خود بررسی کنند که آیا این روش برای آنها اعمال می شود یا خیر.

امنیت اجتماعی برای اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

موریتانی دارای امنیت اجتماعی است که به بسیاری از افراد جامعه از قبیل افراد مسن، ساکنان معلول و بازماندگان کمک می کند و به آنها هر ماه بخشی از درآمد خود را توسط کارفرما و شرکت بیمه پرداخت می نماید. مبلغ حقوق بازنشستگی سالخوردگی در موریتانی 20٪ از دستمزد معمول ماهانه است و حداکثر میزان دستمزد ماهانه مورد استفاده برای محاسبه مبلغ بازنشستگی 70،000 MRO است.

ساکنان معلول نیز 20٪ از دستمزد قبلی خود را دریافت می کنند. همچنین مقادیر مختلفی از کمک هزینه خانواده ، کمک هزینه تولد و کمک هزینه بارداری وجود دارد که می تواند به والدین و خانواده ها در موریتانی اعطا شود. این مزایا می تواند پس از اشتغال به کار و استخدام در موریتانی کسب شود که در خصوص جزئیات آن می توانید مشاوره لازم را از ثبتا دریافت کنید.

اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

روش های یافتن مشاغل در موریتانی

موریتانی کشوری عربی است که در آفریقای غربی واقع شده است و زبان رسمی عربی است. اگر مصمم به اشتغال به کار و استخدام در موریتانی هستید، توصیه می شود برای جستجوی فرصت های شغلی در این کشور به عنوان یک فرد خارجی، از منابع آنلاین استفاده نمایید.

با وجود سایت های مناسب در این کشور، می توانید انتظار پاسخ 0.5 تا 1.0٪ را داشته باشید. توجه داشته باشید که کارفرمایانی به شما پاسخ می دهند که درخواست یا CV خود را به آنها ارسال کرده اید. با این وجود، می توانید اطلاعات به روز شده را در این سایت ها بررسی کرده و مطابق با آنها فرصت های شغلی مناسبی را جستجو نمایید.

شرایط اقتصادی اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

اقتصاد موریتانی بسیار مبتنی بر استخراج مواد معدنی است، از این رو سنگ آهن، طلا و مس عمده صادرات هستند. شرکای تجاری اصلی آنها چین، ایتالیا و ژاپن بوده و این کشور از موقعیت خوبی برخوردار است تا از اقتصاد سبز بهره مند شود. از طرفی دیگر در خصوص اشتغال به کار و استخدام در موریتانی باید اشاره کرد که این کشور دارای یک محیط کاری و اجتماعی چالش برانگیز است.

اکثر نقش ها برای افراد با مهارت بالا به شکل NGO و کار خیرخواهانه است. این کشور تحت سیستم های آموزش و مراقبت های بهداشتی توسعه یافته است و به هر کسی که در این کشور کار می کند توصیه می شود از داشتن بیمه و دسترسی به مقررات خصوصی اطمینان حاصل کند. زندگی اجتماعی محدود است و جمعیت به طور کلی سطح درآمد بسیار کمی دارند و در نتیجه فعالیت اجتماعی کاهش می یابد. ضمن آنکه قبل از اخذ پیشنهاد کار توصیه نمی شود که به موریتانی بروید.

دستمزد در اشتغال به کار و استخدام در موریتانی

موریتانی، با نام رسمی جمهوری اسلامی موریتانی، طیف گسترده ای از فرصت ها را برای شرکت هایی که قصد دارند در بازار جهانی گسترش یابند، ارائه می دهد. مانند هر کشور دیگر، قبل از شروع برای اشتغال به کار و استخدام در موریتانی ، فاکتورهای زیادی را باید در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، شما باید حقوق و دستمزد سازگار با شرایط محلی را در نظر داشته باشید. در صورتی که به دنبال دریافت زندگی مناسب به همراه کاری جذاب می باشید که بتوانید اقامتی متعادل را دریافت کنید، بهتر است پیش از مهاجرت، شغل خود را بررسی کرده و آن را جستجو نمایید.

اخذ ویزای کاری در موریتانی

اگر شرکت شما قصد دارد کارمندان خود را در راستای اشتغال به کار و استخدام در موریتانی بفرستد، می توانید در این باره و دریافت ویزای کاری خود راهنمایی های لازم را از ثبتا دریافت کنید. شرایط ویزا می تواند هر از گاهی تغییر کند و ممکن است از سفارت به سفارت دیگر متفاوت باشد. برای دریافت لیست جامع و به روز اسناد مورد نیاز، متقاضیان باید با سفارت، کنسولگری یا نمایندگی دیپلماتیک موریتانی در کشور محل اقامت خود در تماس باشند.

کارگران خارجی باید از قوانین محلی و شرایط خاص در موریتانی پیروی کنند. اسلام تنها دینی است که در موریتانی به رسمیت شناخته شده است و قوانین و اعتقادات مربوط به آن لباس و رفتاری را که نسبتاً محافظه کارانه باشد تشویق می کند. کارمندان هنگام اقامت در موریتانی با ویزای کار باید این رفتار را در ذهن داشته باشند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب