اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در نیجریه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در نیجریه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در نیجریه
اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در نیجریه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در نیجریه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در نیجریه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

مراحل اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نیجریه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در نیجریه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در نیجریه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

اگرچه نیجریه هنوز یک کشور در حال توسعه است، اقتصاد آن از جنبش خوبی برخوردار است و برای مهاجران امکان اشتغال به کار و استخدام در نیجریه وجود دارد. رونق نفتی که در دهه 1970 اتفاق افتاد به این کشور نفت خیز اجازه داد تا درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما همچنین این امکان را فراهم نمود تا تعداد زیادی از مهاجران خارج از کشور در آن کار کنند.

نیجریه از سال 1971 به عنوان عضوی از اوپک، بیشتر رشد اقتصادی خود را بر پایه استخراج منابع، بنا نهاده است که هنوز هم بزرگ ترین و سریع ترین بخش اقتصادی در حال رشد است. این کشور میزبان تعدادی پالایشگاه بزرگ نفت است که به ویژه در بندر هارکورت ، واری یا کادونا مستقر می باشد. در صورتی که قصد دارید در این کشور مشغول به کار شوید، می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

صنایع بزرگ برای استخدام در نیجریه

جریانات درآمد حاصل از فعالیت های معدنی برای ایجاد سایر صنایع بزرگ تولیدی، مانند کارخانه های تولید فولاد، کاغذ یا کارخانه های پتروشیمی فراهم شده است. تولید و فرآوری منسوجات، دخانیات و سیمان از دیگر فعالیت های قابل توجه صنعتی برای اشتغال به کار و استخدام در نیجریه است.

نیجریه همچنین با تولید کالاهای شاخص مانند لاستیک یا دانه های کاکائو ، اولین تولید کننده صادرات محصولات کشاورزی در این کشور و یک تولید کننده بزرگ کشاورزی است. ضمن آنکه باید اشاره نمود که اولین شرکای تجاری نیجریه، ایالات متحده و کشورهای اروپایی و به طور فزاینده ای چین هستند. بنابراین، متخصصان خارجی با دانش خوب از بازارهای بین المللی بسیار ارزشمند هستند. علاوه بر این، صنایع با فن آوری بالا، نیاز به تخصص خاصی دارند که ضرورت انتقال مهارت را می طلبد.

شرایط اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

یک مدیریت سلسله مراتبی بر محافل تجاری و اشتغال به کار و استخدام در نیجریه ، مسلط است و برابری جنسیتی در کار، در این جامعه مردسالار حاصل نمی شود، اگرچه تعداد روزافزون زنان تاجر پرطرفدار این روند را جلب می کنند. تجارت معمولاً از ساعت 8 تا 5 یا 6  و در روزهای دوشنبه تا جمعه انجام می شود. اگرچه شرکت های مناطق شمالی، در اکثر جوامع مسلمان، جمعه ها می توانند در ساعت 1 بعد از ظهر از سیستم خارج شوند.

همچنین زبان تجاری در نیجریه انگلیسی است و لباس های تجاری معمولی از لباس های معمولی و تیره تشکیل شده است. باید اشاره کنیم که مزایای مهاجران در نیجریه بسیار زیاد است، اما اجازه ندهید که فیش حقوقی شگفت انگیز، شما را فریب دهد که از قدرت خرید فوق العاده ای برخوردار خواهید شد. زیرا هزینه زندگی در شهرهای نیجریه در واقع نجومی است.

اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

اجازه کار در نیجریه

برای اشتغال به کار و استخدام در نیجریه ، باید از قبل برای اجازه اقامت و کار ، تحت ویزای مشمول، وارد کشور شوید، برای این منظور، شما باید قبل از مهاجرت یا در سه ماه اول پس از تاریخ ورود به کشور، یک شغل را تضمین کنید. همچنین به منظور محافظت از بازار کار داخلی، دولت نیجریه در تلاش است تا اشتغال خارجی ها را در موقعیت هایی که می تواند توسط اتباع واجد شرایط نیجریه استخدام شود، مهار کند.

بر این اساس، سهمیه خارج از کشور اعمال می شود و این امر برای مهاجران در جهت کار در این کشور، تا حدودی دشوار است. البته تا به امروز، بیشتر مشاغل مهاجران در نیجریه در تجارت نفت و گاز یافت می شوند، اگرچه صنایع فناوری اطلاعات، آموزش و استخراج معادن نیز به نیروی انسانی متخصص و باتجربه خارجی احتیاج دارند.

مشاغل مطرح در اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

شما به احتمال زیاد در یک شرکت بزرگ چند ملیتی در موقعیت هایی مانند توسعه دهنده تجارت، مدیر منابع انسانی، حسابدار، مهندس یا مدیر سیستم اطلاعات استخدام خواهید شد. طبق داده های اداره مهاجرت نیجریه، تقریباً 81000 خارجی، عمدتاً از چین، هند، لبنان، انگلستان و ایالات متحده را به به این کشور در جهت اشتغال به کار و استخدام در نیجریه آورده است.

 یکی از مهمترین دلایل تبدیل شدن نیجریه به گزینه محبوب مهاجران این است که این کشور دارای ذخایر گسترده نفتی است. این صنعت فرصت های شغلی زیادی را نه تنها برای نیجریه ها بلکه برای مهاجران نیز ایجاد کرده بود. علاوه بر بخشهای نفت و گاز که همچنان کانون اصلی اقتصاد نیجریه و آفریقا هستند، صنعت معدن، کشاورزی، ساخت و ساز، ارتباطات و خدمات باعث ایجاد اشتغال می شود و توجه افراد را به خود جلب می کند.

جستجو برای استخدام در نیجریه

اگر مشتاق اشتغال به کار و استخدام در نیجریه هستید، باید بدانید که جستجوی خود را از کجا شروع کنید. بخش بین المللی سایت های شغلی می تواند برای کارجوی خارجی گزینه ای آسان برای استفاده باشد. با استفاده از فیلترها و کلمات کلیدی مناسب، می توانید لیست ها را در مکان هایی از سراسر جهان که به شما علاقه دارند بررسی کنید.

این سایت ها فرصتی را برای جستجوی مشاغل بین المللی در بیش از 60 مکان از جمله نیجریه فراهم می کند. علاوه بر این، می توانید مطابق با مهارت خود، بهترین سایت های شغلی در نیجریه را بررسی کنید. در این باره توصیه می شود راهنمایی های لازم را از ثبتا دریافت کنید. ضمن آنکه وب سایت های شرکت ها منبع دیگری برای جستجوی کار هستند. بعضی از آنها صفحه خاصی به کار اختصاص می دهند که در آن مشاغل آزاد و شرایط لازم را برای نامزدها منتشر می کنند.

مجوز اشتغال به کار و استخدام در نیجریه

برای کار قانونی در نیجریه به عنوان یک خارجی، باید برخی از مدارک را آماده داشته باشید. اولین چیزی که باید بدانید این است که شرکتی که می خواهید در آن برای اشتغال به کار و استخدام در نیجریه اقدام کنید، نیاز به دریافت سهمیه مهاجران (EQ) دارد. این سند به طور رسمی به آنها اجازه استخدام یک خارجی در نیجریه را می دهد. سپس باید ویزای کاری خود را که توسط سفارت یا کنسولگری نیجریه در خارج از کشور صادر می شود، دریافت کنید.

ضمن آنکه باید برای مجوز اقامت ترکیبی و کارت مهاجرت، برای زندگی و کار قانونی در نیجریه اقدام کنید. این خدمات توسط اداره مهاجرت ملی صادر می شود  که همراه با کارت سبز و کارت قهوه ای است که بدین ترتیب به شما اجازه کار در این کشور را می دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب