اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در پاکستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در پاکستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در پاکستان
اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در پاکستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در پاکستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در پاکستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

مراحل اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاکستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در پاکستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در پاکستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

افتتاح یک موقعیت جدید در پاکستان برای شرکت می تواند بسیار مهم باشد، اما همچنین باید در مورد چگونگی ایجاد یک تیم با استعداد و اشتغال به کار و استخدام در پاکستان اطلاعات کافی را در نظر بگیرید. اینکه می خواهید از پرسنل محلی استخدام کنید، یا از شرکت مادر کارمندان خارجی را بیاورید.

بسیاری از مشاغل نمی دانند که چگونه ویزای کار در پاکستان را دریافت کنند. اگر مطمئن نیستید که به کدام ویزا نیاز دارید یا چگونه می توانید آن را دریافت کنید، می توانید مشاوره های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.  

شرایط اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

پاکستان دارای انواع مختلف ویزای کار است که از آن جمله می توان به ویزای کسب و کار و یا ویزای تجاری هنگام ورود اشاره نمود. کارمندان خارجی برای زندگی و کار قانونی در پاکستان به ویزاهای کاری نیاز دارند. آنها باید یک پیشنهاد کاری داشته باشند و شرایط خاصی را برای درخواست ویزا کشب کنند. تمام ویزاهای کاری برای یک سال اعطا می شوند و برای چندین بار ورود به پاکستان معتبر هستند. کارمندان خارجی پس از اشتغال به کار و استخدام در پاکستان همچنین می توانند پس از تأیید، سالانه آن را تمدید کنند.

چندین شرایط برای دریافت ویزای کار یا مجوز در پاکستان وجود دارد. برخی از اسناد لازم شامل گذرنامه کارمند، عکسی از کارمند، نامه ثبت SECP شرکتی که در آن مشغول به کار است و پیشنهاد نامه توسط BOI / MOI ، برای یک برنامه افزودنی، اطلاعات تماس شرکت و تعهدنامه در سربرگ شرکت می شود. همچنین قرار داد کار نیز لازم است.

مراحل دریافت ویزا برای کسب و کار در پاکستان

شرایط اشتغال به کار و استخدام در پاکستان و اخذ ویزای کار در پاکستان ممکن است سه تا چهار ماه طول بکشد، این بدان معنی است که روند درخواست طولانی مدت وجود دارد. پس از ارائه مدارک ذکر شده، متقاضیان باید هزینه درخواست را طبق برنامه هزینه ویزای پاکستان از طریق یک حواله یا چک صندوق پرداخت کنند. هر ملیت دارای شرایط ویزا متفاوتی است ، بنابراین پرداخت هزینه مناسب مهم است.

پس از ارسال کل درخواست، هیئت سرمایه گذاری آن را پردازش می کند. سپس، کمیته ویزا و رئیس BOI ویزای کار را تأیید می کنند و توصیه خود را به وزارت کشور ارائه می دهند. این وزارتخانه مجوز نهایی را دارد و از مشاوره BOI برای تعیین پاسخ آنها استفاده خواهد کرد. در صورت تأیید، مجوز برای نهایی شدن و صدور ویزا به دفاتر گذرنامه منطقه ای می رسد.

اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

منابع کاریابی و استخدام در پاکستان

سایت های مشاغل پاکستان به طور معمول سایت های شغلی آنلاین پاکستان است که استعداد و مهارت ها را با فرصت های اشتغال به کار و استخدام در پاکستان ارتباط می دهد. این وب سایت ها به ترتیب با ارائه یك بستر برای جستجوی شغل و استخدام به كارجویان و كارفرمایان خدمات ارائه می دهد. همچنین دولت پاکستان دارای یک پایگاه داده عظیم از هزاران رزومه قابل جستجو از مشاغل و کارگران خارجی است که به بیش از 59،947 کارفرما خدمات ارائه می دهند.

می توانید به راحتی از مشاغل آزاد و مشاغل جدید پاکستان بازدید کنید که در آن در مورد بسیاری از مشاغل جالب و موضوعات کاری را خواهید یافت که می تواند متناسب با مهارت های شغلی شما باشد. در مشاغل آموزش انگلیسی پاکستان می توانید بزرگترین لیست را با صدها مورد از جدیدترین و جالب ترین مشاغل محلی پاکستانی و خارج از کشور پیدا کنید.

سایت های معتبر اشتغال به کار و استخدام در پاکستان

نمایشگاه های مشاغل و مهاجران پاکستان منبع خوبی از اطلاعات در مورد فرصت های شغلی است. برخی از وب سایت های مهاجران،  ممکن است در مورد شرایط اشتغال به کار و استخدام در پاکستان مشاوره دهند. اکثر شرکت ها تبلیغات خالی مشاغل خارج از کشور پاکستان را به صورت آنلاین انجام می دهند.

همچنین ممکن است بخواهید بخش های استخدام روزنامه های محلی را بررسی کرده و از سایت های آنلاین روزنامه بازدید کنید. شرکت ها به طور منظم در اینجا فرصت های شغلی خود را تبلیغ می کنند. در این خصوص می توانید اطلاعاتی کامل تر را در موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

جویای کار در پاکستان

پورتال مشاغل پاکستان لیستی از کارفرمایان با حق بیمه برتر و لیست دیگری از فرصت های شغلی برتر و همچنین یک لیست شغل ویژه اخیر را ارائه می دهد که براساس منطقه عملکردی و شهر تنظیم شده است و شرایط لازم برای اشتغال به کار و استخدام در پاکستان در زمینه های صنعت، با مشاغل محلی یا بین المللی ارائه می کند.

بنابراین می توان به صورت آنلاین، برای جستجوی کارفرمای مناسب با مهارت های خود ادغام نمود و مشاغل سودده مهاجران پاکستان را شناسایی نمود. به سادگی می توانید مشاغلی مانند آموزش زبان انگلیسی را در این کشور داشته و به درآمد مناسبی برسید که فرصت های شغلی فراوانی را فراهم می کند.

شرایط جغرافیایی موثر در مشاغل پاکستان

باید یاد آور شویم که اسلام آباد در پاکستان در جنوب آسیا واقع شده است. هم مرز با دریای عرب، بین هند از شرق و ایران و افغانستان از غرب و چین در شمال است. پاکستان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کالاهای طبیعی است. بازار کار این کشور دهمین بازار بزرگ جهان است.

همچنین پاکستان دارای جمعیت 220.892 میلیون نفر می باشد که در شهرهایی مانند اسلام آباد، کراچی، لاهور و فیصل آباد می توان رونق برای اشتغال به کار و استخدام در پاکستان را یافت. همچنین زبان های اصلی در این کشور اردو و انگلیسی است.

برخی از مشاغل در پاکستان به دنبال بالاترین پرسنل است و حقوق رقابتی را ارائه کرده و بسته مزایای جذاب را فراهم می کند که  متقاضیان علاقه مند باید هر جای خالی را به طور کامل بررسی کنند تا اطمینان حاصل کنند که درخواست آنها شامل تمام اطلاعات لازم و مطابق با همه انتظارات آنهاست. همه متقاضیان بدون در نظر گرفتن نژاد، رنگ، مذهب، جنسیت، منشا ملی، ناتوانی، سن ، گرایش جنسی، وضعیت اجتماعی، یا ایدئولوژی های سیاسی، مورد بررسی کامل قرار می گیرند که در نهایت فرصت شغلی مناسبی فراهم خواهد شد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب