اشتغال به کار و استخدام در کانادا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اشتغال به کار و استخدام در کانادا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اشتغال به کار و استخدام در کانادا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اشتغال به کار و استخدام در کانادا
اشتغال به کار و استخدام در کانادا

اشتغال به کار و استخدام در کانادا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به اشتغال به کار و استخدام در کانادا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور اشتغال به کار و استخدام در کانادا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

اشتغال به کار و استخدام در کانادا فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کانادا

شروط و الزامات اشتغال به کار و استخدام در کانادا

مراحل اشتغال به کار و استخدام در کانادا

توجه داشته باشید بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کانادا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اشتغال به کار و استخدام در کانادا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور اشتغال به کار و استخدام در کانادا هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

اشتغال به کار و استخدام در کانادا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اشتغال به کار و استخدام در کانادا

اگر شما به وسعت گسترده ، شهرهای متنوع و مردم فوق العاده دوستانه علاقه دارید، بهتر است برای اشتغال به کار و استخدام در کانادا  اقدام کنید. این ملت عظیم از نظر وسعت، دومین کشور بزرگ روی زمین است، اما جمعیت کمی کوچکتر از کالیفرنیا دارد. بنابراین برای کسانی که به دنبال مکانی جدید برای خود هستند، یکی از شهرهای بزرگ کانادا یا حتی استان های روستایی ممکن است جذاب باشد.

به خصوص اینکه مهاجرت به همسایه جنوبی آن، ایالات متحده آمریکا معمولاً آسان تر است. به طور کلی، کانادا به عنوان یک کشور بسیار استقبال کننده از مهاجرت شناخته می شود. تحت مدیریت فعلی که توسط جاستین ترودو هدایت می شود، کانادا درهای خود را به روی مهاجران ماهر از سراسر جهان باز کرده است. در این خصوص راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

شرایط خاص اشتغال به کار و استخدام در کانادا

از آنجا که جمعیت کانادا بسیار اندک است، کشور با افزایش جمعیت و کاهش نرخ زاد و ولد دست و پنجه نرم می کند و باعث می شود کارفرمایان برای آوردن کارگران ماهر مورد نیاز خود به جمعیت خارجی مراجعه کنند. کانادا اکنون سالانه حدود 300000 مهاجر پذیرش می کند و برنامه هایی را برای ورود بیش از یک میلیون مهاجر در سه سال آینده برای اشتغال به کار و استخدام در کانادا تنظیم کرده است.

همه اینها به معنای یک چیز است. اگر به فکر مهاجرت به کانادا بوده اید، اکنون زمان مناسب است. روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در یک مسیر اقامت دائم به کانادا مهاجرت کنید یا اجازه کار بگیرید تا بتوانید به طور موقت در این کشور کار کنید. گزینه های مهاجرت عبارتند از Express Entry که مربوط به زمانی است که به عنوان کارگر ماهر مهاجرت می کنید و Program Nominee Program  که شامل زمانی است که شما توسط یک استان خاص نامزد شوید.

دریافت اقامت با مجوز کار در کانادا

برای اقامت کوتاه مدت در این کشور، لازم است تا برای اجازه کار درخواست دهید. هر دو پروانه کار آزاد و پروانه کار مخصوص کارفرما وجود دارد. اولی به شما اجازه می دهد برای هر کارفرمایی کار کنید و دوم مختص یک کارفرما و مدت زمان خاص است. شما می خواهید قبل از برنامه ریزی برای انتقال، قوانین مهاجرت و شرایط اشتغال به کار و استخدام در کانادا را بررسی کنید.

همچنین ممکن است شانس پیدا کردن برنامه ای را داشته باشید که به شما کمک کند تا در روند ویزا سریع تر حرکت کنید. گرچه این فرصت ها اغلب با هزینه همراه است، داشتن راهنمایی و پشتیبانی هم برای مراحل ویزا و هم برای جستجوی کار ارزشمند است.

اشتغال به کار و استخدام در کانادا

فرصت های شغلی در کانادا

هنگامی که تصمیم گرفتید برای اشتغال به کار و استخدام در کانادا  اقدام کنید، چندین فاکتور وجود دارد که باید قبل از مهاجرت به این کشور در نظر بگیرید. مانند هر جستجوی شغلی، مهم است که در مورد صنعت یا زمینه خاصی که می خواهید در آن کار کنید، فکر کنید.

این که آیا شما هم اکنون در زمینه خود متخصص هستید، یا قصد تغییر شغلی را دارید یا تازه کار خود را شروع می کنید، تمرکز جستجوی خود را به سمت بازارها و صنایعی که بیشتر از همه برای شما جالب هستند، محدود کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از صنایع نیاز به مهارت یا تجربه خاصی دارند.

نقش مهارت زبان در اشتغال به کار و استخدام در کانادا

به احتمال زیاد لیست های شغلی را در شمال کشور پیدا نخواهید کرد، لازم است به مکانی که می خواهید در آن جا زندگی کنید، فکر کنید. از آنجایی که کشور در وسعتی بزرگ قرار گرفته است، مهم است که دقیقاً در مورد مکانی که برای  اشتغال به کار و استخدام در کانادا در نظر گرفته و می خواهید زندگی کنید، تحقیق کنید، زیرا این امر به شما کمک می کند تا جستجوی شغل شما بسیار محدود شود.

در حالی که همه ما می دانیم انگلیسی در کانادا یک زبان رسمی است، اما ممکن است شما را شگفت زده کند که کانادا در واقع یک کشور دوزبانه است. انگلیسی و فرانسوی زبان های رسمی در این کشور هستند. اکنون، این بدان معنا نیست که هر شخصی که در خیابان ملاقات می کنید به هر دو مسلط باشد. اما اگر در هر دو مهارت را دارید، ممکن است شانس بیشتری برای یافتن کار در صنعت مورد علاقه خود داشته باشید.

جستجو برای اشتغال به کار و استخدام در کانادا

بخاطر داشته باشید که اگر می خواهید توسط فرانسوی زبانان در نظر گرفته شوید، ممکن است بخواهید استان کبک را انتخاب کنید. در اینجا ، زبان فرانسه از نظر قانون محافظت می شود و در صورت درخواست کارمند، کارفرمایان در واقع ملزم به ارائه کلیه اسناد و ابزار کار به زبان فرانسه هستند که در هنگام اشتغال به کار و استخدام در کانادا منظور می شود.

اکنون که ایده ای راجع به اینکه می خواهید چه کار کنید و به کجا می خواهید بروید، دارید، زمان تحقیق است. جستجوی خود را با تهیه مواد برنامه خود شروع کنید و سپس جستجو کنید. توجه داشته باشید که قالب ها، سبک ها و محتوای رزومه ها بسته به فرهنگ متفاوت است. بنابراین مهم است که رزومه خود را متناسب با مخاطبان کانادایی تنظیم کنید. آنها معمولاً به جای لیست کردن وظایفی که شما انجام داده اید، می خواهند دستاوردها را برجسته کنند.

مشاغل مهم در کانادا

جستجوی مشاغل در کانادا و آماده شدن برای مهاجرت به کشور جدید، می تواند یک روند دلهره آور باشد. اما منابع زیادی در این مسیر فراهم است. برای کسب راهنمایی درباره برنامه ریزی مهاجرت کاری خود، می توانید با ثبتا مشورت نمایید. همچنین دولت کانادا نکاتی درباره نحوه آمادگی برای زندگی و  اشتغال به کار و استخدام در کانادا ارائه می دهد.

تقاضای زیادی برای کارگران خارجی وجود دارد و به روزرسانی آخرین فرصت های شغلی برای کمک به جویندگان کار همواره وجوددارد. جای خالی در شرکت های تولیدی مانند مدیر تولید، عضو تیم ساخت، کارگر تولید، اپراتور ماشین، همکاران تضمین کیفیت و بسیاری دیگر موجود است.

کانادا فرصت های شغلی زیادی را در زمینه های مختلف مهیج ارائه می دهد. این امر باعث شده است که بسیاری از مهاجران با وعده حقوق عادلانه و کیفیت عالی زندگی، کار در کانادا را انتخاب کنند. کانادایی ها افرادی سخت کوش و فداکار و مشتاق نسبت به کاری هستند که انجام می دهند. بنابراین اگر واجد شرایط باشید، خبر خوب این است که کانادا به دنبال افرادی مانند شما است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب