1652 امتیاز
5/5

اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .

هم اکنون به منظور اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

شروط و الزامات اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

مراحل اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

توجه داشته باشید بمنظور اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

متقاضیان ویزای ثبت شرکت قبل از هرگونه اقدام باید به بررسی مزایای این روش، بهترین کشورها برای ثبت شرکت و همچنین شرایط و مراحل ثبت شرکت در کشور مقصد بپردازد. در این مطلب به بررسی ویزای ثبت شرکت که یکی از انواع ویزا است می پردازیم.

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کشورهای خارجی  ازجمله روش کاری، تحصیلی، خرید ملک، مهاجرت سرمایه‌ گذاری و… وجود دارد. دریافت ویزای ثبت شرکت یکی از راه‌های مهاجرت، دریافت اقامت موقت و پس از مدتی، اقامت دائم در کشورهای خارجی می‌باشد.

ویزای ثبت شرکت

اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را در اروپا راه‌اندازی کنید می‌توانید از روش ثبت شرکت اقدام نمایید. ثبت شرکت در کشورهای اروپایی مزایای زیادی به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها اخذ اقامت اروپا از این طریق می‌باشد.

با ثبت شرکت در اروپا، فرد مدیرعامل یعنی فردی که اقدام به ثبت شرکت نموده علاوه بر اجازه‌ی اقامت خود، برای خانواده‌ی خود نیز اجازه‌ی اقامت در کشور موردنظر را می‌تواند بگیرد. همچنین در برخی کشورها با این شرایط اخذ اقامت به خانواده‌ی افراد سهامدار نیز داده می‌شود.

مزایای ویزای ثبت شرکت

ثبت شرکت در اروپا با توجه به استانداردهای اقتصادی نوعی در کشورهای آن، یک سرمایه‌گذاری امن محسوب می‌شود. شاخصه‌های اقتصادی نظیر نرخ تورم در کشورهای اروپایی در وضعیت ثابت و مطلوبی قرار دارد؛ یعنی ثبات ارزی در این کشورها مانع از رشد بی‌رویه قیمت‌ها خواهد شد. 

همین ثابت بودن نرخ ارزی در کشورهای اروپایی ریسک سرمایه‌گذاری را پایین آورده و راه‌اندازی کسب‌وکار را به امری پرسود مبدل ساخته است. نکته مثبت دیگر در اخذ ویزای ثبت شرکت در اروپا، نرخ مصادره اموال است که تقریباً در تمامی کشورها رقم زیر یک را نشان می‌دهد. دیگر مزایای ثبت شرکت در اروپا به شرح زیر می‌باشند:

  • اخذ اقامت اروپا
  • امکان سفر به تمامی نقاط اروپا بدون نیاز به اخذ ویزا
  • بهره مندی از شرایط اقتصادی با ثبات در کشورهای اروپایی
  • امکان تجارت آزاد
  • دسترسی خوب به راه‌های ارتباطی تجاری
  • حمایت دولت از سرمایه گذاران
اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن

اخذ ویزا از طریق ثبت شرکت

اگر فرد متقاضی دریافت ویزای ثبت شرکت یک شهروند اتحادیه اروپا باشد، هیچ‌گونه محدودیتی برای وی وجود ندارد و سریعاً می‌تواند درخواست دهد و کارهای ثبت شرکت را آغاز نماید. در غیر این صورت فرد متقاضی نیاز به یک مجوز اقامت یک‌ساله دارد و اگر بتواند از طریق شرکت بازدهی داشته و ثبات اقتصادی شرکت را حفظ کند، می‌تواند مجوز اقامت موقت خود را به مدت ۵ سال تمدید کند.

بسته به قوانین حاکم بر کشور موردنظر، ممکن است بین ۳ الی ۵ سال طول بکشد تا متقاضی بتواند مجوز اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل نماید. برای ثبت شرکت در اروپا باید طرح توجیهی (بیزینس پلن) تأثیرگذاری داشته باشید.

همچنین به این نکته توجه کنید که میزان هزینه‌ی ثبت شرکت متناسب با نوع شرکت انتخابی، متفاوت خواهد بود. انواع شرکت در اروپا به‌طورکلی به چند دسته تقسیم می‌شوند مانند شرکت‌هایی با مسئولیت محدود، شرکت مشارکتی، شرکت سهامی و… که این انواع تقریباً در تمامی کشورهای اروپایی دیده می‌شوند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای ثبت شرکت

ثبت شرکت در کشورهای خارجی مستلزم رعایت دقیق قوانین می‌باشد؛ لذا اطلاع از مقررات روز اقتصادی کشور مدنظر اهمیت فوق‌العاده‌ای در روند قانونی ثبت شرکت در کشور مقصد دارد.

 لازم به ذکر است که ثبت شرکت با استناد به فاکتورهای اقتصادی مطلوب در کشورهای اروپایی یا کانادا، امری پرسود و کم ریسک جهت دریافت اقامت دائم و رشد سرمایه است؛ به‌شرط آن‌که روال قانونی تأسیس آن به‌دقت طی گردد. مدارک لازم برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت به شرح زیر می‌باشند:

  • ارائه کپی برابر اصل گواهی ثبت علامت تجاری
  • تکمیل فرم مخصوص جهت ثبت شرکت 
  • ارائه روزنامه تأسیس و آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی و حقیقی
  • درخواست کتبی و ارائه آن به اداره ثبت علائم تجاری
  • در صورت مراجعه وکیل و انجام امور اداری به‌واسطه وی
  • ارائه مدارک هویتی از قبیل کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران
  • ارائه اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علامت تجاری در ایران
  • پرداخت هزینه ‎ها‏ی ثبت که توسط اداره ثبت شرکت‌های بین‎ المللی
  • تهیه معرفی‌نامه بر روی سربرگ شرکت که به‌وسیله مدیران

مراحل دریافت ویزای ثبت شرکت

دریافت ویزای ثبت شرکت و مهاجرت به کانادا از این روش، مراحل پیچیده‌ای ندارد.

  • انتخاب اسم شرکت؛ این مرحله باید با ارائه اساسنامه همراه باشد و در آن، نام شرکت را مشخص کنند. .
  • تعیین و ارائه اساسنامه اصلی شرکت؛ در این مرحله باید افراد قطعی شرکت، نوع دقیق فعالیت شرکت و همچنین نوع تأسیس شرکت (فدرال یا منطقه‌ای) مشخص شود.
  • تعیین آدرس و محل اقامتگاه شرکت
  • تشکیل پرونده و تکمیل فرم‌ها و پرداخت هزینه‌های جانبی ثبت شرکت
  • پردازش برنامه و تعیین چشم‌انداز اقتصادی

سخن پایانی

گسترش فعالیت در سطح بین المللی یکی از اصلی ترین اهداف فعالان اقتصادی و تجار می باشد. بسیاری از شرکت های موفق در ایران ، جهت گسترش حوزه فعالیتشان در عرصه بین المللی سعی دارند کسب و کارشان را از طریق ثبت نمودن شرکت در کشور اروپایی و اخذ ویزای آن ارتقا دهند .

از دغدغه های اصلی افراد جهت تاسیس و تشکیل شرکت در خارج از کشور ، انتخاب کشور مناسب می باشد. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که شرکتتان را در کدام کشور به ثبت برسانید در گزارش های بعدی ثبتا با ما همراه باشید . 

همچنین لازم بدانید ثبت و تاسیس شرکت در کشورهای خارجی، یکی از راه های اخذ اقامت موقت و دائم در این کشورها می باشد. هنگامی که افراد تصمیم به راه اندازی شرکت در خارج از کشور دارند، در ابتدای امر بایستی ضوابط و قوانین کشور مورد نظر را به درستی مورد ارزیابی قرار دهند تا بهتر بتوانند به هدفی که با ثبت شرکت قصد رسیدن به آن را دارند دست پیدا کنند.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: اخذ ویزای ثبت شرکت و شرایط آن
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: