1652 امتیاز
5/5

اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن

امروز مورخ: ۰۱ /۰۲ /۱۴۰۳
اخذ ویزای خانوداگی و شرایط آن

اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن

اخذ ویزای خانوداگی و شرایط آن

اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .

هم اکنون به منظور اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن

شروط و الزامات اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن

مراحل اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن

توجه داشته باشید بمنظور اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

اخذ ویزای خانوداگی و شرایط آن

محتوای این صفحه عبارتند از:

ویزای خانوادگی

اینکه اعضایی خانواده‌دوست دارند که همگی در کنار هم باشند، از طرف دولت کانادا و سایر کشورها قابل‌درک می‌باشد. ویزای خانوادگی برای گروهی از متقاضیان صادر می‌شود که با افراد تبعه آمریکا نسبت خانوادگی نزدیکی دارند و به‌نوعی بستگان درجه‌یک محسوب می‌شوند. هرساله تعداد بسیار زیادی از این نوع ویزا صادر می‌شود.

در درخواست اولیه ویزا برای مهاجرت به کانادا، باهدف دریافت این نوع ویزا و همچنین ویزای اسپانسرشیپ خانوادگی به کانادا، افراد وابسته درجه‌یک شامل همسر و فرزندان می‌شوند و می‌توانند باهم درخواست ویزا نمایند. این در حالی است که برای والدین، مادربزرگ و پدربزرگ‌ها تنها زمانی می‌توانید ویزا اخذ نمایید که فرد متقاضی که اقامت دائم کانادا را داشته باشد.

درخواست حامی برای صدور ویزای خانوادگی

ویزا خانوادگی مهاجرتی برای افرادی که روابط خانوادگی خاص و تقریباً نزدیکی با یک فرد تبعه آمریکا دارند، صادر می‌شود. درخواست صدور ویزا از طرف فرد تبعه آمریکا (حامی) می‌بایست به‌صورت حضوری در اداره مهاجرت آمریکا ثبت گردد.

در شرایط خاص شهروند آمریکایی برای درخواست ویزای خانوادگی خود می‌تواند از خارج از آمریکا نیز اقدام نماید. حداقل سن حامی درخواست دهنده می‌بایست ۲۱ سال باشد.

افراد واجد شرایط اخذ ویزا خانوادگی

ویزا خانوادگی جهت مهاجرت بستگان درجه‌یک افراد زیر در کشورهای کانادا، آمریکا، استرالیا و … قابل صدور می‌باشد.

  • همسر فرد تبعه یک کشور
  • فرزند مجرد تبعه یک کشور با سنی کمتر از ۲۱ سال
  • والدین فرد تبعه آمریکا که حداقل ۲۱ سال سن دارد.
  • فرد یتیمی که توسط یک تبعه آمریکا در خارج از آمریکا به فرزندخواندگی قبول کرده‌اند.
  • فرد یتیمی که یک تبعه آمریکا قصد دارد در آمریکا وی را به فرزندخواندگی قبول کند.
 

اولین گام برای درخواست ویزای خانوادگی و مهاجرت، تشکیل دادخواست است. در این مرحله خویشاوند دارای تابعیت و اقامت در کشور مقصد، می‌بایست درخواستی تحت عنوان دعوت اقوام و برای این نوع ویزا به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات‌متحده ارائه دهد.

اخذ ویزای خانوداگی و شرایط آن

مدارک لازم برای دریافت ویزای خانوادگی

ویزای خانوادگی همان‌طور که از نام آن مشخص است، به جهت دیدار از اعضای خانواده در کشورهای نظیر آمریکا، کانادا، انگلستان و … به افراد واجد شرایط ارائه می‌گردد. شرایط و مدارک لازم جهت دریافت این ویزا به شرح زیر می‌باشند:

  • پاسپورت
  • پاسپورت قدیمی
  • ارائه مدرک گواه بر ارتباط خانوادگی با فرد موردنظر در کشور مقصد
  • تمکن مالی برای تأمین هزینه اقامت در کشور مقصد
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی
  • گواهی سلامت پزشکی
 

از میان شرایط ذکرشده، تمکن مالی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای کسب ویزای خانوادگی برخوردار است. دعوت‌نامه‌ای معتبر و البته بررسی سوابق سفر متقاضی هم از نظر اهمیت در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرد. ارائه مدرک زبان انگلیسی برای تمامی افراد الزامی نیست؛ افرادی با سن بالاتر از ۶۵ سال و البته افرادی که از سلامت جسمی و روحی برخوردار نیستند، نیازی به اثبات توانایی زبان خود و ارائه مدرک ندارند.

تمامی مدارک فوق بایستی در دارالترجمه رسمی به زبان انگلیس ترجمه شده و در موعدی مقرر به سفارت کشور مقصد ارائه گردد. لازم به ذکر است که هر فرد بسته به شرایط خاص خود، بایستی مدارک دیگری هم ارائه کند که آگاهی از آن‌ها در حیطه وظایف وکیل مهاجرت قرار می‌گیرد.

شرایط لازم برای مهاجرت خانوادگی همسر

درصورتی‌که یک نفر از طرفین ازدواج، دارای تابعیت آمریکا باشد، می‌تواند برای مهاجرت همسر خود اقدام نماید. البته اقدام به این کار نیازمند شرایط خاصی است. 

یکی از این شرایط خاص این است که طرفین ازدواج (حتی هم‌جنس‌گرایان) حداقل یک سال با یکدیگر زندگی کرده باشند. در درخواست ویزای خانوادگی که برای همسرتان ثبت می‌کنید، برای فرزندان همسرتان نیز می‌توانید از این طریق ویزا اخذ نمایید.

محدودیت‌های درخواست ویزای خانوادگی

درصورتی‌که دارای شرایط زیر باشید، ممکن است در درخواست این ویزا موفق به حمایت از پدربزرگ و مادربزرگتان نشوید.

  • زندانی بودن
  • ورشکستگی
  • تحت حکم حمایتی از طرف دادگاه هستید (مانند حمایت مالی از فرزند)
  • پرداخت وام‌هایتان با تأخیر
  • محکومیت به جرم انجام اعمال خشونت‌آمیز
  • دریافت مزایای مالی و حمایتی از دولت کانادا (که نشان‌دهنده عدم تمکن مالی شما برای آوردن اقوام نزد خود است.)
  • عدم داشتن تمکن مالی
  • سابقه عدم توانایی حمایت مالی از بستگان درگذشته

ویزای خانوادگی استرالیا

یکی از روش‌هایی که برای مهاجرت به کشور استرالیا وجود دارد، اخذ ویزای خانوادگی است. اخذ ویزای خانوادگی برای استرالیا از چند طریق ممکن است که در ادامه به بررسی دو مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت:

ویزای والدین (شماره ۱۰۳)

این نوع ویزا برای افرادی که اقامت دائم این کشور را دارند، قابل اخذ است؛ اما نکته‌ای مهم در این زمینه وجود دارد و آن این است که اگر تمایل به اخذ ویزای والدین یا شماره ۱۰۳ را دارید باید حدود سی سالی منتظر بمانید.

ویزای والدین با‌ سن بالا (شماره ۸۰۴)
  • در این نوع ویزا افرادی که دارای اقامت دائم هستند، می‌توانند درخواست ویزای ۸۰۴ دهند. تفاوت این ویزا با ویزای شماره ۱۰۳ در این است که این ویزا برای والدینی که سن بالا دارند، صادر می‌شود.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: اخذ ویزای خانوادگی و شرایط آن
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: