1652 امتیاز
5/5

اخذ ویزا یونان

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
اخذ ویزا یونان

اخذ ویزا یونان

اخذ ویزا یونان

اخذ ویزا یونان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه اخذ ویزا یونان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به اخذ ویزا یونان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری اخذ ویزا یونان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .

هم اکنون به منظور اخذ ویزا یونان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور اخذ ویزا یونان

شروط و الزامات اخذ ویزا یونان

مراحل اخذ ویزا یونان

توجه داشته باشید بمنظور اخذ ویزا یونان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل اخذ ویزا یونان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

اخذ ویزا یونان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

برای اخذ ویزا یونان و سفر به این کشور دو دسته گسترده درخواست وجود دارد. اولین مورد مربوط به شهروندان یک کشور غیرمعاف است که قصد سفر به یونان داشته و باید برای ویزای شینگن اقدام کنند. ویزای شینگن همان امتیازات شهروندان را از یک کشور معاف از ویزا به دارندگان می دهد، به این معنی که آنها می توانند برای مدت 90 روز آزادانه در اطراف منطقه شینگن سفر کنند.

اگر به ویزای شینگن نیاز دارید و از تصمیم دارید از چندین کشور بازدید کنید، حتماً در کنسولگری مناسب اقدام کنید. اما در صورتی که بیشتر وقت خود را در یونان می گذرانید، اقدام در کنسولگری یونان مناسب تر است. دسته دوم ویزا برای اتباع خارجی است که قصد دارند بیش از 90 روز در یونان بمانند که برای کار، تحصیل یا ملاقات با اعضای خانواده خواهد بود. به طور کلی هر کسی که گذرنامه اتحادیه اروپا نداشته باشد، اگر بیش از 90 روز بماند، باید درخواست ویزا کند.

ورود به یونان بدون ویزا

اگر در فکر سفر به مدیترانه و یونان هستید، لازم است برای اخذ ویزا یونان اقدام کنید. البته برخی از کشورها همچون شهروندان ایالات متحده، کانادا، انگلستان، مکزیک، استرالیا و مجاز به ورود به یونان بدون ویزا تا 90 روز در یک دوره شش ماهه هستند.

در واقع، این قانون برای بازدید از اکثر کشورهای اروپا اعمال می شود. بنابراین آن ها نیاز است تا گذرنامه ای را ارائه کنند که حداقل سه ماه پس از تاریخی که قصد بازگشت به کشور خود را دارند، اعتبار داشته باشد. از سویی دیگر، یونان یکی از طرفین توافق نامه شینگن است که 26 کشور اروپایی را که چک های مرزی داخلی، به دلیل گردشگری کوتاه مدت، سفر کاری یا ترانزیت به مقصد غیر شینگن، لغو شده است، را شامل می شود. این کشورها شامل اتریش، بلژیک، دانمارک، فرانسه، آلمان، ایتالیا و سوئیس می شود.

شرایط ویزا برای یونان

برای اخذ ویزا یونان و برای ویزای توریستی شینگن 90 روزه در هر دوره 180 روز، لازم است که شهروندان خارجی، اظهارات بانکی، مدارک بیمه درمانی، رزرو هتل، بلیط هواپیما رفت و برگشت را آماده ارائه کنند. همچنین برای ویزای دانشجویی یک ساله، نیاز به نامه پذیرش در دانشگاه، مدارک اعتبار کافی و بیمه درمانی نیاز است. این در حالی است که ویزای کار طولانی مدت یک ساله نیز به قرارداد کار، مدرک تحصیلی و گواهینامه های مربوطه احتیاج خواهد داشت.

لازم به ذکر است که  شهروندان کشورهایی که معاف از ارائه ویزا نیستند، هنگام درخواست ویزای توریستی یونان، این امکان را دارند تا 90 روز در سراسر منطقه شینگن سفر کنند. بسته به نوع ویزایی که به شما اعطا می شود، ممکن است اجازه داشته باشید از منطقه شینگن خارج شوید و با همان ویزا برگردید یا فقط یک بار اجازه ورود داشته باشید، بنابراین توصیه می شود به نوع درخواست توجه کنید. می توانید برای این کار با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی مشورت نمایید.

اخذ ویزا یونان

مدارک لازم برای ویزای یونان

جهت اخذ ویزا یونان ، لازم است که مدارک معتبری را آماده و ارائه نمایید. از جمله این مدارک، گذرنامه معتبر است که باید حداقل سه ماه پس از زمانی که قصد ترک منطقه شینگن را دارید، اعتبار داشته باشد. همچنین دو عکس یکسان و جدید در اندازه 35*45 میلی متر به همراه بیمه نامه سفر و بلیط پرواز رفت و برگشت باید هنگام ارائه درخواست پیوست گردد.

همچنین اثبات محل اقامت  که می تواند رزرو هتل یا نامه محضری میزبان در یونان باشد به همراه اثبات تمکن مالی ارائه شود که به عنوان مثال می تواند صورت های بانکی، میزان درآمد و حقوق، اثبات اشتغال و غیره باشد. همچنین در برخی از موارد هنگام حضور در سفارت، مقامنات مهاجرت، مصاحبه ای را خواهند داشت که در خصوص هدف از سفر و مدت زمانی که اقامت خواهید داشت، سوال خواهند کرد.

ویزای دانشجویی

دانشجویانی که در یک برنامه تحصیلی در یونان پذیرفته شده اند، باید برای اخذ ویزا یونان و ویزای بلند مدت اقدام کنند. شما به تمام اسناد ویزا، مانند گذرنامه با دو صفحه خالی، دو عکس رنگی در اندازه گذرنامه، گواهی پزشکی و اثبات بیمه درمانی نیاز خواهید داشت. همچنین نامه پذیرش در دانشگاه یونان نیز نیاز خواهد بود.

تمام ویزاهای بلند مدت که یک سال یا بیشتر اعتبار دارند، برای یک بار ورود به یونان مناسب هستند، اما پس از ورود به این کشور، باید کارت اقامت یونان را درخواست کنید. به محض اقامت باید در اداره پلیس یونان وقت بگیرید و تمام مدارک خود را به همراه داشته باشید.

اخذ ویزا یونان اشتغال بلند مدت

اگر برای کار به یونان می روید، روند کار مشابه درخواست ویزای دانشجویی است، اما چند تفاوت مهم دارد. علاوه بر مدارک ذکر شده، برای اخذ ویزا یونان، نیاز یک قرارداد کاری خواهید داشت. بنابراین شما باید پیش از هر اقدامی برای ارائه درخواست ویزای یونان، از قبل پیشنهاد کار داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید ویزا بگیرید و برای جستجوی کار به یونان بروید.

همچنین از آنجایی که این یک ویزای بلند مدت است، پس از اقامت در این کشور، باید درخواست کارت اقامت یونان را بدهید. شما باید در یک ایستگاه پلیس یونان وقت بگیرید و همه اسناد ویزا را دوباره ارائه نمایید. توجه داشته باشید که می توانید برای تمامی این مراحل، از خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

ویزای یونان اشتغال کوتاه مدت

هنگام درخواست ویزای کار و اخذ ویزا یونان ، کنسولگری ممکن است تصمیم بگیرد ویزای کوتاه مدت به شما اعطا کند. این ویزا با مدت اعتبار بیش از 90 روز است. کسانی که می توانند ویزای کوتاه مدت دریافت کنند، شامل کارگران فصلی، هنرمندان، ورزشکاران و مربیان، راهنمایان تور، یا کارآموزان هستند.

البته توجه داشته باشید که شما هنوز هم ملزم به تحویل کلیه مدارک مربوط به درخواست ویزای کار هستید، بنابراین مطمئن باشید که شما یک قرارداد کاری دارید که آنچه را که قصد دارید در یونان انجام دهید، اثبات می کند. ضمن آنکه اگر شما نیاز به اقامت در منطقه شینگن بیش از 90 روز مجاز دارید، می توانید درخواست تمدید ویزا نمایید که با شرایط خاصی  در این کشور اعطا می شود.

آخرین خبرها:

عنوان خبر: اخذ ویزا یونان
این گزارش خبری توسط تیم حقوقی حقوقی و خبرگزاری موسسه ثبتا آرشیو و تحت سریال منحصربفرد ثبت شد .

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: