اپلای تحصیلی گینه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه اپلای تحصیلی گینه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات اپلای تحصیلی گینه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

اپلای تحصیلی گینه

پذیرش اپلای تحصیلی گینه

اگر قصد ادامه تحصیل این دانشگاه را دارید باید بدانید که اپلای تحصیلی گینه اولین و مهم ترین گام در مهاجرت تحصیلی به این کشور به حساب می آید. همچنین برای صدور ویزای تحصیلی از سمت اداره مهاجرت ، اولین مدرک، مدرک اپلای تحصیلی گینه است. آیا می دانید اپلای تحصیلی چیست و چه طور باید برای آن اقدام کنیم؟ آیا از مراحل گرفتن اپلای تحصیلی گینه مطلع هستید؟ اگر علاقه مند به مهاجرت از طریق اپلای تحصیلی گینه هستید، موسسه مهاجرتی ثبتا به طور کامل شما را در امر همراهی می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل گام به گام اخذ اپلای تحصیلی گینه آشنا کنیم.

اپلای تحصیلی گینه چیست؟

به اقدامات لازم جهت اخذ اپلای تحصیلی گینه را در اصطلاح اپلای تحصیلی ادامه تحصیل می گویند. همانطور که می دانید برای تحصیل در اکثر دانشگاه های خارجی علی الخصوص در مقاطع تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکترا و …)، برخلاف ایران به جای آزمون ورودی (کنکور) باید واجد شرایط خاصی باشید تا بتوانید پس از طی کردن مراحل لازم، اجازه ورود و اپلای تحصیلی گینه را بگیرید. به طور کلی این اقدامات شامل موارد زیر می شود:
• یافتن دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل
• پیدا کردن استاد راهنما
• مکاتبه با استاد راهنمای مربوطه
• آماده کردن مدارک برای اپلای تحصیلی گینه
• پرکردن فرم درخواست اپلای تحصیلی گینه
• پرداخت هزینه های لازم برای اپلای تحصیلی

قبل و بعد از گرفتن اپلای تحصیلی گینه

به طور کلی مراحل اپلای تحصیلی گینه را می توان به دو قسمت قبل و پس از اخذ اپلای تحصیلی گینه بخش بندی کرد. مراحل پیش از پذیرش شامل پرکردن فرم درخواست، ارزیابی و بررسی مدارک و مستندات، ایمیل زدن به اساتید مورد نظر و … و مرحله پس از اپلای تحصیلی گینه شامل ارائه مدارک به سفارت کشور و اخذ ویزا تحصیلی و … می شود.

مراحل اپلای تحصیلی گینه

همانطور که اشاره کردیم برای اپلای تحصیلی گینه باید مراحلی را بگذرانید تا پس از آن در صورت داشتن صلاحیت لازم بتوانیم پذیرش دانشگاه را به دست آوریم. در ادامه قصد داریم به صورت گام به گام مراحل اپلای تحصیلی گینه را توضیح دهیم تا بتوانید با دقت و دیدی درست نسبت به اخذ پذیرش از دانشگاه اقدام کنید.

اپلای تحصیلی فرایندی است که طی آن دانشجویان وارد مراکز آموزش عالی در دانشگاه‌ها و دانشکده ها سایر کشورها می‌شوند. این روند از کشوری به کشور دیگر و از موسسه‌ای به موسسه دیگر متفاوت است بطوریکه برای اپلای تحصیلی یک کشور اروپایی باید پروسه ای کاملا متفاوت را با یک کشور آسیایی بگذرانید.

چرا اپلای تحصیلی گینه ؟

اولین و مهم ترین مرحله در اپلای تحصیلی گینه ، انتخاب انتخاب رشته و مقطع تحصیلی است. موارد حیاتی و مهمی مثل فرهنگ مردم و مهاجرپذیر بودن این کشور، میزان مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی شما پس از اخذ اپلای تحصیلی گینه ، آب و هوای مناسب، هزینه های زندگی و تحصیل، شهریه ها، میزان مسافت، اقتصاد کشور و … در روند اپلای تحصیلی گینه تاثیر گذار هستند و اهمیت بسزایی دارد. پس سعی کنید صرفا برای خوب بودن اپلای تحصیلی گینه این کشور را انتخاب نکنید و تمامی جوانب را از قبل بسنجید تا با دیدی بهتر مقصد تحصیلی خود را انتخاب کنید.

پذیرش در دانشگاه

تعیین رشته برای اپلای تحصیلی گینه

پس از دریافت اپلای تحصیلی گینه میبایست رشته های انتخابی و مدنظر خود را به ترتیبب لیست کرده. با این کار لیستی کامل از موارد پیشنهادی در اختیار شماست و می توانید با تحقیق و بررسی بهترین رشته تحصیلی را پس از اپلای تحصیلی گینه بمنظور ادامه تحصیل را انتخاب کنید.

گذراندن دوره های زبان برای اپلای تحصیلی گینه

امروزه یکی از شرایط مهم در اپلای تحصیلی گینه به خصوص در مقاطع تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکترا و ...)، داشتن مدرک زبان است که بسته به دانشگاه و کشور مورد نظر متفاوت است. شما باید پیش از انجام هر گونه اقدامی برای اپلای تحصیلی گینه ، در کلاس های زبان و آزمون هایی نظیر TOEFL ، IELTS Duolingo و یا آزمون های معتبر زبان (اغلب برای اپلای در مقاطع کارشناسی ارشد و PhD در آمریکا) شرکت کنید و نمره لازم جهت اپلای تحصیلی گینه به دست آورید. پس سعی کنید قبل از اقدام برای اپلای تحصیلی گینه ، کلاس های زبان خود را آغاز کرده و در آزمون های لازم شرکت کنید تا با در دست داشتن مدارک معتبر زبان اقدام به اپلای تحصیلی گینه نمایید.

پذیرش در دانشگاه

ارسال مدارک برای اپلای تحصیلی گینه

در مرحله ارسال مدارک برای اپلای تحصیلی گینه باید ریز نمرات، سوابق و رزومه تحصیلی خود را جمع آوری نموده و تمامی این مدارک را ترجمه کنید، همچنین باید معدل خود را معادل سازی کنید. در این قسمت مدارکی دیگری نیز وجود دارند که سبب می شود شانس شما در اپلای تحصیلی گینه به مراتب بالاتر برود، این مدارک شامل موارد زیر می شود: • توصیه نامه تحصیلی یا Recommendation Letter • انگیزه نامه تحصیلی یا SOP • CV

پیدا کردن استاد راهنما برای اپلای تحصیلی گینه

پس از این تصمیم شما برای اپلای تحصیلی گینه قطعی شد ، باید به دنبال یک استاد راهنمای مناسب با توجه به Research Interest خود باشید. همانطور که می دانید پیدا کردن استاد در زمان پروسه اپلای تحصیلی گینه می تواند شانس شما را در اخذ پذیرش، دریافت فاند و بورسه های تحصیلی به شدت بالا ببرد. تلاش کنید در ابتدای پروسه اپلای تحصیلی گینه و قبل از کامل کردن فرم دانشگاه، استاد مورد نظر خود را پیدا و انتخاب کرده و مکاتبات مورد نیاز را با او انجام دهید، تا با این کار پروسه اپلای تحصیلی گینه شما هموار شده و به راحتی از دانشگاه خود بتوانید تاییدیه های لازم را به دست آورید.

پذیرش در دانشگاه

منتظر ماندن برای دریافت نتیجه اپلای تحصیلی گینه

در این مرحله از اپلای تحصیلی گینه باید وارد سایت دانشگاه مورد نظر شده و فرم آنلاین پذیرش را ثبت کنید و مدارک خود را جهت ارزیابی و اپلای تحصیلی گینه به این دانشگاه ارسال نمایید، معمولا دانشگاه هزینه ای را جهت ارزیابی مدارک (Application Fee) از شما دریافت می کنند. بعد از گذراندن این مرحله ها باید منتظر پاسخ اپلای تحصیلی گینه باشید که در نهایت می تواند منجر به دریافت Admission یا Reject شما باشد.

مدارک لازم برای اپلای تحصیلی گینه

مدارک مورد نیاز برای گرفتن اپلای تحصیلی گینه به دو دسته مدارک عمومی و خصوصی تقسیم میشوند ، در ادامه مدارک عمومی برای گرفتناپلای تحصیلی گینه را ذکر میکنیم ، با توجه داشته باشیم آماده سازی داکیومنت ها و مدارک از مهمتریم مراحل برای دریافت اپلای تحصیلی گینه بوده که اگر به درستی انجام نشود موجب از بین رفتن حداقل 6 ماه وقت و هزینه شما میشود که در نهایت درخواست اپلای تحصیلی گینه ریجکت میشود.

مدت زمان گرفتن اپلای تحصیلی گینه

قبل از هرچیز باید بدانید که پس از اپلای تحصیلی گینه ، زمان شروع دانشگاه در دو ترم پاییز، یعنی مهر ماه و ترم بهار و زمستان، یعنی در بهمن ماه آغاز می شود. اما به طور معمول بهتر است با گرفتن اپلای تحصیلی گینه شروع ترم پاییز را هدف گذاری کنید، زیرا شانس بهتری برای اپلای تحصیلی گینه دارید. از هر زمان که قصد تحصیل در کشور مورد نظر خود را دارید باید تقریبا از یکسال قبل از زمان مورد نظرتان برای اپلای تحصیلی گینه اقدامات لازم را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که پیش از اپلای تحصیلی گینه باید استاد مورد نظر خود را پیدا کرده و از او تاییدیه اپلای تحصیلی دانشگاه را دریافت کرده باشید.

پذیرش در دانشگاه

اپلای تحصیلی گینه بصورت رایگان

شاید تحصیل رایگان با گرفتن اپلای تحصیلی گینه و استفاده از بورسیه های تحصیلی جزء رویاهایی باشد که هر دانشجوی متقاضی اپلای تحصیلی گینه و ادامه تحصیل در این کشور آرزوی آن را داشته باشد؛ امروزه هزینه های دانشگاه ها در بسیاری از نقاط جهان در حال افزایش است، برخی از دانشجویان به تحصیل در خارج از کشور و بورسیه گرفتن با اپلای تحصیلی گینه فکر می کنند، باید خبر خوشی به شما بدهیم ، آن هم اینکه لزوماً تحصیل در خارج از کشور و گرفتن اپلای تحصیلی گینه مستلزم داشتن قدرت مالی بالا نیست.

مصاحبه برای اپلای تحصیلی گینه

هنگام مصاحبه برای گرفتن اپلای تحصیلی گینه آنرا یک مکالمه و گفت و گو در نظر بگیرید ، نه یک تست! مصاحبه برای اپلای تحصیلی خود را بعنوان یک فرصت برای توصیف اهداف و برنامه های خود در نظر بگیرید.

آمادگی لازم برای گرفتن

در هنگام مصاحبه برای اخذ اپلای تحصیلی گینه باید آمادگی کامل داشته باشد، شما میتوانید با پیش بینی کردن سوالات افسر پرونده پایخ مناسب برای آنها پیدا کنید و از میزان استرس خود کم کنید

مزایای اپلای تحصیلی گینه

اولین سوالی که برای خانواده ها و متقاضیانی که قصد گرفتن اپلای تحصیلی گینه را دارند، به وجود می آید، این است که تحصیل در این کشور چه مزایا و معایبی دارد؟ پاسخ به این سوال چندان ساده نخواهد بود. مزایا و معایب گرفتن اپلای تحصیلی گینه به عوامل متعددی از جمله وضعیت فرهنگی هر یک از متقاضیان، عامل های علمی و فرهنگی کشور مربوطه، رشته و مقطع تحصیلی و … بستگی دارد. کلیه این عوامل پس از گرفتن اپلای تحصیلی گینه ابعاد زندگی فرد را تحت تاثیر قرار خواهند داد، بنابراین قبل از اقدام به تحصیل در خارج باید از کلیه معایب و مزایای اپلای تحصیلی گینه اطلاعات کاملی به دست آورد. از جمله این عوامل، دارا بودن توانایی مالی کافی برای گرفتن اپلای تحصیلی گینه و ادامه تحصیل در این کشور می باشد. یعنی پس از انتخاب گزینه های مورد نظر، تحقیق و بررسی جامعی را در خصوص شرایط و هزینه های زندگی در این کشور باید انجام داد. همچنین بدست آوردن اطلاعات کامل در مورد رشته تحصیلی در هنگم گرفتن اپلای تحصیلی گینه بسیار ضروری است. در ادامه به طور کلی معایب و مزایای رایجی که افراد با گرفتن اپلای تحصیلی گینه ادامه تحصیلشان در این کشور با آن مواجه می شوند را بررسی کرده و این عوامل را شرح می دهیم. ادامه تحصیل

هزینه اپلای تحصیلی گینه

به طور کلی تحصیل در خارج از کشور و گرفتن اپلای تحصیلی گینه به غیر از بورسیه تحصیلی با هزینه های قابل توجهی همراه است و فرد و یا خانواده دانشجویان قبل از اقدام برای اپلای تحصیلی گینه باید آن را مد نظر داشته باشند تا در ادامه راه دچار مشکل نگردند. در هر صورت در مقایسه با کشور خودمان، هزینه اپلای تحصیلی گینه و هزینه زندگی در این کشور خیلی بیشتر است؛ از این رو فرد مجبور می شود تا علاوه بر دریافت کمک های مالی از خانوده و اقدام برای اسکالرشیپ های تحصیلی، برای اشتغال در این کشور نیز اقدام کرده و تقاضای دریافت شغل پاره وقت داشته باشد. آن دسته از دانشجویانی که با استفاده از قرض یا وام قصد گرفتن اپلای تحصیلی گینه و ادامه تحصیل در این کشور را دارند، در دوران تحصیل از لحاظ مالی تحت فشار خواهند بود. زیرا بازپرداخت چنین بدهی هایی ممکن است تا چندین سال پس از اپلای تحصیلی گینه طول بکشد. بنابراین قبل از اقدام به اپلای تحصیلی گینه باید جوانب تامین هزینه های مالی خود را برای تحصیل در این کشور بسنجید.

سخن پایانی:

اخذ اپلای تحصیلی گینه کار آسانی نیست و نیازمند داشتن آگاهی از شرایط پذیرش اپلای تحصیلی گینه به منظور افزایش شانس د ریافت ویزای تحصیلی می باشد. در این راستا موسسه ثبتا اخیراً خدماتی را تحت عنوان اپلای تحصیلی برای دانشجویانی که قصد گرفتن اپلای تحصیلی گینه را دارند تهیه نموده که از صفر تا صد اپلای تحصیلی گینه را در این کشور انجام میدهد. با استفاده از خدمات موسسه مهاجرتی ثبتا میتوانید نسبت به اخذ پذیرش و اپلای تحصیلی گینه اقدام نمایید و از مزایا آن بهره مند گردید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه اپلای تحصیلی گینه، شرایط تحصیل در این کشور با کارشناسان ثبتا تماس بگیرید.

سوالات متداول:

مدت زمان لازم برای اخذ اپلای تحصیلی گینه معمولا بین 3 الی 9 ماه زمانبر است
بله میتوانید بمنظور عقد قرارداد اپلای تحصیلی گینه و یا اطلاع از شرایط اپلای این کشور با موسسه ثبتا تماس بگیرید.
هزینه گرفتن اپلای تحصیلی گینه با توجه به رشته تحصیلی و سطح تحصیلی مورد نظر و مقطع تحصیلی از 4 هزار یورو تا 12 هزار یورو متغییر است.
شما میتوانید به دو روش حضوری و غیر حضوری نسبت به عقد قرارداد اپلای تحصیلی گینه اقدام نمایید ، متقاضیان میتوانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز ارتباط بگیرند.
آخرین مطالب:

فهرست مطالب

فهرست مطالب