امور حقوقی در استونی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در استونی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در استونی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در استونی
امور حقوقی در استونی

امور حقوقی در استونی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در استونی را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در استونی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در استونی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در استونی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در استونی

شروط و الزامات امور حقوقی در استونی

مراحل امور حقوقی در استونی

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در استونی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در استونی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در استونی

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در استونی

موسسه حقوقی ، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، یک دفتر حقوقی با خدمات کامل تجاری و شخصی است که در امور حقوقی در استونی دارای تسلط و مهارت لازم است که با موفقیت در این کشور و مناطق اطراف آن خدمات ارائه می دهد. املاک و مستغلات، ثبت کسب و کار، قانون فناوری اطلاعات، مهاجرت ، قانون حفاظت از داده ها، ارزهای دیجیتال و موارد دیگر از حوزه های عملی این موسسه حقوقی موفق است که علاوه بر دعاوی، داوری انواع اختلافات را نیز ارائه می کند.

وکلای این موسسه، با ارائه خدمات حقوقی حرفه ای با کسب سال ها تجربه و مهارت لازم، دانش گسترده ای در مورد مسائل مختلف حقوقی دارند. آنها تجربه شخصی از صدها پرونده دادگاهی دارند که شامل مشتریان داخلی و بین المللی می شود. این باعث شده است که بتوانند راه حل هایی مبتکرانه را به مشتریان خود ارائه کرده و آن ها را در مسائل ایجاد شده راهنمایی نمایند.

مشاوره های تخصصی در استونی

موسسه حقوقی ثبتا، به سوالات مشتریان پاسخ می دهد و گزینه های حقوقی آنها را به طور کامل توضیح می دهد تا آنها بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند. این شرکت با ارائه توجه شخصی از ابتدا تا انتها، بر منافع مشتریان تمرکز می کند و الزامات قانونی آنها را با نمایندگی ماهر برطرف می کند.

وکلا و متخصصان این موسسه، خدمات حقوقی و نمایندگی بین المللی را برای شرکت ها و افراد در امور حقوقی در استونی ارائه می دهند. آنها خدمات خود را بر روی زمینه های اصلی قانونی همچون، قانون تجارت و بازار سرمایه، قانون کار ، قانون سرمایه گذاری خارجی، مسائل ارثی، قانون املاک و ساختمان و قانون اداری و امور نظارتی گسترده اند تا بتوانند به صورت تخصصی، به مسائل مشتریان خود رسیدگی نمایند.

خدمات حقوقی استونی

این موسسه، خدمات را به زبان های لتونی و انگلیسی ارائه می دهد و اعتقاد دارد که تعهد شخصی برای حل مشکلات مشتری، بخش مهمی از حرفه حقوقی آنها است. رویکرد مشتری محور و شخصی، کلیدواژه هر ارتباط موثر با مشتری در امور حقوقی در استونی است و ثبتا با این رویکرد، توانسته است پرونده های موفقی را حل نموده و مشاوره نماید.

در این موسسه، همه موارد منحصر به فرد هستند و وکلا با انعطاف پذیری لازم آن ها را متعهدانه و خلاقانه حمایت و راهنمایی می کنند  و همواره  بهترین راه حل را برای مشتری پیدا می نمایند. این امر باعث شده است که این موسسه و وکلای برجسته آن، در امور حقوقی استونی به خوبی شناخته شده و دارای اعتبار بین المللی باشند.

امور حقوقی در استونی

وکلای حرفه ای در استونی

موسسه حقوقی ثبتا، به عنوان یکی از دفاتر حقوقی پیشرو، به مشتریان داخلی و بین المللی در تمام جنبه های قانون تجارت و مسائل و امور شخصی، مشاوره می دهد. همچنین این موسسه، به دلیل مشاوره های پیشرفته در امور حقوقی در استونی و در زمینه های شرکتی و تجاری، املاک و مستغلات، ساخت و ساز مشهور است و توانسته است خدمات شایسته و خلاقانه ای را به مشتریان به زبان های انگلیسی و استونیایی ارائه کند.

لازم به ذکر است که این موسسه، به مشتریان در تمام زمینه های قانون تجارت، از جمله تشکیل شرکت، فروش، مجامع عمومی، افزایش و کاهش سرمایه، تجدید ساختار، انحلال و تقسیم به مشتریان مشاوره ارائه می نماید. همچنین مشاوره حقوقی مستمری را به شرکت ها و نهادهای مدیریتی آنها ارائه می کند و به شرکت ها در یافتن ساختار سازمانی مناسب، تهیه پیش نویس اسناد و قراردادهای داخلی لازم و انعقاد قراردادهای کلیدی کمک می نماید.

اهداف حقوقی در استونی

این دفتر حقوقی، بر اساس دیدگاه مشترک اقدام کرده و با بهره مندی از یک تیم یکپارچه رشد کرده است. دقیقاً به این دلیل که بیش از فعالیت‌های حرفه‌ای متحد شده است و در امور حقوقی در استونی ، دارای اعتبار و نامی خوش می باشد. همکاری وکلای این موسسه، در برابر همه چالش‌ها موثر بوده و برای کل تیم الهام بخش است. در عین حال، این یکی از شرکت های حقوقی، با ترکیبی از تجربه وکلای برجسته و پویایی مشاوران جوان است که بزرگترین مزیت رقابتی این موسسه شده است.

موسسه ثبتا، پذیرای نوآوری ها و چالش های جدید، انعطاف پذیر و مشتری مدار است و همیشه آماده ارائه بیش از آنچه انتظار می رود، بوده است. وکلای این موسسه، از ابتدای تاسیس تا کنون، برای رسیدن به هدف خود نه تنها از لحاظ شکلی بلکه از نظر محتوا نیز سخت تلاش کرده اند و در هر فرصتی، خود را به صورت حرفه‌ای ارتقاء داده اند تا بتوانند راهنمایی موفق در مسائل و چالش های پیش روی مشتریان خود باشند.

حقوق بین الملل در استونی

در حقیقت، اداره یک دفتر حقوقی، مستلزم تعهد همه جانبه است. موسسه حقوقی ثبتا، یک موسسه بین المللی در امور حقوقی در استونی است که دارای وکلایی متخصص است و  منابع لازم برای حمایت از مشتریان خود را در مورد کلیه قوانین تجاری و مسائل مالیاتی مربوط به کشور استونی را در اختیار دارد. این موسسه، روی بسیاری از وظایف مهم برای مشتریان بین المللی و محلی کار کرده است.

آنها از نزدیک با مشاغل محلی، منطقه ای و بین المللی و برای تحقق هدف اصلی خود قدرم برداشته و به مشتریان برای موفقیت در تجارت یا امور شخصی و رفع مسائل حقوقی ایجاد شده راهنمایی های لازم را ارائه می کنند. وکلای این موسسه، همواره برای رسیدن به هدف اصلی خود، به ارزش‌های شرکت پایبند بوده و در این مسیر، تلاش خود را متعهدانه انجام می دهند تا بتوانند آسودگی خاطر را برای مشتریان خود فراهم کنند.

وکالت و وکیل متخصص در استونی

این تیم حقوقی، با ارائه راه‌حل‌های دقیق برای نیازهای تجاری به مشتریان کمک می‌کنند تا آنها موفق شوند. آنها در تمامی پرونده های مشتریان و در هر کاری که انجام می دهند، برای برتری تلاش می کنند و همه اعضای تیم، در آن نقش دارند. ثبتا از طریق توسعه شخصی و نوآوری مداوم سرآمد است و کار گروهی و به اشتراک گذاری دانش را در برنامه کاری خود در امور حقوقی در استونی قرار داده است.

در حالی که ابتکار و خلاقیت فردی همواره در این تیم حقوقی، تشویق می شود، کار گروهی ریشه هر کاری است که آنها در مسائل پیش رو انجام می دهند و قابلیت اطمینان و صداقت در قلب فعالیت های آن ها قرار دارد. ضمن آنکه نسبت به یکدیگر و با مشتریان حقیقی و حقوقی خود، مودبانه و محترمانه رفتار می نمایند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب