امور حقوقی در سنگاپور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در سنگاپور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در سنگاپور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۵ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در سنگاپور
امور حقوقی در سنگاپور

امور حقوقی در سنگاپور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در سنگاپور را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در سنگاپور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در سنگاپور نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در سنگاپور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در سنگاپور

شروط و الزامات امور حقوقی در سنگاپور

مراحل امور حقوقی در سنگاپور

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در سنگاپور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در سنگاپور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در سنگاپور

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در سنگاپور

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در امور حقوقی در سنگاپور و در دعاوی مدنی و مسائل شرکت ها تخصص دارد. در حقیقت، در طول سالها فعالیت در این حوزه، مشتریان به شریک این موسسه تبدیل شده اند و رشد قابل توجه ثبتا، نشان دهنده کیفیت کار آن است. از این روست که توصیه می شود، هنگام مواجهه با مسائل حقوقی، با کارشناسان ثبتا مشورت نمایید.

این موسسه دریافته است که تنها زمانی موفق خواهد شد که مشتریان رضایت مندی لازم را داشته و بتوانند در چالش های ایجاد شده موفق شوند. از همین روست که در حوزه های مختلف خانواده، دفاع جنایی، اشتغال و کسب و کار و بسیاری دیگر از حوزه های مدنی و کیفری حضور داشته و توانسته است با ارائه راه حل های مناسب، در رفع مشکلات مشتریان موثر باشد.

مسائل حقوقی در سنگاپور

ثبتا به مشتریان خود کمک می کند تا حقوق مورد نیاز خود را به نحو احسن و کارآمد در جلسات دادگاه زوجیت و دادگاه خانواده به دست آورند. این موسسه توانسته است در رابطه با طیف گسترده ای از امور حقوقی در سنگاپور و مسائل مربوط به کودکان و قوانین خانواده از جمله فرزندخواندگی ، طلاق ، درخواست های حضانت و دسترسی به کودکان ، دستورات حمایت شخصی  ، خشونت خانوادگی و تقسیم دارایی های زناشویی کمک نمایند

همچنین ممکن است مشتریان با مسائل جنایی روبرو شده باشند که شرایط بحرانی و پیچیده ای وجود داشته باشد که پس از احضار به دادگاه یا کلانتری برای پاسخگویی به اتهامات جنایی احضار شوند. در این شرایط، متقاضیان در خواست وکالت و مشاوره لازم است که که در دادرسی کیفری چه انتظاری داشته و چه چیزی را باید بیان کنند. اطلاع از اتهام و مجازاتی که در صورت محکومیت با آن روبرو هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است که وکلا آن را به خوبی انجام می دهند.

قوانین حقوقی در سنگاپور

اقتصاد سنگاپور مانند همه جهان پر جنب و جوش است. به ناچار مسائل مربوط به اشتغال ممکن است بوجود آید. اخراج ناعادلانه ، تعدیل نیرو ، فسخ غیرقانونی ، موافقت نامه های محرمانه بودن و بندهای محدودیت تجاری تنها برخی از زمینه هایی هستند که ثبتا در آنها تخصص داشته و می تواند به مشتریان خود به خوبی کمک نماید.

البته  بهترین راه برای برخورد با این مسئله این است که اطمینان حاصل شود، قرارداد کار به تنهایی عادلانه است و ماهیت رابطه کاری را واقعاً منعکس می کند. با این حال، غیر معمول نیست که اختلافات شغلی ایجاد شود. به عنوان یک کارمند، باید بدانید که چه چیزی را امضا می کنید. یا اینکه آیا با شما ناعادلانه رفتار شده است. اما می توانید در امور حقوقی در سنگاپور در این حوزه، مشاوره های کاربردی را دریافت کنید.

امور حقوقی در سنگاپور

وکیل متخصص در سنگاپور

در مسیرهای پرفراز و نشیب اداری و بانکداری و امور مالی، قراردادها، مشروطیت سرمایه گذاری، سند حقوقی بین المللی تشکیل کسب و کار  از جمله موارد اختلاف  توافقنامه های تجاری است که باید هنگام تنظیم آنها برای محافظت از حقوق شرکت به آن ها توجه داشت که این خود نیاز و دانش حقوقی وکلای با تجربه دارد که به امور حقوقی در سنگاپور تسلط کامل را داشته باشند.

در حقیقت ، قراردادهای تجاری یک شرکت بر روابط درون شرکت و روابطی که شرکت با سایر اشخاص دارد، حاکم است. یک قرارداد تجاری یک قرارداد الزام آور از نظر حقوقی است که در آن تفاهم بین دو یا چند طرف در مورد آنچه آنها موظف به انجام و آنچه از انجام آنها منع شده اند تعیین می شود.

همچنین بندهای اساسی حاکم بر خطرات و بدهی های طرفین و اقدامات طرفین در صورت بروز اختلاف تعیین می شود. عدم وجود موافقت نامه های تجاری کتبی یا توافقنامه های تجاری بد، اساس بسیاری از دعاوی گران قیمت است. عدم توجه مناسب به قراردادهای تجاری می تواند پرهزینه باشد و اغلب می تواند منجر به از بین رفتن یک تجارت شود.

حقوق بین الملل در سنگاپور

سنگاپور مرکز حل و فصل داوری ها و اختلافات بین المللی است. به عنوان مرکز تجارت، دارای مشاغل از سراسر جهان است که در سواحل خود تجارت می کنند. داوری و اختلافات بین المللی در فضای تجاری مدرن سنگاپور یک واقعیت است. داوری در سنگاپور می تواند تحت برنامه قانون داوری یا قانون داوری بین المللی انجام شود که امور حقوقی در سنگاپور را شامل می شود.

تخصص و تجربه موسسه حقوقی ثبتا در این زمینه به ویژه در مورد داوری های مرکز داوری بین المللی سنگاپور است که می تواند در رفع مسائل ایجاد شده در زمینه های ورشکستگی و بدهی و اعتبار و دیگر موارد موجود در این روند، کمک موثری بوده و راه حل های قانونی و کاربردی را ارائه نماید.

وکیل متخصص در سنگاپور

شاید در طول فعالیت حرفه ای خود به عنوان یک شرکت، با این واقعیت روبرو شوید که تجارت آنطور که باید عمل نکرده است و ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که گزینه های بازسازی یا ورشکستگی را در نظر بگیرید. ثبتا به شما در مورد موقعیت حقوقی شرکت خود اطلاع داده و عملی ترین و روشن ترین توصیه ها را در مورد گزینه های پیش رو در امور حقوقی در سنگاپور به شما ارائه می دهد.

همچنین می تواند در برخورد با طلبکاران ، مذاکرات را انجام داده و در صورت شکست همه چیز ، شما را برای تجدید ساختار شرکت یاری دهد. وکلای ثبتا با سایر متخصصان در این زمینه برای ارائه مشاوره جامع همکاری می کنند تا همه گزینه ها در این زمان حساس در اختیار شما قرار گیرد.

پذیرش پرونده در سنگاپور

در طول این سالها ، مسئله داده های شخصی، بسیار مطرح شده است. قانون حفاظت از اطلاعات شخصی نگرانی فزاینده ای برای بسیاری از مشاغل ایجاد نموده است. از آنجا که حفاظت از داده های شخصی در جامعه شایع و مهم است، شرکت ها و افراد باید حقوق و تعهدات خود را در این خصوص درک کنند.

در صورتی که در این خصوص دچار مساله شده اید برای ردیابی مساله ایجاد شده در امور حقوقی در سنگاپور ، می توانید از تجربه و تخصص کارشناسان ثبتا بهره مند شده و برای حل این معضل ایجاد شده، بهترین راه حل موجود را بیابید و امنیت اطلاعات و داده های کسب و کار خود را حفظ کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب