امور حقوقی در مالزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در مالزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در مالزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در مالزی
امور حقوقی در مالزی

امور حقوقی در مالزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در مالزی را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در مالزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در مالزی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در مالزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در مالزی

شروط و الزامات امور حقوقی در مالزی

مراحل امور حقوقی در مالزی

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در مالزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در مالزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در مالزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در مالزی

ثبتا، یک موسسه حقوقی ، ثبتی و مهاجرتی است که خدمات بیشماری در امور حقوقی در مالزی را از جمله حقوق شرکت و قراردادهای شرکتی ، دعاوی مدنی و حل اختلاف، دفاع از پرونده های جنایی ، اختلافات ساختمانی ، دعاوی نقص ، ورشکستگی ، حقوق پزشکی ، مسائل مربوط به حوادث و جراحت شخصی و افترا را ارائه می دهد که در این خصوص، از تجربه و تخصص کافی برخوردار می باشد.

حقوق خانواده و حقوق سایبری ، در میان سایر زمینه های حقوق بیشترین موارد را شامل می شود که وکلای با تجربه و حرفه ای ثبتا برای تکمیل رویه حقوقی به خوبی عمل کرده و با استفاده از تجربیات خود در روند صحیح پرونده ها تاثیرگذار خواهند بود. می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان این موسسه دریافت کنید.

وکلای متخصص مالزی

ثبتا یک موسسه حقوقی با خدمات کامل امور حقوقی در مالزی است که با افتخار به مشاغل ، افراد ، خانواده ها و کارآفرینان خدمات می دهد. این موسسه حقوقی، نمایندگی در زمینه های مختلف مانند حقوق خانواده، مالکیت معنوی، دفاع جنایی و تعدادی از موضوعات تجاری شامل املاک و ساختمان ، سرمایه گذاری مستقیم خارجی ، اشتغال و حل اختلاف را در دست دارد.

وکلای این شرکت دارای چندین حوزه تخصصی هستند و فعالیت خود را به نیازهای متنوع ساکنان و سرمایه گذاران مالزی اختصاص داده و به هر یک از آنها حمایت شخصی را ارائه می دهند. آنها با درک نیازها و اولویت های مشتریان این امکان را فراهم می کنند  تا برای دستیابی به اهداف مشتریان بهتر عمل کرده و تجربیات و تلاش های قابل توجه خود را در هر زمینه ارائه دهند.

اخذ وکالت در مالزی

این موسسه بر اساس اصول کارآیی، احترام و صداقت پایه گذاری شده است و عناصری مشخص و به طور مداوم در تعاملات موسسه با هر مشتری وجود دارد و راه حل های قانونی آن را برای موارد ساده و پیچیده به طور یکسان راهنمایی می کند. می توانید راهنمایی های کاربردی را از ثبتا بخواهید.

این موسسه همچنین در حوزه و  امور حقوقی در مالزی ، مربوط به مالکیت معنوی ، ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرح های صنعتی اقدامات برجسته ای را انجام داده است. وکلای این موسسه ، تماما تحصیل کرده و آموزش دیده هستند و تخصص و تجربه کافی را برای تجزیه و تحلیل پرونده های مختلف دارند.

امور حقوقی در مالزی

مشاوره حقوقی در مالزی

ثبتا افتخار دارد که مشاوره و کمک به موقع و تخصصی خود را به مشاغل ، کارآفرینان و افرادی که به دنبال مدیریت و حفاظت از حقوق خود هستند ارائه می دهد. تجربیات این تیم حرفه ای، در توانایی های آن ها در تشخیص و انطباق با نیازهای تجاری مشتریان، در یک محیط رقابتی نهفته است.

تخصص وکلای این موسسه، از دو منظر تجاری و حقوقی ارائه می شود و در نتیجه به مشتریان کمک می کند تا در طیف وسیع تری از مسائل تصمیمات آگاهانه بگیرند و همچنین از مشکلات مشترک در ثبت، بهره برداری ، اجرا و حفظ حقوق خود در مالزی محافظت کنند.

خوش نامی ثبتا به دلیل ارائه خدماتی موثر است. زمان پاسخ سریع ، مشاوره عمیق ، مقرون به صرفه بودن و سازگاری ، استراتژی های تجاری مناسب و رویکرد نتیجه گرا از مزیت های بی شمار این موسسه در امور حقوقی در مالزی است که به لطف وکلایی با تجربه و متعهد صورت می گیرد.

خدمات حقوقی در مالزی

ثبتا قادر است که به افراد،  مشاغل ، موسسات و سازمانهای محلی و بین المللی مشاوره دهد. پایگاه وفادار مشتریان، نشان دهنده تعهد به خدمات شخصی ، قابلیت اطمینان در تحویل به موقع پرونده های مختلف در حوزه های ارائه شده  و قیمت مناسب در مسیر سخت حل و فصل پرونده های حقوقی است.

این موسسه در امور حقوقی در مالزی ، متعهد به ارائه سطح فزاینده خدمات مشتری از طریق فناوری، آموزش و تیم رو به رشد متخصصان و کارکنان خود است. حرفه ای بودن و صداقت در پیگیری پرونده های ارجاعی،  باعث شده است که مشتریان و همکاران ، ثبتا را به رسمیت شناخته و یکی از بهترین موسسه های حقوقی درمنطقه باشد.

موضوعات حقوقی در مالزی

این موسسه برتر حقوقی، با خدمات کامل جهت انجام امور حقوقی در مالزی فعال است تا انواع خدمات حقوقی را برای افراد و مشاغل ارائه می دهد. زمینه های فعالیت شامل مشاغل کوچک و متوسط ، رعایت مقررات ، بانک و امور مالی ، انتقال ، قراردادها ، صدور مجوز ، مشاوره و برنامه ریزی مالیاتی ، مسائل دولتی ، قوانین کیفری و تجدیدنظر برای انواع مختلفی از اتهامات و حل اختلاف ، از جمله داوری و دادخواهی برای طیف وسیعی از مسائل حقوقی و سایر خدمات است.

حل و فصل پرونده های اجرایی ، نیاز به تعهد و تخصص وکلا دارد که در موسسه ثبتا، تجربه بالا به همراه مدارک تحصیلی و حرفه ای این امر را محقق کرده است. هر بخش توسط وکلایی که متخصص موضوعات هستند و در زمینه فعالیت خود متمرکز هستند، هدایت می شود و همه وکلا ارزیابی کاملی از چالش های حقوقی را با رویکردی جامع و عملگرا برای حل آنها ارائه می دهند.

پذیرش پرونده در مالزی

ثبتا همچنین به افراد خصوصی ، شرکت های نوپا ، مشاغل تأسیس شده و سازمان های غیر انتفاعی خدمت می کند و برای ارائه خدمات متناسب با نیازهای آنها، در زمینه امور حقوقی در مالزی همکاری می کند. با یک دیدگاه تازه و تفکر خارج از چارچوب، تیم حقوقی مشاوره و نمایندگی حقوقی را ارائه می دهد که عملی و نتایج محور است.

این موسسه در راستای اهداف تعیین شده و برای تحقق رویای خود مبنی بر احقاق حقوق در راستای عدالت قدم برداشته و از امکانات خود نیز در این مسیر نهایت استفاده را داشته است. همین امر باعث شده است تا بتواند با استفاده از کوله باری از تجربه و تخصص، انواع پرونده های ارجاعی را با موفقیت پیش برده و نتایج مطلوبی را کسب نماید. در صورتی که برای حل مسائل خود در موضوعات مختلف حقوقی ، نیاز به دریافت مشاوره کارشناسی دارید، می توانید با کارشناسان برجسته موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب