امور حقوقی در هند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در هند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در هند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در هند
امور حقوقی در هند

امور حقوقی در هند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در هند را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در هند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در هند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در هند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در هند

شروط و الزامات امور حقوقی در هند

مراحل امور حقوقی در هند

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در هند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در هند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در هند

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در هند

دفتر امور حقوقی در هند ، یک شرکت حقوقی بین المللی است که خدمات جامع حقوقی شرکتی و تجاری را در سراسر هند ارائه می دهد. حوزه های عملی این دفتر حقوقی، مجموعه وسیعی از قوانین تجاری، مدنی و کیفری را پوشش می دهد. دادخواهی و داوری داخلی و بین المللی از زمینه های اصلی موسسه حقوقی ، ثبتی و مهاجرتی ثبتا هستند.

هر یک از اعضای دفاتر حقوقی هند دارای دانش گسترده و تخصص در زمینه های مربوطه هستند. آنها معتقدند که مشکلات مشتریان را از نزدیک درک کرده و آنها را با ترکیبی منحصر به فرد از مهارت های حقوقی و عملی حل می کنند. به طوری که ثبتا با انتخاب دقیق اعضای تیم ، بر اساس تخصص آنها ، برای ارائه راه حل های مناسب به مشتریان ، ساختار یافته است.

خدمات حقوقی توسط وکیل هندی

با پیشرفت مداوم صنایع و زمینه های تجاری ، حرفه وکالت نیز در حال پیشرفت است. از همین رو لازم است تا پویست تلاش شود تا مشاوره ای با تخصص بالا همراه با نوآوری ارائه گردد تا بهترین نتایج ممکن حاصل شود. این موسسه، در خصوص امور حقوقی در هند ، خدمات شخصی پیشرفته ای ارائه می دهد و در ارتباط نزدیک با مشتری کار می کند تا بهترین نتایج ممکن را ارائه نماید.

ثبتا، به عنوان دفتر بین المللی حقوقی در هند ،  از دانش منحصر به فرد خود در مورد محیط کسب و کار و درک عمیق از فضای سیاسی اجتماعی استفاده می کند تا به مشتریان در مورد طیف وسیعی از مسائل حقوقی برای ارائه راه حل های جامع توصیه هایی کاربردی داشته باشد که این امر تا حد زیادی هزینه ها و زمان مشتریان را کاهش می دهد. مشتریان شامل شرکتهای برتر ، چند ملیتی و شرکتهای دولتی در طیف وسیعی از بخشهای صنعت ، از جمله موسسات مالی و همچنین بخشهای بیمه و شرکتهای دولتی هستند.

موضوعات مختلف حقوقی در هند

دفتر امور حقوقی در هند ، به ویژه ، تخصص قابل توجهی در مواجهه با دولت هند دارد  که هنوز کنترل قابل توجهی بر فعالیت های سرمایه گذاری و تجاری در هند دارد. برای تأمین نیازهای نظارتی مشتریان خود، این شرکت با مشاوران بسیاری که دارای پست های ارشد دولتی در وزارتخانه های مختلف هستند، همکاری می کند. در نتیجه عملکرد حقوقی اختصاصی و متمرکز ، روند پرونده های ارجاع شده تسهیل شده است.

وکلای ارشد ثبتا نیز، با احتساب تجربه و تخصص در زمینه های مختلفی همچون بانک و مالی ، پروژه ها و زیرساخت ها ، مالیات ، مقررات مالی ، داوری ، حقوق خصوصی و عملکرد صندوق ها تخصص دارد. ، املاک و مستغلات ، اشتغال ، بیمه ، و برون سپاری فرایندهای تجاری نیز در حوزه فعالیت این گروه می باشد.

امور حقوقی در هند

مشاوره حقوقی در هند

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، دارای تجربه گسترده ای در ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مشتریان خود در زمینه وسیعی از موضوعات مربوط به همه جنبه های حقوق تجاری و شرکتی است. این موسسه همچنین به مشتریان داخلی و بین المللی خود در زمینه سرمایه گذاری مشترک ، سرمایه گذاری خارجی و تامین مالی پروژه و معاملات فرامرزی مشاوره می دهد.

همچنین می توانید در خصوص دادخواهی و دعاوی تجاری بین المللی و ملی از تخصص این موسسه بهره مند شوید. این گروه می تواند در خصوص ارائه امور حقوقی در هند و در دادگاههای عالی در سراسر هند در خصوص شکایت و تجدیدنظر اقدام کند.

وکیل متخصص امور هند

می توانید در خصوص مذاکرات تجاری ، تهیه اسناد مناقصه ، جلسات قبل از مناقصه ، ارزیابی پیشنهادات ، مذاکرات و ارتباط دولت از مشاوره های کاربردی ثبتا استفاده نمایید. همچنین جهت انتخاب شرکای استراتژیک و مذاکرات و همکاری های فنی در حوزه های مختلف ، این امکان را دارید که برای کسب موفقیت با درصد بالاتر، در خصوص امور حقوقی در هند ، مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

این موسسه با برخورداری از وکلایی با رتبه برتر ، در هند فعالیت داشته و به عنوان یک موسسه حقوقی معتبر و شناخته شده در پرونده های زیادی تاثیرگذار بوده است. بنابراین می توانید به راحتی در خصوص داوری، دادخواهی، استخدام، سرمایه گذاری های بین المللی و املاک از مشاوره های این موسسه استفاده نمایید.

مشاوره توسط وکلای با تجربه هند

اگر نیاز به راه حل فوری برای مشکل حقوقی خود دارید، می توانید این کار را با خدمات مشاوره حقوقی ثبتا انجام دهید. شما می توانید درخواست خود را در رابطه با هر موضوع حقوقی بصورت آنلاین ارسال کنید و با دریافت مشاوره های کارآمد توسط وکلای برتر امور حقوقی در هند به آن ها رسیدگی کنید.

متخصصان ثبتا در زمینه دفاع جنایی، دعوای مالکیت ، مسائل خانوادگی ، حقوق شرکت ها ، و بسیاری از حوزه های تخصصی دیگر وارد عمل شده و برای انجام امور حقوقی، اقدام خواهد نمود. این موسسه در سراسر هند فعالیت داشته است تا به شما در ارائه مشاوره و نمایندگی مورد نیاز برای مسائل حقوقی کمک کنند.

پذیرش پرونده در هند

ثبتا معتقد است که اطلاعات صحیح به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند. می توانید اطلاعات مشخصی را در مورد وکلا ، زمینه های تخصصی آنها و تجربه آنها در اختیار داشته باشید تا بتوانید انتخاب های مناسب خود را انجام دهید. راه حل قانونی خود را با استفاده از خدمات مشاوره حقوقی موسسه ثبتا پیدا کنید، جایی که افراد زیادی راهنمای مناسب برای نیازهای خود را یافته و پرونده های خود را حل کرده اند.

این در حالی است که در امور حقوقی در هند برخی از پرونده های خانوادگی و مسائل مدنی، از سوی مقامات ترجیح داده می شود که از طریق میانجیگری و مشاوره حل شود. به ویژه موارد مربوط به خشونت خانگی و اختلافات خانوادگی از این دست است که اکثر موارد در این مرحله اولیه حل و فصل می شوند. اما هنگامی که میانجیگری موثر نباشد، با درخواست وکیل می توان این موارد را در دفتر حقوقی هند پیگیری، بررسی و حل نمود که در این خصوص بهتر است که با کارشناسان حقوقی ثبتا مشورت های لازم را داشته باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب