افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه بازکردن حساب بانکی در کره جنوبی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه مهاجرتی ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات افتتاح حساب ارزی در کره جنوبی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند . بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات مرتبط با افتتاح حساب بین المللی در کره جنوبی میتوانید به پایگاه اطلاعاتی ثبتا مراجعه نمایید.

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
افتتاح حساب ارزی ویژه ایرانیان ظرف مدت کمتر از 20 روز بدون محدودیت  دارای موبایل بانک و اینترنت بانک دریافت و ارسال حواله سوئیفت متصل به شبکه ویزاکارت و مسترکارت قابل استفاده در دستگاه ATM قابل استفاده در سراسر دنیا دارای دبیت کارت بنام شحص متقاضی دارای کریدیت کارت متصل به حساب امکان پرداخت روزانه 10.000 یورو پرداخت های اینترنتی بدون محدودیت بهمراه دو عدد سیم کارت بین المللی  پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته بیش از 1800 مشتری راضی
ارائه خدمات تخصصی افتتاح حساب در کره جنوبی
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق
وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خدمات افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی

SABTTA GROUP

وکیل تخصصی امور بانکی ثبتا گروپ

افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی

حساب بانکی در کره جنوبی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی و در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به ایجاد حساب ارزی در کره جنوبی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری افتتاح حساب ارزی بین المللی در کره جنوبی نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور افتتاح حساب در کره جنوبی میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

🔵 خدمات حساب ارزی: افتتاح حساب بین المللی
🔵 بخش اجرایی امور بانکی: وکلای امور ارزی و بانکی ثبتا
🔵 مرجع رسیدی: بانک های لوکال یا بین المللی
🔵 دفاتر مدیریت: دفاتر مرکزی واقع در کشورهای ایران- امارات- ترکیه- آلمان- استرالیا- انگلیس- کانادا- فنلاند- آذربایجان و ...
🔵 تعداد کارشناسان امور بانکی: 9 نفر
🔵 مدیران ارشد موسسه: برای اطلاع از مدیران ارشد وارد بخش هیئت مدیران شده و اطلاعات کامل مدیران را مشاهده نمایید
🔵 سال تاسیس: موسسه ثبتی و امور مهاجرتی SABTTA در سال 1998 تاسیس و پایه گذاری شد.

اطلاعات بیشتر درباره افتتاح حساب ارزی

موسسه ثبتا بعنوان یکی از پیشکسوتان حوزه ثبتی و امور حقوقی بین المللی خدمات جامع و تخصصی را در زمینه افتتاح حساب بین المللی در کره جنوبی به متقاضیان و مشتریان خود ارائه میدهد. در ادامه توضیحات بیشتر در رابطه با خدمات افتتاح حساب ارزی ارائه شده است ، شم ا همچنین میتوانید در هر ساعت اط شبانه روز از طریق فرم مشاوره از وکیل تخصصی امور حساب بانکی مشاوره دریافت نمایید.
حساب بانکی بین المللی

مدت زمان مطالعه مطلب: 11 minutes

پرونده های موفــــــق افتتاح حساب بانکی: + 6,000

خدمات موسسه در حوزه افتتاح حساب ارزی

افتتاح حساب ارزی در کره جنوبی بصورت غیر حضوری
افتتاح حساب ارزی در کره جنوبی بصورت حضوری
افتتاح حساب ارزی در کره جنوبی ظرف مدت 20 الی 30 روز کاری
افتتاح حساب ارزی در کره جنوبی بدون محدودیت برای افراد غیر مقیم
افتتاح حساب ارزی در کره جنوبی بهمراه قرارداد و وکالت نامه رسمی

مجوزات بین المللــــــی :

مجوز موسسه برتر در امور ثبتی از موسسه CRP
عضور انجمن حقوقی سوئیس و کانادا
تاییدیه سازمان مهاجرتی میگرشر
تاییدیه سازمان امور مهاجرین کاری و تحصیلی انگلیس

خدمات موسسه ثبتـــــــــا در زمینه

بررسی تخصصی امور افتتاح حساب بانکی کره جنوبی

مشاوره و بررسی تخصصی پرونده های مرتبط با افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی توسط کارشناسان مجرب و وکلای تخصصی موسسه ثبتا گروپ انجام میشود ، در این مرحله ابتدا پرونده متقاضی بررسی شده و در صورت امکان نسبت به عقد قرارداد افتتاح حساب بانکی و ارزی اقدام میشود. پرونده های افتتاح حساب ارزی بطور معمول در مدت زمان 10 الی 30 روز انجام میشود.
5036478.jpg

تنظیم و عقد قرارداد افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی

پس از بررسی اولیه پرونده افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی شما میتوانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه مراجعه نموده و نسبت به تنظیم و امضای قرارداد و وکالت نامه افتتاح حساب ارزی اقدام نمایید . شما میتوانید با هماهنگی قبلی نسبت به دریافت یک نسخه یش نویس قرارداد اقدام نمایید.
موسسه مهاجرتی

افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی بصورت تضمینی

پرونده هایی که در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی توسط تیم حقوقی ثبتا گروپ پذیرش و پیگیری شده اند قالبا با نرخ موفقیت بیش از 95 درصد با موفقیت انجام شده اند . مجموعه ثبتا گروب با ایجاد شبکه تعاملاتی دو طرفه با سفارت و کنسولگری ها و همچنین با بکارگیری تیمی زبده و کارآزموده توانسته تا کنون بیش از 6000 هزار پرونده افتتاح حساب ارزی را با موفقیت انجام دهد.
حساب بانکی بین المللی

پذیرش پرونده های افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی

تیم افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی با دارابودن بیش از 10 سال تجربه حرفه ای در حوزه امور افتتاح حساب ارزی این کشور آمادگی آنرا داشته که پرونده های مربوط به افتتاح حساب شما را با درصد موفقیت بالای 95 درصد پذیرش و پیگیری نماید. شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه ثبتا تماس بگیرید.
موسسه مهاجرتی

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در کره جنوبی

برای افتتاح حساب بانکی بین المللی در کره جنوبی لازم است قبل از هرگونه اقدام ، اسنا د و مدارک مرتبط و الزامی برای ارائه به بانک های کره جنوبی را آماده نمود ، این مدارک بطور کلی عبارتند از :

شرایط و الزامات افتتاح حساب در کره جنوبی

برای اینکه بتوانیم در کره جنوبی حساب بانکی داشته باشیم و بتواینم بدون مشکل فرایند افتتاح حساب در کره جنوبی را طی نمایید، باید الزامات قانونی آن را رعایت کنیم ، این الزامات که برای افتتاح حساب در بانک های کره جنوبی لازم است رعایت شود عبارتند از :

افتتاح حساب بین المللی ارزی

مراحل ایجاد حساب بانکی در کره جنوبی

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست حساب بانکی در کره جنوبی اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله عقد و تنظیم قرارداد رسمی با این موسسه میباشد لذا در صحت اطلاعات وارد شده در هنگام تکمیل فرم سفارش کمال دقت را داشته باشید .

هزینه افتتاح حساب در کره جنوبی

هزینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی با توجه به نوع حساب حقیقی یا حقوقی متغییر بوده و متناسب با شرایط متقاضی ، امکان حضور فرد در بانک مورد نظر ، مدارک و اسناد مورد نیاز برای افتتاح حساب ، الزام داشتن اقامت و .... در میزان هزینه افتتاح حساب در کره جنوبیتاثیر گذار میباشد . شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی با کارشناسان موسسه ثبتا تماس حاصل نمایید. تنظیم قرارداد رسمی با این موسسه میباشد لذا در صحت اطلاعات وارد شده در هنگام تکمیل فرم سفارش کمال دقت را داشته باشید .

افتتاح حساب بین المللی

اتصال به سوئیفت با افتتاح حساب در کره جنوبی

سوئیفت (Swift) شبکه جهانی ارتباط‌ مالی بین بانک‌های کره جنوبی و بانک های سایر کشورها می باشد. شبکه سوئیفت به منظور ایجاد روشی ثابت و بین المللی برای انتقال پول بانک‌های کره جنوبی به کشور دیگر ایجاد شده است. شبکه سوئیفت از سال 1973 در بلژیک آغاز به کار کرده و تا به امروز شبکه ای شامل 10000 موسسه مالی در 212 کشور دنیا را شامل می‌شود که اطلاعات تراکنش های مالی را برای یکدیگر ارسال می‌کنند. شما میتوانید با افتتاح حساب بین المللی در کره جنوبی از مزایای اتصال به شبکه سوئیفت بهره مند شوید .

1- انتقال پول به تمام حساب‌‌های بین‌‌ المللی دنیا
2- نداشتن هیچ محدودیتی برای موجودی، واریز، برداشت، یا انتقال وجه
3- کد آی‌‌بن (IBAN) یا همان شماره‌ی حساب بین‌ المللی
4- اتصال بدون هیچ محدودیتی به شبکه‌ی سراسری SWIFT
5- افتتاح حساب به نام شخص حقیقی
6- دریافت مسترکارت و ویزا کارت به پشتوانه‌ی حساب بین المللی خود
7- دسترسی کامل به حساب، از طریق موبایل‌بانک
8- امکان کنترل حساب فقط توسط خود شخص.

اخذ آی بن با افتتاح حساب در کره جنوبی

با افتتاح حساب بین المللی در کره جنوبی شما IBAN اختصاصی خود را از بانک این کشور دریافت خواهید نمود ، آی بن، شماره حساب بین المللی مخفف عبارت International Bank account Number است. شامل 34 کاراکتر به صوت عدد و حرف می‌باشد . شما با دئاشتن آی بن از بانک های کره جنوبی میتوانید ارسال و دریافت حواله های بین المللی را راحت تر و سریعتر انجام دهید . از سال 2007 تا کنون 50 کشور شماره حساب های بانکی خود را با این نام ارائه می‌کنند.

حساب شرکتی در کره جنوبی

حساب شرکتی کره جنوبی ، حسابی است که بنام یک شخصیت حقوقی یا شرکت در کره جنوبی ایجاد میشود ، برای افتتاح حساب شرکتی در کره جنوبی لازم است قبل از هرگونه اقدام نسبت به ثبت یک شرکت در کره جنوبی اقدام شود و پس از آن مراحل مربوط به افتتاح حساب را طی نمایید ، بطور کلی شما با افتتاح حساب شرکتی در کره جنوبی میتوانید از مزایای فراوان یک حساب تجاری و بیزنسی در این کشور بهره مند شوید .

چگونه می‌توان به حساب بانکی خود در کره جنوبی دسترسی داشته باشیم؟

همانگونه که به حساب‌های خود در بانک‌های ایرانی دسترسی دارید. شما به راحتی می‌توانید از کارت بانکی خود در کره جنوبی برای خرید یا برداشت وجه استفاده کنید. با استفاده از دسترسی اینترنتی و اپلیکیشن موبایل بانک خود در کشور کره جنوبی هم می‌توانید به راحتی به حساب‌های دیگران در تمام بانک‌های بین‌المللی دنیا انتقال وجه، واریز و برداشت، انجام دهید. البته، نیاز به توضیح نیست که بانک‌های ایران به شبکه‌های بانکی بین‌المللی متصل نیستند. بنابراین، برای انتقال وجه از ایران یا دریافت در ایران باید به صرافی های معتمد سطح شهر مراجعه کنید.

انواع حساب بین المللی در کره جنوبی

حساب‌های بین‌المللی در کره جنوبی به دو دسته شخصی و شرکتی تقسیم می‌شود. حساب بین‌المللی شخصی در کره جنوبی به راحتی افتتاح می‌شود. شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی و سایر مواردی که بانک مورد‌نظر برای افتتاح حساب در کره جنوبی نیاز دارد، حساب بانکی خود را فعال کنید. دومین نوع، حساب شرکتی است. افتتاح حساب در کره جنوبی دردسر‌های بیشتری دارد. برای افتتاح حساب شرکتی باید در کره جنوبی ، ثبت شرکت کنید یا با در‌دست داشتن مدارک و مستندات، بیزینس خود را به بانک معرفی کنید. بهتر است قبل از مراجعه به بانک و افتتاح هر‌ نوع حساب در کره جنوبی ، با مشاور و کارشناس مجرب مشورت کنید. اگر هدف شما از راه‌اندازی حساب بین المللی در کره جنوبی ، انجام فرآیند‌های مهاجرت است، اصلاً نگران نباشید. زیرا برخی از شرکت‌های مهاجرتی مانند موسسه ثبتا ، امکان ارائه خدمات افتتاح حساب ارزی را برای شما فراهم کرده اند.

سوالات متداول در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی

آیا حساب بانکی شما در بانک های شطح کشور تاریخ انقضاء دارد؟ خیر! حساب بانکی بین‌ المللی هم تاریخ انقضاء ندارد اما لازم به ذکر است کارت‌های نقدی و اعتباری تاریخ انقضاء دارند که معمولا 5 الی 6 ساله صادر میشوند. (درست مانند تاریخ انقضای کارت‌های عابربانک ایرانی.)

مهمترین مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب ارزی داشتم پاسپورت معتبر است، آماده سازی سایر مدارک و اسناد مورد نیاز توسط کارشناسان موسسه ثبتا انجام میشود.

این هزینه شامل هزینه وکیل در کشور مورد نظر و آماده سازی داکیومنت های لازم برای ارائه به بانک و همچنین سایر هزینه های اداری و دولتی بیباشد که برای افتتاح حساب ارزی در هر کشور متفاوت میباشد ، شما میتوانید بمنظور کسب اطلاعات کامل در خصوص هزینه های افتتاح حساب ارزی با کارشناسان ما تماس بگیرید

برای افتتاح حساب شرکتی و یا افتتاح حساب ارزی بنام شخص با توجه به کشور مورد نظر بین 20 الی 60 روز زمان لازم است.

شما میتوانید از طریق وب سایت رسمی ثبتا نسبت به ثبت سفارش و عقد قرارداد الکترونیک افتتاح حساب ارزی بصورت غیر حضوری اقدام نمایید ، کارشناسان این مرکز کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز را به ادرس شما پست خواهند نمود .

مطالب مرتبط:

خدماتـــــ : حساب بانکی در کره جنوبی

نوع حساب
حساب شخصی
حساب شرکتی
حساب ارزی
تماس بگیرید
تماس بگیرید

سوالات متداول افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی

واحد پاسخگویی و پشتیبانی ثبتاگروپ

SABTTA GROUP

چطور میتوان از خدمات ثبتا گروپ در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی استفاده نمود؟

بمنظور استفاده از خدمات موسسه ثبتا گروپ در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی میبایست در ابتدا مشاور و وکیل تخصصی شرایط شما را بررسی نموده و سپس با در نظر گرفتن تمام جوانب کار برای عقد قرارداد اقدام نمایید.

برای گرفتن مشاوره در زمینه بازکردن حساب بانکی در کره جنوبی چطور اقدام کنم؟

درصورتی که نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی دارید ، میبایست از طریق این بخش ابتدا درخواست خود را ثبت و برای کارشناسان ما ارسال نمایید ، لازم به ذکر است پس از ثبت و تکمیل فرم مشاوره کارشناسان و وکلای این مجموعه حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای عقد قرارداد در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی باید چگونه عمل نمود؟

بمنظور عقد قرارداد افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی میتوانید با هماهنگی قبلی به دفاتر ثبتا گروپ مراجعه نموده و نسبت به امضای قرارداد اقدام نمایید.

آیا خدمات مرتبط با افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی در موسسه ثبتا ارائه میشود؟

بله ، خدمات مربوط به افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی هم اکنون فعال و قابل ارائه میباشد

هزینه استفاده از خدمات افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی چگونه محاسبه میشود؟

درصورتیکه نیاز به دریافت خدمات در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی دارید ، میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و شرایط آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چگونه میتوانم با کارشناسان شما در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی صحبت کنم؟

برای مکالمه تلفنی با کارشناسان ما در خصوص موارد مرتبط با افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی میبایست ابتدا از طریق بخش مشاوره درخواست خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما پس از ثبت و تکمیل فرم حداکثر ظرف مدت 1 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

برای دریافت مشاوره تخصصی در حوزه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی باید حضوری مراجعه کنم؟

خیر – کلیه فرایند مشاوره در خصوص امور افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی بصورت غیر حضوری و تلفنی انجام میشود.

پروسه مرتبط با خدمات افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی توسط چه افرادی در موسسه انجام میشود؟

کارشناسان موسسه ثبتا گروپ در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی دارای حداقل 10 سال تجربه و سابقه فعالیت بوده و با اتکا به این دانش و تجربه امور شما را در این حوزه با بالاترین کیفیت ممکن انجام میدهند.

چه کسانی میتوانند از خدمات ثبتا گروپ در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی استفاده کنند؟

کلیه متقاضیان در تمام کشورها با هر زبانی میتوانند از خدمات مجموعه ثبتا گروپ در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی استفاده نمایند.

چقدر طول میکشد تا مشاوران افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی بعد از ثبت فرم با ما تماس بگیرند؟

حداکثر ظرف مدت 1 ساعت پس از تکمیل فرم مشاوره ، کارشناسان ما در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی با شما تماس خواهند گرفت .

تنظیم قرارداد افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی با چه شرایطی انجام میشود؟

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی و خصوصی قرادادهایی که در زمینه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی منعقد میشوند میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

آیا خدمات افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی بصورت تضمینی ارائه میشود؟

کلیه خدماتی که توسط ثبتا گروپ در حوزه افتتاح حساب بانکی در کره جنوبی ارائه میشوند ، دارای نرخ ریت موفقیت بالای 95 درصد هستند.