مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا
مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا

مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه بر مهاجرت و اقامت امریکا

ایالات‌متحده آمریکا، از ۵۰ ایالت تشکیل‌شده است. بیش از ۳۲۷ میلیون نفر در آمریکا زندگی می‌کنند و همچنین سومین کشور پرجمعیت جهان است. علاوه بر این ایالات‌متحده از نظر مساحت چهارمین کشور بزرگ دنیا به شمار می‌آید. برکسی پوشیده نیست که آمریکا دارای یک اثر فرهنگی است که توسط نوآوری در تکنولوژی، سینما، تلویزیون و موسیقی هدایت می‌شود. 

جمعیت این کشور از تنوع نژادی بالایی برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید ایالات‌متحده بزرگ‌ترین قدرت اقتصادی جهان است که بر اساس تولید ناخالص داخلی (GDP) رتبه‌بندی می‌شود. آمریکا کشور نسبتاً جوانی است و کمتر از ۲۵۰ سال سن دارد.

سال‌هاست که به دلایل زیادی، که به برخی از آن‌ها در این مطلب می‌پردازیم، مقصد محبوب مهاجران به‌شمار می‌آید. طبق محاسبات مرکز تحقیقات پیو؛ میزان مهاجرت به آمریکا بیش از هر کشور دیگری در جهان است. امروز، بیش از ۴۰ میلیون نفر که در ایالات‌متحده زندگی می‌کنند در کشوری دیگر متولدشده‌اند که حدود یک‌پنجم مهاجران جهان را تشکیل می‌دهند.

انواع روش‌های مهاجرت به آمریکا

برای بسیاری، مهاجرت به آمریکا یک رویای مادام العمر است. ویزاهای مختلفی برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد، دلیل شما برای سفر نوع ویزای شما را برای ورود به ایالات متحده تعیین می‌کند. بهتر است قبل از اینکه ناامید شوید، نگاهی به روش‌های مهاجرت بیندازید.

برخی از رایج‌ترین راه‌های مهاجرت به آمریکا به شرح زیر است:

  • مهاجرت از طریق لاتاری گرین کارت ( کارت سبز )
  • مهاجرت از طریق ویزای نخبگان
  • مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی
  • مهاجرت از طریق ویزای نامزدی آمریکا
  • مهاجرت از طریق ویزای خانوادگی
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری 
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق ویزای توریستی
  • مهاجرت از طریق تولد در آمریکا
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

ایرانیان متقاضی مهاجرت به آمریکا

به‌طورکلی برای ویزاهای غیر مهاجرتی، متقاضی در سفارت یا کنسولگری ایالات‌متحده قرار ملاقات می‌گذارد و هزینه درخواست را پرداخت می‌کند. متقاضی به‌صورت حضوری با یک افسر کنسولی مصاحبه خواهد کرد، وی سؤالاتی را می‌پرسد و اسناد را بررسی می‌کند تا مشخص شود که متقاضی صلاحیت ویزا را دارد یا خیر. پس از مصاحبه و هرگونه رسیدگی اداری لازم، درصورتی‌که متقاضی صلاحیت ویزا را داشته باشد سفارت ایالات‌متحده آن را صادر کند.

متقاضیان ویزای مهاجرتی، مایل به اقامت دائم در ایالات‌متحده، ابتدا باید دارای شرایط درخواست ثبت‌شده در خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات‌متحده باشند. درخواست‌ها اغلب بر اساس روابط خانوادگی یا اشتغال است، اما سرمایه‌گذاران هم می‌توانند اقدام کنند. پس از تأیید درخواست، مرکز ویزای ملی وزارت امور خارجه به متقاضی اعلام می‌کند تا با یک افسر کنسولی در یک سفارت یا کنسولگری وقت مصاحبه تعیین کنند. 

مراحل رسیدگی به درخواست‌های ویزا ممکن است متفاوت باشد، اما در هر سفارت و کنسولگری ایالات‌متحده در مواردی که شخص برای ویزا اقدام می‌کند، همان استانداردها طبق قانون و سیاست ایالات‌متحده اعمال می‌شود.

مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا

مهاجرپذیری آمریکا

آمریکا از دسته کشورهایی است که از هر جای دنیا مهاجر می‌پذیرد. این کشور پهناور هر ساله هزاران نفر را به عنوان مهاجر پذیرفته و تنوع فرهنگی در آمریکا بسیار زیاد است. در سال‌های اخیر مهاجرت از ایران به آمریکا کمی دشوارتر از سال‌های خیلی قبل است و این روال به دلیل موضوعات سیاسی و اجتماعی صورت گرفته است.

آمارها نشان می‌دهد که هر ساله به تعداد مهاجران این کشور افزوده می‌شود. شرایط خوب زندگی، کیفیت و امکانات عالی، شرایط بی‌نظیر و … سبب شده است که افراد، کشور آمریکا را گزینه خوبی برای مهاجرت و زندگی بدانند، این روال این روزها بهتر از سال‌های گذشته دیده شده است.

چند شهر برتر ایالات‌متحده که هرکدام شهرهای اقتصادی و پویای آمریکا است عبارت‌اند از: میامی، سن خوزه (قلب دره سیلیکون)، لس‌آنجلس، سانفرانسیسکو، سان دیگو، هوستون (پایتخت انرژی آمریکا)، واشنگتن دی سی و شهر نیویورک. به‌طورکلی، مهاجران در ایالات‌متحده در شهرهای بزرگ‌تر، پرجمعیت و مبتنی بر دانش متمرکزشده‌اند. در میان شهرهای ایالات‌متحده، شهر نیویورک بیشترین جمعیت مهاجر را دارد.

اقامت آمریکا

وقتی موفق شدید گذرنامه و ویزای آمریکا را بگیرید و وارد خاک این کشور شدید به معنای اخذ اقامت موقت است. این اقامت قابل تمدید است و به مرور می‌توانید آن را به اقامت دائم تبدیل کنید.

افرادی که قصد اخذ اقامت کشور آمریکا را دارند باید سعی کنند به طور دقیق در زمینۀ تمدید ویزا اقدام کنند. در نظر داشته باشید که شما در ابتدا باید سعی کنید به مدت دو الی 5 سال در این کشور اقامت داشته باشید سپس شرایطی فراهم می‌شود تا برای درخواست اقامت دائم اقدام کنند. فراموش نکنید که اخذ اقامت کشور آمریکا به صورتی است که افراد بتوانند شهروند قانون مداری باشند و از قوانین این کشور تبعیت کنند.

طبق آنچه که گفته شده جهت اخذ اقامت آمریکا باید از طریق ویزای غیرمهاجرتی اقدام کرد.

اخذ پاسپورت آمریکا

با پاسپورت آمریکا به خارج از ایالات متحده سفر کنید. طبق نوع ویزایی که برای مهاجرت به آمریکا انتخاب می‌کنید، روش های اخذ پاسپورت آمریکا نیز متنوع است. اگر گذرنامه ایالات‌متحده داشته باشید، بسیاری از کشورها به شما اجازه ورود بدون ویزا را می‌دهند. همچنین  می‌توانید در هر سفارتخانه یا کنسولگری ایالات‌متحده در خارج از کشور درخواست محافظت یا کمک کنید، از گذرنامه خود به عنوان مدرک شهروندی ایالات متحده استفاده کنید.

داشتن پاسپورت ایالات‌متحده به طور کلی رایج‌ترین انگیزه برای اخذ تابعیت پس از امنیت از سیاست‌های ضد‌مهاجرتی است. یک نیاز مشترک در میان مهاجران،  اخذ گذرنامه آمریکایی است.

اخذ پاسپورت آمریکا به نوبه خود نیاز به رعایت یک سری شرایط دارد. در نظر داشته باشید که در این زمینه افراد باید در زمان حضور در این کشور بتوانند مالیات خود را به درستی پرداخت کنند. همچنین باید بتوانند در این کشور کسب و کار و درآمدزایی درستی داشته باشند. نیاز است که فرد بتوانند زبان خود را برای برقراری ارتباط و رفع نیازها، تقویت کند. اخذ پاسپورت آمریکا به نوبه خود ارزش بالایی دارد. یادگیری یک مهارت در آمریکا، کار در این کشور، خرید خانه در آمریکا و گرفتن اقامت از جمله موارد مهم در اخذ پاسپورت آمریکایی محسوب می‌شود.

هزینه های ویزای مهاجر به آمریکا

متقاضیان ویزا، ازجمله کودکان، ملزم به پرداخت هزینه درخواست ویزا هستند که گاهی اوقات به‌عنوان هزینه MRV نیز شناخته می‌شود. هزینه درخواست ویزا باید در صورت صدور یا عدم صدور ویزا پرداخت شود. نوع ویزایی که برای آن درخواست می‌کنید میزان هزینه را تعیین می‌کند.

اگر با هر هدفی قصد مهاجرت به هر کشوری را دارید بهتر است قبل از اقدامی با افراد مجرب و کارآزموده در این زمینه مشورت کنید. برای اطلاع از شرایط مهاجرت به کشور آمریکا و بررسی دقیق شرایط خود می‌توانید با مشاورین متخصص ما در موسسه ثبتا در ارتباط باشید تا بهترین و مناسب‌ترین روش را برای مهاجرت به این کشور پیش روی شما قرار دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب