مهاجرت و اخذ اقامت اتریش

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اتریش را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت اتریش را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت اتریش
مهاجرت و اخذ اقامت اتریش

مهاجرت و اخذ اقامت اتریش

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اتریش در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت اتریش را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت اتریش نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت اتریش میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اتریش

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت اتریش

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اتریش

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اتریش میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اتریش را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت اتریش

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

اتریش در قلب اروپای مرکزی قرار دارد و از نظر رفاهی در وضعیت قابل توجهی است. افراد زیادی سالانه در سراسر جهان تصمیم به مهاجرت به اتریش می‌گیرند. کشور اتریش توانسته در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف مهاجران زیادی را به خود جذب کند. هرساله افراد زیادی تمایل دارند که برای تحصیل، کار و زندگی، وارد کشور اتریش شوند. 

اتریش، کشوری پیشرفته، ثروتمند و غنی ازنظرِ فرهنگی است که در قلب قاره سبز اروپا جای گرفته است. این کشوری، کشوری است که به‌لحاظ سطح بالای رفاهی و اجتماعی، امنیت اجتماعی، رشد اقتصادی بالا، نرخ پایین بیکاری، موازنه مثبت بین درآمد و هزینه زندگی، سیستم آموزشی با کیفیت و رایگان … در سطح نسبتاً بالایی قرار گرفته است.

اگر شما نیز قصد مهاجرت به اتریش دارید، جالب است کمی با این کشور زیبا بیشتر آشنا شوید. اتریش در اروپای مرکزی واقع شده است و با کشورهای اسلواکی، مجارستان، جمهوری چک، آلمان، لیختن اشتاین، سوئیس، ایتالیا و اسلوونی هم مرز می باشد. همین دسترسی سریع و آسان به سایر کشورهای اروپایی نیز از دلایل محبوبیت این کشور در بین مهاجرین می‌باشد.

روش‌ های مهاجرت به اتریش

  • همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد یکی از روش‌های مهاجرت به اتریش اخذ ویزای دانشجویی است. در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در اتریش متغیر است.
  • روش‌های سرمایه‌گذاری اگر به درستی دنبال شود از دیگر گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود.
  • افراد می‌توانند با خرید ملک به روال اقامتی خود بیشتر کمک نمایند.
  • ازدواج با یک فرد اتریشی نیز از دیگر روش‌های پیش روی شما محسوب می‌شود. اقامت تولد کشور اتریش از گزینه دیگر می‌باشد. مهاجرت به اتریش دارای روال متفاوتی است.
  • افرادی که دارای ایده‌های ناب در زمینه کارآفرینی هستند و در فضای هنری و ورزشی فعالیت حرفه‌ای دارند می‌توانند مسیر مهاجرت به اتریش را برای خود بازتر نمایند.

راحت‌ترین روش مهاجرت به اتریش

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که در بخش بعد به‌طور دقیق توضیح داده شده است؛ اما آمارها نشان می‌دهد که هر ساله تعداد زیادی از افراد به منظور تحصیل وارد خاک کشور اتریش می‌شوند و مشخص است که ویزای تحصیلی یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های مهاجرت به اتریش است. 

حقیقت این است که کشور اتریش از نظر شهریه دانشگاهی بسیار منصفانه رفتار می‌کند و سهم بزرگی از شهریه دانشگاهی از سوی دولت پرداخت می‌شود. افرادی که ویزای این کشور را دریافت کرده‌اند به سادگی می‌توانند وارد خاک کشور خود شده و یا همراهانی را با خود ببرند. در صورتی که قصد ادامه تحصیل دارید و از بودجه کمی برخوردار هستید مهاجرت به اتریش یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما محسوب می‌شود.

افرادی که قصد تحصیل در اتریش را ندارند اما از نظر بودجه در وضعیت خوبی هستند می‌توانند مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب نمایید در این روش شما می‌توانید برای اعضای خانواده خود نیز اقامت بگیرید و یکی دیگر از روش‌های بسیار آسان برای مهاجرت به اتریش محسوب می‌شود.

مهاجرت و اخذ اقامت اتریش

میزان رضایت مهاجران به اتریش

کشور اتریش هشتمین مقصد گردشگری در دنیا محسوب می‌شود و کوهستان‌ها و جنگل‌های پر از دریاچه در این کشور سبب شده است که به یکی از بهترین کشورهای گردشگری در دنیا تبدیل شود. ایرانیان زیادی در سال 2017 کشور اتریش را برای مهاجرت انتخاب نموده‌اند و یکی از دلایل آن آب و هوای بسیار عالی در این کشور می‌باشد.

این کشور در لیست کشورهای بسیار ثروتمند قرار دارد و این موضوع سبب شده است که با رشد رضایتمندی مهاجران اتریش روبرو باشیم.

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که در بخش بعد به‌طور دقیق توضیح داده شده است؛ اما آمارها نشان می‌دهد که هر ساله تعداد زیادی از افراد به منظور تحصیل وارد خاک کشور اتریش می‌شوند و مشخص است که ویزای تحصیلی یکی از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های مهاجرت به اتریش است. حقیقت این است که کشور اتریش از نظر شهریه دانشگاهی بسیار منصفانه رفتار می‌کند و سهم بزرگی از شهریه دانشگاهی از سوی دولت پرداخت می‌شود. افرادی که ویزای این کشور را دریافت کرده‌اند به سادگی می‌توانند وارد خاک کشور خود شده و یا همراهانی را با خود ببرند.

آمار مهاجران به اتریش

بیشترین کسانی که به این کشور مهاجرت می‌کنند آلمانی‌ها هستند و یکی از دلایلی که مردم به زبان آلمانی صحبت می‌کنند همین است. زندگی در این کشور بیش از 90 درصد شباهت به زندگی در آلمان و سوئیس دارد و این مردم به‌طور کلی دارای فرهنگ‌های مشابه با هم هستند. کشور اتریش هشتمین مقصد گردشگری در دنیا محسوب می‌شود و کوهستان‌ها و جنگل‌های پر از دریاچه در این کشور سبب شده است که به یکی از بهترین کشورهای گردشگری در دنیا تبدیل شود. ایرانیان زیادی در سال 2017 این کشور را برای مهاجرت انتخاب نموده‌اند و یکی از دلایل آن آب و هوای بسیار عالی در این کشور است.

این کشور به علت نظام اقتصادی سوسیالیستی خود از سطح زندگی بسیار بالایی برای شهروندان استفاده می‌کند. این کشور در لیست کشورهای بسیار ثروتمند قرار دارد و این موضوع سبب شده است که با رشد مهاجرت روبرو باشیم. در این کشور صنعت توریسم بسیار رونق دارد و عموماً کسانی که قصد دارند در این کشور زندگی نمایند در ابتدا از طریق ویزای گردشگری وارد خاک این کشور شده و اطلاعات دقیقی در زمینه کسب و کار و زندگی در کشور اتریش بدست می‌آورند سپس روال اخذ ویزای بلند مدت و اقامت فراهم می‌شود.

مهاجرپذیری اتریش

وین شهر بزرگ با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت رتبه ۶ در اتحادیه اروپا را به خود اختصاص داده است. بیشترین مهاجرت به وین صورت می‌گیرد. شرایط زندگی در این شهر به نسبت سایر شهرهای این کشور آسان‌تر است. 

فرهنگ مردم بسیار غنی است و این امر سبب شده است که این کشور در لیست کشورهای مهاجرپذیر قرار بگیرد. اینطور که مشخص شده است آب و هوای این کشور بسیار عالی بوده و سبب می‌شود که مردم به سادگی این کشور را برای زندگی انتخاب نمایند.

شایان ذکر است که رتبه مهاجرپذیری این کشور در سال‌های اخیر 19 درصد رشد داشته و یکی از دلالی بسیار مهم ان وجود وضعیت رفاه بسیار عالی محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید که این کشور به‌نوبۀ خود در زمینه‌های مختلف نیاز به نیرو دارد و همین موضوع در سال 2018 سبب جذب بیشتر نیروی کار در کشور اتریش شده است.

از سال 2010 به بعد به‌علت صنعتی‌تر شدن این کشور و پیشرفت‌های چشمگیر کاری و اقتصادی، میزان مهاجرت و مهاجرپذیری‌اش هم رو به رشد است.

اخذ اقامت اتریش

اخذ اقامت این کشور ، جزء پرطرف‌دارترین برنامه‌های اعزام در مهاجرت به اروپا است؛ اتریش کشوری بسیار غنی ازنظرِ فرهنگی است. شاید برایتان جالب باشید بدانید که اتریش، مدت‌ها پایتخت فرهنگی اروپا بوده است. این کشور، دستاوردهای بسیار درخشانی درزمینۀ معماری اسلامی، ادبیات، نقاشی و خصوصاً موسیقی به دنیا عرضه داشته است و همچنین، جاذبه‌های گردشگری بسیار بی‌نظیری را در قلب خود جای داده است.

 اخذ اقامت این کشور، از طریق روش‌های متعدد، برای افراد متقاضی امکان‌پذیر است؛ که در قسمت های بعدی ثبتا به آن خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

فهرست مطالب