مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین
مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین

مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

در سال 2015 درصد مهاجران ایرانی در کشور اوکراین کم بود اما از اوایل سال 2016 دیده می‌شود که این کشور به طور کلی یکی از مقصدهای گردشگری و مهاجرتی ایرانیان محسوب می‌شود. 

تحصیل در اوکراین یکی از روش های بسیار آسان محسوب می‌شود. با توجه به اینکه هزینه تحصیلی در این کشور ارزان است، افراد می‌توانند این روش را یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی خود بدانند. همچنین روش های بسیار دیگری برای اخذ اقامت اوکراین وجود دارد که در ادامه به بررسی خواهیم پرداخت.

اخذ پاسپورت اوکراین

برخی از افراد معتقد هستند که اخذ پاسپورت اوکراین کار ساده ای نیست. در نظر داشته باشید که اوکراین سختگیری های زیادی برای صدور پاسپورت دارد اما در صورتی که بتوانید حداقل 8 سال در این کشور زندگی نمایید و زندگی شما در وضعیت درستی قرار داشته باشد، یعنی بتوانید به زبان این کشور تسلط داشته باشید و سوابق کیفری نداشته‌باشید، صدور پاسپورت برای شما چندان سخت نخواهد بود. 

اقامت کشور اوکراین در سال های اخیر ساده تر شده است به طوریکه اداره مهاجرت کشور اوکراین در صدد است که شرایط مهاجرت کشور اوکراین را منصفانه اعلام نماید.

اخذ ویزای اوکراین

تاریخ اعتبار هر یک از ویزاهای اوکراین بر حسب تیپ ویزای این کشور تعیین می شود. به طور کلی ویزای این کشور در سه تیپ صادر می‌شود: تیپ اول ویزای ترانزیتی است که تیپ ب نام دارد. اعتبار این ویزا حداکثر یک سال است. ویزای شماره دو ویزا کوتاه مدت تیپ c است که شش ماه اعتبار دارد و در نهایت می توان در طی تمدیدهای هر ساله تا 5 سال اعتبار خود را حفظ نمود.

ویزای بلند مدت این کشور برای کسانی است که به دنبال زندگی در این کشور هستند و بیش از 90 روز صادر می شود شما پس از 45 روز باید به مراجع قانونی این کشور بروید تا شرایط بررسی شود. در نظر داشته باشید در صورتی که سفارت تشخیص دهد که شما واجد شرایط اخذ ویزا هستید نیز درخواست خود را کتبی ارائه می دهید.

در صورتی که درخواست صدور ویزای شما رد شود شما دو ماه زمان دارید که اعتراض خود را اعلام نمایید. کاریابی در کشور اوکراین از روش های مختلفی فراهم شده است که سبب می شود در نهایت منجر به اخذ ویزای کاری این کشور شود. هزینه اقامت در کشور اوکراین به نسبت کشورهای اروپایی ارزانتر است.

مهاجرت و اخذ اقامت اوکراین

شهرهای مهاجر پذیر اوکراین

شهر کیو یکی از شهرهای بسیار مهم این کشور است که البته به نام کی‌یف نیز شناخته می شود و پایتخت این کشور است. این شهر یکی از بهترین مناطق برای مهاجرت ایرانیان محسوب می شود. اما شاید هزینه زندگی در این بخش کمی گران باشد. شهر اودسا یک شهر دیگر در اوکراین است که برای مهاجرت گزینه خوبی است اما از نظر کاری شاید به سختی بتوان به شغل مورد نظر دست یافت.

شهر باکوتا از دیگر شهرهای بسیار مهم در اوکراین است اما تعداد مهاجران به این شهر کمتر از سایر شهرها اعلام شده است این شهر قدیمی اما سر سبز است. اقامت این کشور برای ایرانیان بیشتر در پایتخت این کشور دیده می شود. افرادی که مهاجرت از طریق un کشور اوکراین را انتخاب کرده اند، در پایتخت این کشور زندگی خواهند کرد.

مهاجرپذیری اوکراین

آمار مهاجرانی که از کشور روسیه به کشور اوکراین سفر کرده اند به نوعی بیشتر از سایر افراد است به این ترتیب مشخص می شود که بخش زیادی از فرهنگ و زندگی مشابه با کشور روسیه است. این کشور سعی کرده است آمار مهاجران را افزایش دهد.

کشور اوکراین یک کشور بسیار قدرتمند در زمینه گردشگری است و این روال سبب می شود که این کشور بتواند انتخاب خوبی باشد. یکی از دلایلی که رشد مهاجرت در این کشور را افزایش داده است کم بودن هزینه زندگی است. در این کشور هزینه ای که بابت اجاره خانه از شما اخذ می شود به مراتب کمتر از سایر کشورها است و این روال نشان می دهد که زندگی در کشور اوکراین کار ساده ای است. 

این کشور در زمینه بیمه و خدمات شهروندی نیز توانسته رشد بسیار خوبی داشته باشد. ایرانیانی که به این کشور مهاجرت کرده اند، اغلب در رده های سنی 22 الی 38 سال هستند. به طوریکه اغلب با هدف کار یا تحصیل وارد خاک این کشور می شوند. کشور اوکراین در بخش شرقی قاره اروپا قرار دارد و بعد از روسیه از نظر وسعت دومین کشور بزرگ اروپایی محسوب می شود. زبان رسمی مردم کشور اوکراین اوکراینی است و اغلب ایرانیانی که به این کشور مهاجرت می کنند تا یک سال اول زندگی خود را در کی‌یف پایتخت این کشور می گذارنند.

راحت‌ترین روش مهاجرت به اوکراین

با توجه به بررسی که از سوی ما انجام شد متوجه شدیم که مهاجرت به کشور اوکراین از طریق تحصیل یکی از روش های بسیار آسان محسوب می شود. با توجه به اینکه هزینه تحصیلی در این کشور ارزان است. افراد می توانند این روش را یکی از بهترین گزینه های پیش روی خود بدانند. پذیرش در دانشگاه های کشور اوکراین آسان است بسیاری از دانشگاه های این کشور از شما مدرک زبان نمی خواهند و برای شما کلاس های زبان آموزی برگزار می کنند.

با توجه به این اینکه می‌توانید به همراه تحصیل مشغول به کار شوید نیز مشخص شده است که این روش می تواند هم ورود به کار را برای شما ساده تر نماید و هم شرایطی ایجاد شود که بتوانید به درآمدزایی خوبی برسید. در نهایت نیز اقامت دائم این کشور را اخذ نمایید. ویزای دانشجویی کشور اوکراین به تنهایی برای شما اقامت دائم به همراه ندارد اما شرایط ایجاد شده می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد و ورود به اقامت دائم را بسیار هموارتر می نمایند ما شرایط لازم برای این روش را در بخش مربوطه به طور دقیق توضیح داده ایم.

میزان رضایت مهاجران به اوکراین

با توجه به اینکه کشور اوکراین دارای خاک بسیار حاصلخیزی است، روال کشاورزی در این کشور بسیار عالی بوده . کشاورزی یکی از ارکان سرمایه کشوری محسوب می شود. افرادی که در کشور اوکراین در رشته کشاورزی تحصیل کرده اند، در کشور اوکراین به درآمدزایی خوبی می‌رسند و رضایت کامل از مهاجرت خود دارند.

کشور اوکراین در زمینه تأمین سوخت نیز رتبه خوبی دارد. به طوریکه اکثر خطوط لوله گاز کشور روسیه به کشور اوکراین دیده می شود. این روال سبب شده است که فضای درآمدزایی در این کشور بیشتر شود و جوانان بیشتری ورود به بازار کار داشته باشند.

مردمی که مهاجرت به کشور اوکراین را انتخاب کرده اند، از شرایط آب و هوایی این کشور بسیار راضی هستند این کشور دارای آب و هوای محلی است و بیشترین میزان بارش در بخش شمال و غرب این کشور دیده می شود. جمعیت کشور اوکراین در حدود 41.5 میلیون نفر اعلام شده است. به طوریکه اغلب افراد در مناطق شرق و همینطور جنوب شرقی این کشور زندگی می کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب