مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور
مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور

مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور

محتوای این صفحه عبارتند از:

پاسپورت اکوادور

پاسپورت کشور اکوادور در سال های اخیر تنها برای گروه های سرمایه گذار و تحصیلی با شانس بیشتری همراه بوده است و در ردیف سرمایه گذاری هنوز رده سنی بالاتر گزینه های بهتری هستند. مشخص است که دولت سعی دارد کسانی را وارد این کشور نماید که به رشد آن کمک کنند.

اقامت این کشور برای ایرانیان بیشتر در زمینه تحصیل و سرمایه گذاری است و امکان صدور ویزای کاری این کشور بسیار محدود است و بهتر است که این موضوع را بررسی و شاخص دقیقی داشته باشید. مشخص است که جریان کاریابی در این کشور به صورت جدی و تحت شرایط خاصی انجام می‎ شود.

اخذ اقامت و مهاجرت به اکوادور

برای بررسی اعتبار اقامت کشور اکوادور باید چندین موضوع ارزیابی شود، اول اینکه شما برای داشتن مسیر اقامتی این کشور می‎بایست در نظر بگیرید که چند مدت در خاک این کشور زندگی کرده اید و آیا در این دوره مرتکب جرمی‎ شده اید یا خیر.

در صورتی که خسارت مالی و اقتصادی و یا اجتماعی به دولت وارد کرده باشید اقامت اکوادور برای شما فاقد اعتبار می‎ شود و مشکل ساز خواهد بود.

اخذ ویزای اکوادور

شما برای اخذ ویزا نیاز به پاسپورت قانونی دارید که 6 ماه اعتبار داشته باشد. در این کشور چندین کنسولگری وجود دارد که تنها یک مورد آن برای ایرانیان قابل استفاده است.

ارزیابی فرآیند ویزا طول می کشد و از این رو بهتر است که کار به دقایق آخر واگذار نشود. در صورتی که پاسپورت و ویزای شما گم یا مفقود شود باید بتوانید این موضوع را از سوی سفارتخانه کشور اکوادور بررسی کنید.

مشخص است که صدور ویزا در این کشور با بهره گیری از نیروهای کارآمد صورت می‎گیرد. شما برای مدارک و ویزای این کشور می‎بایست شرایط ترجمه درستی را در پیش بگیرید و دوره های تخصصی را نیز طی کنید. پاسپورت کشور اکوادور با ویزا فرق دارد و بهتر است این نکته به درستی بررسی شده باشد. ویزای این کشور به طور کلی می‎تواند یک عملکرد مناسب و قابل قبول برای رسیدن به اقامت دائم باشد.

مهاجرت و اخذ اقامت اکوادور

شهرهای مهاجر پذیر اکوادور

شهر گوایاکیل که دومین شهر بزرگ اکوادور است، در سواحل رودخانه ای این کشور منتهی به اقیانوس آرام قرار گرفته است و به طور کلی یکی از بهترین و دیدنی ترین شهرهای این کشور محسوب می‎شود به طوری که تاریخی گسترده دارد و ساختمان های استعماری آن بسیار مورد توجه قرار می‎گیرد، در این شهر به طور کلی محله های قدیمی و خانه های رنگارنگ دیده می‎شود و یک فانوس دریایی را نیز شکل می‎دهد.

این شهر یک تفرجگاه دیدنی و جذاب است و بیشترین آمار مهاجران را به خود اختصاص داده است. این شهر مراکز خرید وسیعی دارد و آب و هوای آن خوب و تمیز است به طوری که از نظر امنیتی نیز شرایط خوبی دارد.

استان بلیوار از دیگر استان های خوب برای مهاجرت است در این استان زندگی به صورت بسیار مدرن پیش می‌رود و ساختمان های آن نیز بسیار خاص هستند. این استان به طور کلی دارای فضای گردشگری خوبی بوده و می‎تواند در تقسیمات کشوری شرایط ویژه ای داشته باشد. مشخص است که مسیر گردشگری در این بخش بسیار ارزشمند است.

دریافت اقامت و مهاجرپذیری اکوادور

کشور اکوادور در لیست کشورهایی قرار دارد که منابع نفتی غنی داشته و البته که زمین های کشاورزی پر از محصول دارد. این کشور به طور کلی در زمینه صادرات کالاهایی ماند نفت، موز و میگو در دنیا به شهرت رسیده است از این رو گروه های کشاورز زیادی کشور اکوادور را برای کار و زندگی انتخاب کرده اند.

اینطور که مشخص است صنعت اکوادور می‎تواند در زمینه خدمات در بازارهای داخلی از سرمایه گذارهای خارجی استفاده نماید. مشخص است که بازارهای بین‌المللی در این کشور در همان دوران بحران های مخصوصی را پشت سر گذاشته است. مهاجرت سرمایه گذاری به کشور اکوادور از موضوعات پر اهمیت است و دولت سعی کرده است که این بحران ها را به درستی پشت سر بگذارد.

مهاجرت از طریق ورود سرمایه بیشترین فضای مهاجرپذیری را شکل داده و توانسته در بی ثباتی های بازار به رشد خوبی دست یابد.

راحت‌ترین روش مهاجرت و اقامت اکوادور

ویزای توریستی کشور اکوادور به سادگی صادر می‎شود و یک شروع خوب برای رسیدن به فضای مالی و اقتصادی و در نهایت اقامت کشور اکوادور است.

از یاد نبرید که شما قرار است به این کشور مهاجرت کنید مهاجرت شما نیاز به سرمایه اولیه دارد، روش های کاری و تحصیلی نیز بدون هزینه نخواهد بود بنابراین بهتر است همه جوانب را بسنجید و سعی کنید در ابتدا نامه تمکن مالی را در نظر بگیرید.

اکوادور یکی از کشورهایی است که به ایده های کارآفرینی نیز تا جای ممکن اهمیت می‎دهد بنابراین این موضوع نیز به نوبه خود می‎تواند بسیار ارزشمند باشد. ایده شما در ابتدا ارزیابی و مورد حمایت قرار می‎گیرد. مشخص است که وضعیت مهاجرتی در این کشور در سال های اخیر بهبود خاصی داشته و دولت سعی دارد که سیاست های اقتصادی را وارد این بخش نماید.

میزان رضایت مهاجران به اکوادور

میزان رضایت مهاجران در کشور اکوادور در سال های اخیر بیشتر شده است واین موضوع به دلیلی کنترل فضای بحرانی در این کشور است و البته که دولت همه تلاش خود را داشته است که این موضوع را ارزیابی و بهبود دهد. 

رضایت از بخش خدمات در اکوادور افزایش داشته است و خدمات در کشور اکوادور به دو دسته تقسیم می‎شود، خدماتی که از سوی دولت ارزیابی می‎شود و خدماتی که توسط گروه های مختلف بررسی می‎شود مشخص است که شرایط خدمات شهری در این کشور دسته بندی های درستی دارد. مشخص است که مردم از وضعیت تحصیل در این کشور نیز راضی هستند، در فضای تحصیلی، دولت اکوادور سعی کرده تا بحران های مالی را برطرف کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب