مهاجرت و اخذ اقامت باهاما

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت باهاما را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت باهاما را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: [wikiwordpress]
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت باهاما
مهاجرت و اخذ اقامت باهاما

مهاجرت و اخذ اقامت باهاما

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت باهاما در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت باهاما را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت باهاما نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت باهاما میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت باهاما

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت باهاما

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت باهاما

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت باهاما میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت باهاما را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت باهاما

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

افراد زیادی برای ورود به شاخص های تجاری وارد این کشور می‌شوند. بیش از 182 هزار نفر نیروی کار وجود دارد به طوری که بخش گردشگری بیشترین عملکرد دولتی را شکل می‌دهد در فضای گردشگری این کشور دولت سعی کرده است که از نظر اقتصادی با سرمایه گذاران وارد صحبت شود.

نرخ بیکاری به نسبت گذشته کمی بهتر شده است و مشخص است که فضای کارآفرینی در این کشور به نسبت قبل بهتر شده است. رضایت از بخش بهداشت و درمان در این کشور نیز عملکرد مستقیم دولت را فراهم ساخته است و به تعداد بیمارستان های دولتی کشور باهاما افزوده شده است.

 

اخذ پاسپورت باهاما

کاریابی در کشور باهاما ساده نیست و میزان درآمد از کار نیز موضوع مهمی است اما کسانی که پاسپورت این کشور را اخذ کرده اند شرایط خاصی بهتری دارند و این شرایط برایشان فراهم می‌شود که به سادگی از حقوق شهروندی استفاده کنند.

از طریق سرمایه گذاری ، پس از 5 سال اقدام برای پاسپورت کشور باهاما صورت می‌گیرد، از طریق خرید ملک در این کشور می‌توانید پس از ده سال به سادگی با سود اقتصادی ملک خریداری شده شرایط برای پاسپورت را شکل دهید و در صورتی که قصد دارید از طریق کار به پاسپورت این کشور برسید باید بدانید که پاسپورت این کشور به طور کلی برای دوره های 5 و 10 سال پس از زندگی پیوسته صادر می‌شود و رشد کاری و مالی شما در این زمینه ارزیابی می‌شود.

پاسپورت کشور باهاما به شخص اجازه می‌دهد از سی درصد از بیمه درمانی که حق همه شهروندان است استفاده نماید، اجازه تحصیل برای مقطع پیش از دانشگاه به صورت رایگان به شخص داده می‌شود، همسر و فرزند وی می‌توانند در این کشور تحصیل و کار طبق قانون ملی داشته باشند. شرایط اقامت در این کشور به طور کلی می‌تواند بر اساس جدیدترین عملکردهای دولتی برای گروهی از کارآفرینان که سعی به پیشرفت صنعت این کشور دارند بهبود داشته باشد.

اخذ اقامت باهاما

برای اقامت دائم کشور باهاما سعی کنید در ابتدا پروسه اقتصادی این کشور را بررسی کنید، اقتصاد این کشور به طور کلی وابسته به شرایط خاصی است و اگر شما بخواهید با هدفی غیر از اقتصاد نیز وارد این کشور شوید می‌بایست از نظر مالی از پس هزینه های موجود بر آیید.

این کشور در لیست کشورهایی قرار دارد که با خرید خانه به شما گذرنامه جدید می‌دهد و مسیر اقامت را نیز برایتان باز می‌کند این فرصت را جدی بگیرید و سعی کنید به سادگی از پروسه ویزای سرمایه گذاری استفاده کنید. برای اقامت دائم نیاز به بودجه 500 هزار دلاری برای تملک دارید و البته که خرید ملک در این کشور به ارزش حداقل نیم میلیون دلار ارزیابی می‌شود، اقامت دائم در این کشور پس از یک دوره 10 ساله با ارزش مالی ملک خریداری شده ارزیابی می‌شود و شما نیاز است که گذرنامه دریافت کنید. 

کشور باهاما یکی از کشورهایی است که مردم آن می‌توانند از نظر اقتصادی وضعیت خوبی داشته باشند و مشخص است که شرایط آب و هوایی این کشور نیز به رشد مهاجرتی کمک شایانی کرده است. اقامت دائم برای کسانی که با ازدواج وارد این کشور شده اند اغلب پس از سه الی 5 سال رویت می‌شود.

مهاجرت و اخذ اقامت باهاما

اخذ ویزای باهاما

یک نکته مهم در خصوص ویزای تحصیلی این است که شما هر زمان که خلاف قانون این کشور رفتار کنید دولت این اجازه را دارد که شما را برای همیشه از تحصیل محروم نماید و به کشور خودتان بازگردید. ویزا به طور کلی در سال های اخیر شرایط خاص خود را داشته و مشخص است که افراد برای ویزای کشور باهاما می‌بایست یک سری شرایط با هزینه های خاص را شکل دهند، مثلاً گاهی ویزای تحصیلی به صورتی است که شما مشکل اسکان خواهید داشت.

اتباع خارجی باید بدانند که ویزای این کشور در دسته بندی های خاصی ارزیابی شده است مثلاً ویزای کاری به شخص اجازه خرید ملک می‌دهد، اما کسی با ویزای تحصیلی باهاما اجازه ندارد که در این کشور خرید ملک داشته باشد. صدور ویزای توریستی یک دوره یک الی دو ماهه نیاز دارد و برای ویزای تحصیلی این مدت به چهار ماه خواهد رسید.

اقامت این کشور باهاما برای ایرانیان در ابتدا در فضای گردشگری رویت شده است و پس از آن گروه های سرمایه گذار به این کشور وارد شده اند و سود اقتصادی در این راستا قابل رویت بوده است. اخذ ویزا برای گروه سنی بالای 60 سال به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و حمایتی از سمت دولت در این زمینه نیز وجود ندارد. برای اخذ ویزا سعی کنید زودتر از زمان اعلام شده مدارک را تنظیم کنید.

شهرهای مهاجر پذیر باهاما

ناسائو پایتخت کشور باهاما در لیست شهرهایی قرار دارد که مختصات جغرافیایی بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارد، بیشترین گردشگران در این شهر رویت می‌شوند به طوری که اقامت با اجاره خانه برای این شهر برای کسانی که از نظر اقتصادی قوی هستند شکل گرفته است، مهاجرپذیری این شهر روز به روز بیشتر می‌شود این موضوع به دلیل رشد اقتصادی است ،که دولت به دنبال آن است. این شهر رتبه مهاجرتی بالایی را شکل داده است.

کوپر تاون یک شهر بومی در است که مهاجر کمتری در آن به نسبت سایر شهرهای باهاما دیده می‌شود این شهر از نظر ساختمان سازی رتبه خوبی ندارد و به طور کلی سرشماری های اقتصادی نشان می‌دهد که این جزیره به نسبت دوره های گذشته از نظر مختصات جغرافیایی شرایط بهتری را شکل داده است.

شهر مارش هابور در لیست شهرهایی قرار دارد که تعداد مهاجران در آن به تعداد انگشتان دست می‌رسد و شهری بومی است که به صورت جزیره ای طراحی شده است.

میزان رضایت مهاجران به باهاما

رضایت در بخش میوه و سبزیجات در این کشور خوب است و تولیدات ارگانیک و طبیعی می‌تواند هم رضایت بیش از 90 درصد را اعلام نماید و هم به اقتصاد این کشور کمک کند رضایت در این زمینه در بالاترین وضعیت خود قرار دارد.

وضعیت ارتباطات در کشور باهاما بهبود داشته است، خطوط ارتباطی و اینترنتی در بین مردم این کشور اهمیت زیادی داشته و دولت در این راستا مجبور به بهبود وضعیت ارتباطات شده است. مشخص است که خطوط ارتباطی در این کشور می‌تواند یکی از مهمترین عملکردهای اینترنتی را شکل دهد. وضعیت ارتباطات در این کشور بر روی اقتصاد ملی تأثیرگذار بوده است.

نرخ بیکاری در باهاما به نسبت گذشته کمی بهتر شده است و مشخص است که فضای کارآفرینی در این کشور به نسبت قبل بهتر شده است. رضایت از بخش بهداشت و درمان در این کشور نیز عملکرد مستقیم دولت را فراهم ساخته است و به تعداد بیمارستان های دولتی باهاما افزوده شده است.

آمار مهاجران به باهاما

آمار مهاجرانی که به بخش اقتصادی کشور باهاما وارد شده اند روز به روز بیشتر می‌شود، مثلاً در این کشور یک سری محصولات صادراتی مشخص رویت شده است که نیاز به نیروهای خارجی دارد، مثلاً  آمار مهاجران در زمینه صادرات محصولات حیوانی بسیار گسترده است، محصولات حیوانی در این کشور اغلب به بهترین شکل تولید و عرضه می‌شوند و محصولات ارگانیک در این راستا به طور دقیق و زیر نظر بهترین مکانیزم های روز دنیا ارزیابی شده است.

مواد شیمیایی و میوه در این کشور از دیگر محصولات صادراتی محسوب می‌شود که توانسته به رشد مهاجر کمک کند اما آمار مهاجران این کشور تنها به بخش صادرات خلاصه نمی‌شود و واردات نیز از دیگر دلایل مهم در فضای گردشگری این کشور خواهد بود.

گردشگری از دیگر بخش های مهاجرتی در باهاما محسوب می‌شود و اصول گردشگری در این کشور سبب شده است که افراد بتوانند از نظر تجاری نیز به قدرت برسند به طوری که کسب و کارهای گردشگری در این کشور رشد زیادی را فراهم ساخته است. برای گردشگری در این کشور نیاز است که به زبان کشور باهاما یعنی انگلیسی مسلط باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب