مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت بحرین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت بحرین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت بحرین
مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت بحرین در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت بحرین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت بحرین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت بحرین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت بحرین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت بحرین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت بحرین

برای بررسی شرایط اقامت در این کشور نیاز است که در ابتدا هدف از اقامت مشخص باشد و پس از مدتی در صورتی که وضعیت هدف به طور دقیق پیش رفت، نیاز است که ساختار دقیق اقامتی نیز لحاظ شود. از یاد نبرید که اقامت کشور بحرین به طور کلی توانسته در سال های جدید وضع بهتری داشته باشد، این روال شرایط اقامت را آسان‌تر کرده است؛ به عنوان مثال با ثبت شرکت شرایط برای اخذ پاسپورت این کشور آسانتر خواهد بود. اقامت این کشور با اجاره خانه منجر به اخذ پاسپورت نمی‌شود.

اخذ اقامت بحرین

اخذ اقامت در کشور بحرین در سال 2016 بسیار دشوار بوده است اما امروزه وضعیت اقامت این کشور بهتر از سال های گذشته است و مشخص است که رویکردهای اقتصادی در این زمینه تقویت شده است. سوالاتی که در زمینه اقامت دیده می‌شود از قرار زیر است: آیا با اقامت دائم می‌توانیم اقدام به ایجاد هر نوع کسب و کاری داشته باشیم؟ بله شما مجوز کار خواهید داشت اما شغل انتخاب شده باید با قوانین موجود در بحرین سازگار باشد. آیا اقامت دائم سبب می‌شود که هزینه تحصیل در این کشور رایگان لحاظ شود؟ پاسخ به این سوال لزوماً مثبت نیست! بستگی به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی شما دارد، اما هزینه ها بسیار ارزان در نظر گرفته می‌شود.

اخذ ویزای بحرین

سوالاتی که در زمینه اخذ ویزای دیده می‌شود را بررسی می‌کنیم: آیا برای اخذ ویزای کشور بحرین دو ماه زمان کافی است؟ زمان صدور ویزا بستگی به نوع ویزا و هدف شما دارد، به عنوان مثال ویزای سرمایه گذاری گاهاً در کمتر از دو ماه نیز صادر می‌شود اما ویزای کاری این کشور نیاز به 3 الی 8 ماه زمان دارد. آیا هزینه زیادی برای اخذ ویزا نیاز است؟ خیر، هزینه ها در وضعیت روتین پیش می‌رود و عموماً هزینه های به کار رفته مشخص هستند. از یاد نبرید که شما در برخی از ویزاهای بحرین نیاز به ارائه نامه تمکن مالی خواهید داشت.

مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

شهرهای مهاجر پذیر بحرین

شهر منامه پایتخت بحرین است و یکی از بهترین شهرهای مهاجرپذیر محسوب می‌شود، این شهر دارای فضای تاریخی بی‌نظیری بوده و دسته بندی های مشخصی از نظر آموزش و تحصیل نیز در این شهر دیده می‌شود. ارزیابی ها نشان می‌دهد که برای زندگی در این شهر باید از نظر هزینه وضعیت خوبی داشته باشید زیرا هزینه زندگی در شهر منانه کم است و افراد باید بتوانند این موضوع را به طور دقیق لحاظ نمایند. شهر محرق از دیگر شهرهای مهاجرپذیر است که دارای فضای تحصیلی خوبی است، این شهر دارای دانشگاه های دولتی بسیاری است و برای کسانی که به قصد تحصیل وارد خاک بحرین می‌شوند بسیار عالی است. هزینه اجاره خانه در این شهر نسبت به سایر شهرها ارزان‌تر اعلام شده است. این شهر زیبا برای زندگی بی نظیر است.

شهر الرفاع از نظر مهاجر پذیری ضعیف عمل کرده است اما مشخص است که دارای فضای گردشگری بسیار عالی بوده و بیشتر مردم این شهر نیز بومی هستند. شهر مدینه نسبت به تراکم جمعیتی که دارد بسیار کوچک است، این شهر دارای فضای کاری خوبی بوده و در لیست شهرهای صنعتی بحرین قرار دارد. هزینه زندگی در این شهر گران تر از سایر شهرها رقم خورده است. ارزیابی ها نشان می‌دهد که زندگی در شهر مدینه شاید برای جوانان کمی گران به نظر برسد. کاریابی در کشور بحرین در شهر مدینه به مراتب آسان‌تر از شهرهای دیگر است.

مهاجرت و اخذ اقامت بحرین

وضعیت مهاجرپذیری کشور بحرین طبق آماری که از سال 2019 و 2020 به دسته ما رسیده است رشد 11 درصدی داشته است. کشور بحرین یک کشور جزیره ای در آب های خلیج فارس است و پایتخت این کشور شهر زیبای منامه بوده که بیشترین مهاجرت نیز به همین شهر صورت می‌گیرد. بیش از یک و نیم میلیون نفر در این کشور به زبان عربی صحبت می‌کنند.

اینطور که شواهد نشان می‌دهد کشور بحرین دارای 33 جزیره است که بخش های زیادی از آن از دشت های بیابانی تشکیل شده است. این کشور دارای آب و هوای خشک با زمستان های معتدل است. این کشور در لیست کشورهای بیابانی قرار دارد اما جاذبه های گردشگری بی نظیری در دل خود جای داده است.

سواحل و امکانات ورزش آبی که در کشور بحرین دیده می‌شود سبب شده که هر ساله تعداد زیادی گردشگر وارد آن شوند. ارزیابی ها نشان می‌دهد که در این کشور هتل های لوکس و همینطور مساجد و بناهای تاریخی وسیعی دیده می‌شود. به طور کلی میزان مهاجرپذیری کشور بحرین نسبت به سال های گذشته بیشتر اعلام شده است.

راحت‌ترین روش مهاجرت به بحرین

یکی از بهترین روش هایی است که مهاجرت به کشور بحرین را فراهم می‌سازد سرمایه گذاری است، سرمایه گذاری در این کشور به طور کلی به چندین بخش تقسیم شده است، برخی از افراد می‌توانند سرمایه گذاری به صورت مستقیم و برخی نیز می‌توانند سرمایه گذاری غیر مستقیم را انتخاب نمایند، در این مسیر بودجه اولیه شما بسیار مهم است.

افرادی که ویزای تحصیلی این کشور را انتخاب کرده‌اند معتقد هستند که وضعیت تحصیل در این کشور خوب است و مشخص است که دولت سرمایه گذاری خوبی در زمینه تحصیل داشته است، این ویزا نیز از رتبه بالایی برخوردار است، از یاد نبرید که برای اخذ ویزای تحصیل کشور بحرین نیاز به ارائه مدارک قبلی دارید.

یک مورد دیگر که در لیست روش های آسان برای مهاجرت به کشور بحرین محسوب می‌شود، ازدواج است.

آمار مهاجران به بحرین

آمار مهاجرانی که کشور بحرین را برای تحصیل انتخاب کرده‌اند حدود 5 درصد از سال های گذشته بیشتر شده است. سیستم تحصیلی در این کشور رشد خوبی داشته است به این ترتیب بسیار مشخص است که وضعیت تحصیل می‌تواند بهبود جدی تری داشته باشد. تحصیل می‌تواند در دانشگاه های خصوصی و یا دولتی صورت بگیرد و همه چیز بستگی به شرایط خودتان دارد، از یاد نبرید که مهاجرانی که کشور بحرین را برای تحصیل انتخاب کرده‌اند هزینه‌هایی که برای دانشگاه های خصوصی لحاظ می‌شود را نیز مناسب می‌دانند. آمار مهاجرانی که در زمینه کاری وارد خاک این کشور شده اند، حدود 3 درصد بیشتر از سال های گذشته است.

در نظر داشته باشید مهاجرت در این کشور برای کار نیاز به سابقه کاری خوب دارد. آمار مهاجرانی که به قصد بازدید از دیدنی‌های کشور بحرین وارد شده‌اند 26 درصد بیشتر از قبل اعلام شده است. اینطور که مشخص است وضعیت صدور ویزای گردشگری این کشور بسیار ساده تر و ارزان تر از قبل اعلام شده است. آمار مهاجرانی که به این کشور مهاجرت داشته اند 11 درصد بیشتر از قطر و 2 درصد بیشتر از لبنان اعلام شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب