مهاجرت و اخذ اقامت برزیل

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت برزیل را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت برزیل را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت برزیل
مهاجرت و اخذ اقامت برزیل

مهاجرت و اخذ اقامت برزیل

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت برزیل در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت برزیل را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت برزیل نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت برزیل میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت برزیل

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت برزیل

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت برزیل

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت برزیل میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت برزیل را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت برزیل

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت و اقامت برزیل

پاسپورت برزیل پس از 10 سال اقامت دائم در این کشور صادر می‌شود، در نظر داشته باشید که پاسپورت برزیل به شما اجازه می‌دهد که از حقوق شهروندی و خدمات بیمه‌ای بالا برخوردار شوید. اوضاع مالی شما نیز جهت اخذ پاسپورت این کشور اهمیت دارد.

اقامت این کشور به این صورت است که شما باید در ابتدا به صورت موقت در این کشور زندگی نمایید، زندگی موقت شما می‌تواند تا 5 سال طول بکشد و پس از 5 سال می‌توانید درخواست اقامت دائم دهید. در صورتی که قصد شما اخذ پاسپورت باشد باید 10 سال در این کشور زندگی کنید.

در نظر داشته باشید که هزینه ای که برای اخذ ویزای این کشور در نظر گرفته می‌شود، عموماً به صورت دوره ای تغییر می‌کند. در برخی از زمان های سال، صدور ویزای توریستی به دشواری صورت می‌گیرد و در برخی از زمان ها نیز شاهد صدور ویزای در کمتر یک ماه هستیم.

شهرهای مهاجر پذیر برزیل

شهر سائوپائولو یکی از بزرگترین شهرهای اقامتی محسوب می‌شود. این شهر در هنر بسیار قوی بوده و دانشکده های هنر زیادی دارد. زندگی در این شهر زیبا بسیار لذت بخش است.

شهر فورتالزا در بخش شمال شرقی این کشور قرار دارد و اولین مکان گردشگری برای افرادی که به برزیل سفر می‌کنند می‌باشد. این شهر که مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند، از نظر هزینه‌ای نیز وضعیت خوبی دارد.

شهر ریو در بخش جنوب شرقی قرار دارد؛ این شهر نیز دارای فضای شهری بسیار عالی بوده و دارای بزرگترین بنادر جهان در زمینه جاذبه های طبیعی است.

شهر پاراتی از دسته شهرهای گران قیمت است که دارای فضای گردشگری بسیار لوکس و گرانی بوده و ایرانیان کمی در این شهر زندگی می‌کنند. این شهر، دارای ساحل سبز مشهور است که به طور شگفت انگیزی طراحی شده است.

روش‌ های مهاجرت به برزیل

یکی از روش های مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت است؛ شما از این طریق می‌توانید به سادگی به اقامت این کشور دست یابید.

مورد دیگر، تحصیل است که به صورت بورسیه تحصیلی نیز فراهم شده است. از دیگر روش هایی که می‌تواند تابعیت کشور برزیل را برای شما به همراه داشته باشد، تولد فرزند در این کشور است چون خوشبختانه کشور برزیل از سیستم خاک تبعیت می‌کند.

در اخذ ویزای کار این کشور ، سوابق تحصیلی و رزومه کاری شما بسیار مهم است؛ در این روش شما باید بتوانید با یک کارفرما شروع به همکاری کنید. شرایط برای اخذ ویزای ازدواج و ویزای کارآفرینی نیز در کشور برزیل فراهم شده است.

مهاجرت و اخذ اقامت برزیل

راحت‌ترین روش مهاجرت به برزیل

از آن‌جا که این کشور از سیستم خاک تبعیت می‌کند، یکی از راحت ترین روش های اخذ تابعیت این کشور، تولد فرزند است اما اگر بخواهیم یک روش همه گیرتر را در نظر بگیریم، سرمایه گذاری در کشور برزیل توصیه می‌شود. 

در این کشور فضا برای سرمایه گذاری به بهترین نحو ممکن ایجاد شده است؛ شما می‌توانید با ارائه‌ی طرح اقتصادی قوی، به سادگی ویزای سرمایه گذاری این کشور را اخذ کرده و پس از یک سال، همسر و فرزندتان را نیز با خود همراه کنید. مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج هم به نوبه خود آسان و ارزان است اما همه‌گیر نبوده و شاید برای هر فردی مناسب نباشد.

میزان رضایت مهاجران به برزیل

در مجموع کشور برزیل یکی از به‌صرفه ترین کشورها برای مهاجرت محسوب می‌شود؛ شما با هر روشی که بخواهید به کشور برزیل مهاجرت نمایید، سخت گیری هایی که صورت می‌گیرد نسبت به سایر کشورها کمتر است و یکی از دلایل رضایت مهاجرت از کشور برزیل نیز همین موضوع است؛ در واقع شما دردسرهای اخذ ویزای کشور برزیل را ندارید و هزینه هایی که در این زمینه در نظر می‌گیرید به مراتب کمتر از سایر کشورها است.

اقتصاد کشور برزیل بسیار مستحکم است، به این ترتیب افرادی که با ثبت شرکت، اقامت کشور برزیل را اخذ کرده‌اند، از نتیجه راضی بوده و به رشد اقتصادی خوبی رسیده‌اند. هزینه زندگی مناسب، از دیگر دلایلی است که سبب می‌شود  میزان رضایت مهاجران از این کشور بالا رود.

در کشور برزیل فضا برای تحصیل در وضعیت نرمالی قرار داشته و امکان تحصیل ارزان نیز در آن وجود دارد. رضایت از تحصیل در این کشور با رشد 26 درصدی همراه است. مذهب و حجاب در کشور برزیل آزاد است و افراد می‌توانند هر نوع لباسی که دوست دارند به تن کنند بدون این‌که شاهد مزاحمتی باشند. وضعیت بهداشت و بیمه نیز در این کشور به رشد خوبی رسیده است.

آمار مهاجران به برزیل

تحصیل در کشور برزیل، می‌تواند به صورت موازی با کار و سرمایه گذاری در این کشور نیز پیش رود. آمار مهاجران تحصیلی به کشور برزیل، رشد 4 درصدی داشته است. اخیرا شرایط اخذ اقامت کشور برزیل، آسان‌تر از قبل شده است.

تعداد افرادی که به قصد کارآفرینی به کشور برزیل وارد می‌شوند نیز بیشتر از پیش است؛ روش کارآفرینی به این صورت است که اگر شما دارای پلن اقتصادی مناسبی هستید، طرح اقتصادی خود را به دولت کشور برزیل اعلام می‌کنید، سپس طرح اقتصادی شما به طور دقیق بررسی شده و میزان سودی که قرار است در یک دوره یک ساله به اقتصاد کشور برزیل برسد، ارزیابی می‌شود.

در صورتی که میزان سود تخمین زده شده کم باشد، دولت اعلام می‌کند که در طرح خود تجدید نظر نمایید؛ در صورتی که میزان سود اعلام شده مناسب باشد، شما می‌توانید به قصد کارآفرینی به کشور برزیل وارد شوید، آمار مهاجرت جوانان نخبه ایرانی به کشور برزیل از این طریق، با رشد 19 درصدی همراه بوده است.

 از یاد نبرید که در این کشور، شرایط برای ورود به کار با کمی سختی همراه است اما آمار مهاجرانی که با ویزای کاری به کشور برزیل وارد شده‌اند نیز رشد 2 درصدی داشته است. مهاجرت به کشور برزیل از طریق پناهندگی کمی ساده تر از قبل است.

سخن پایانی

برزیل از دسته کشورهایی است که فضای خوبی سرمایه‌گذاری فراهم کرده است. همچنین در کشور برزیل فضا برای تحصیل در وضعیت نرمال قرار دارد و امکان تحصیل ارزان نیز در این کشور وجود دارد. رضایت از تحصیل در کشور برزیل، حدودا 26 درصد رشد داشته است؛ برای اخذ ویزای کار برزیل، اولین شرط این است که شما یک پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشید؛ یعنی باید یک کارفرما در برزیل به شما اجازه قانونی استخدام شدن را ارائه دهد.

در این روند، رزومه تحصیلی و کاری شما بسیار تعیین کننده خواهد بود. داشتن مدرک زبان نیز بسیار تاثیرگذار است و اگر در رزومه شما قید شود که به زبان پرتغالی تسلط دارید، شانس شما قطعا بیشتر می‌شود. شما می‌توانید به بخش های کارآموزی کشور برزیل نیز وارد شوید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب