مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک
مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک

مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

بلژیک کشوری است که در زمینه‌های مختلف مهاجر می‌پذیرد. این کشور، یکی از کشورهایی است که در زمینه بهداشت عمومی رشد خوبی داشته است؛ به‌طوری‌که مردم این کشور در نظافت شخصی حرف اول را می‌زنند. در بررسی‌های اخیر اینطور مشخص شده است که میزان مهاجرپذیری، به نسبت سال های گذشته، 59 درصد بیشتر شده است و این روال به نوبه خود بسیار ارزشمند است. 

مهاجرت به این کشور به روش‌های بسیاری امکان دارد؛ اما اکنون و در این‌جا توضیح مختصری درباره روش‌های آسان و رایج داده‌ایم. چنان‌چه شما هم قصد مهاجرت به این کشور امن و مرفه و بی‌حاشیه و قوی را دارید در ادامه گزارش ثبتا با ما همراه باشید.

اخذ پاسپورت بلژیک

  • برای اخذ پاسپورت، باید 10 سال در این کشور زندگی کرده باشید.
  • نامه تمکن مالی بسیار مهم است.
  • نامه‌ای که وضعیت سالم جسمی شما را تأیید نماید، بسیار مهم است.
  • این کشور یکی از کشورهایی است که توانسته در زمینه اخذ پاسپورت به طور خوب ظاهر شود.
  • مهاجرت به این کشور، برای کسانی که قصد دارند ثبت شرکت داشته باشند، آسان‌تر است.

شهرهای مهاجر پذیر بلژیک

خنت یکی از شهرهای دیدنی و بسیار زیبا است که البته یکی از بخش‌های ثروتمند در این کشور محسوب می‌شود. این شهر دارای بنادر زیاد و همینطور محیط های دانشگاهی وسیعی است و میزان مهاجران در این شهر زیاد است. این شهر دارای دیدنی‌های بسیاری است.

لون در فاصله 26 کیلومتری پایتخت این کشور قرار دارد و از دسته شهرهای تاریخی محسوب می‌شود. این شهر برای افرادی که به قصد تحصیل را انتخاب کرده اند بسیار مورد توجه است و امکانات تحصیلی در دانشگاه‌های این شهر بی نظیر است و یکی از بهترین شهرهایی است که برای مهاجرت مهاجران فراهم شده است.

مونس از دیگر شهرهای مهم است که پایتخت فرهنگی این کشور محسوب می‌شود. این شهر از نظر هزینه، کمی گران است و برای زندگی شاید مناسب افراد خاصی باشد. میزان مهاجرت به این شهر، به نسبت سایر شهرها، کم‌تر است؛ اما اگر با ویزای گردشگری، این کشور را برای سفر انتخاب کرده باشید، این شهر انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. مونس یکی از بهترین شهرهایی است که می‌تواند برای بازدیدهای تاریخی مناسب باشد. کاریابی در این کشور بر اساس منطقه سکونت شما متفاوت است.

مهاجرت و اخذ اقامت بلژیک

مهاجرپذیری بلژیک

برای مهاجرت به این کشور موقعیت‌های مختلف پیش روی شما قرار دارد که باید پیش از اقدام، هر یک را بررسی کنید. این کشور از دسته کشورهای سلطنتی در اروپای شمالی است که حکومت در آن دموکراسی است. این کشور آب و هوای معتدلی دارد و به طور کلی شاهد تابستان‌های خنک در این کشور هستیم. وضعیت اقتصادی این کشور بسیار خوب است و این موضوع یکی از دلایلی است که آمار مهاجرت به این کشور بیشتر از قبل شده است. میزان تورم در این کشور یک درصد اعلام شده است.

در نظر داشته باشید که در بلژیک بیشتر افراد مشغول به کشاورزی هستند و خودکفایی در این کشور حرف اول را می‌زند. این کشور در زمینه صنعت آهن و فولاد روال های تجاری قدرتمندی را آغاز نمود و این موضوع سبب شد که به طور کلی دولت این کشور نیاز به سرمایه گذاران خارجی داشته باشد و این روال سبب شد که بلژیک اعلام نماید که نیاز به مهاجران بیشتری دارد و مهاجرپذیری این کشور از این بخش بیشتر و بیشتر شد.

راحت‌ترین روش مهاجرت بلژیک

یکی از روش‌های آسان برای مهاجرت و اقامت کشور بلژیک ازدواج است. در این روش شما باید شرایط موجود را رعایت نمایید و عموماً با اخذ اقامت طولانی مدت که اغلب بیش از 10 سال عنوان می‌شود، می‌توانید اقامت کشور بلژیک را به دست آورید. در نظر داشته باشید که در این مسیر نیاز به دانش زبان و همبستگی خواهید داشت. در نظر داشته باشید که نیاز است که افراد، یک سری از دوره‌های زبان را برای اقامت دائم بگذرانند.

یکی دیگر از روش‌هایی که مهاجرت به بلژیک را ساده تر می‌کند، فاقد ملیت بودن است. این گزینه برای کسانی صدق می‌کند که در کشور بلژیک رسماً بی خانمان بوده و در چنین وضعیتی، دو سال در بلژیک زندگی کرده باشند.

افرادی که در زمینه های علمی و فرهنگی رشد خوبی داشته‌اند و موفق بوده‌اند، در زمینه مهاجرت به بلژیک بسیار موفق خواهند بود دولت این کشور پشتوانه خوبی برای این افراد محسوب می‌شود. به طور کلی مسیر های تحصیل و کار و سرمایه برای مهاجرت به کشور بلژیک باز است که نیاز به بررسی جداگانه هر یک از موارد گفته شده دارد.

میزان رضایت مهاجران بلژیک

کشور بلژیک یکی از کشورهای توسعه یافته است که توانسته در وضعیت صحیحی ظاهر شود و رشد خوبی را برای خود فراهم ساخته است. در این کشور تجارت رتبه بالایی دارد و موقعیت جغرافیایی بی نظیر این کشور سبب شده است که در صادرات و تجارت به رشد خوبی دست یابد.

افرادی که مهاجرت به کشور بلژیک را انتخاب کرده‌اند، اقامت دائم پس از 5 سال زندگی در این کشور را کسب می‌کنند و این موضوع یکی از بهترین سطح رضایت را در بین مهاجران داشته است.

در کشور بلژیک بهترین برنامه های ورود به تجارت و کسب و کار دیده می‌شود. برای مهاجرت به کشور بلژیک نیازی به آزمون زبان نبوده و حتی نیازی به تجربه کسب و کار نیست.

مهاجرانی که به کشور بلژیک سفر کرده اند، اجازه دارند سفر آزادانه به 26 کشور شینگن داشته باشند. این افراد از سیستم های بهداشت عالی و آموزش عالی این کشور رضایت 100 درصد داشته‌اند و مشخص است که دولت کشور بلژیک در زمینه بهداشت سرمایه گذاری زیادی داشته است.

پاسپورت بلژیک اجازه می‌دهد که بدون ویزا به 165 کشور در جهان سفر کنید و این موضوع از دیگر شاخص‌های رضایت از مهاجرت به کشور بلژیک محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید که به طور کلی تحصیل در این کشور با بهترین امکانات فراهم شده است و هزینه تحصیل مناسب است.

آمار مهاجران بلژیک

آمار مهاجرانی که به قصد سرمایه گذاری به کشور بلژیک سفر می‌کنند بیشتر از سایر گروه ها است، این کشور پتانسیل ثبت شرکت برای مهاجران خارجی را افزایش داده است و این اصل سبب شده که کشور بلژیک یکی از بهترین کشورهایی باشد که توانسته سود و بازدهی مهاجرتی خوبی داشته باشد. آمار مهاجرانی که با هدف سرمایه گذاری به کشور بلژیک سفر کرده اند 22 درصد بیشتر از قبل است و زیرساخت‌های اقتصادی این کشور ثابت کرده است که مهاجرت سرمایه‌گذاری کشور بلژیک یکی از بهترین گزینه های پیش روی است.

از طرفی سیستم‌های تحصیلی در بلژیک به صورتی پیش رفته است که افراد علاقه‌مند به تحصیل در این کشور زیاد هستند و این موضوع بر اساس شاخص های مختلف، ارزیابی شده است و مشخص است که نتیجه خوبی به همراه دارد. کشور بلژیک در زمینه تحصیل و آموزش سرمایه زیادی را در نظر گرفته است. درصد افرادی که به قصد تحصیل به بلژیک ورود می کنند، 18 درصد بیشتر از قبل شده است.

ورود به بازار کار کشور بلژیک شاید کمی سخت باشد و در این زمینه تنها رشد 3 درصدی دیده می‌شود. ارزیابی‌هایی که در زمینه مهاجرت به کشور بلژیک دیده می‌شود، نشان می‌دهد که کار در این کشور به شکل روتین فراهم نشده است و میزان تغییر شغل در افراد زیاد است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب