مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن
مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن

مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

جزایر کیمن در غرب دریای کارائیب واقع شده است. سه جزیره که برای سفر به آن حتما باید ویزا جزایر کیمن را تهیه کنید به نام های کیمن بزرگ، براک کیمن و کیمن کوچک می باشد، که در کنار هم قرار دارند. 

این جزایر زیبا بیشتر برای گردشگری و لذت بردن از تفریحاتی از جمله کشتی کروز و سایت های غواصی می باشد، که بیشتر مسافران برای گذراندن لحضاتی آرام بخش و ثبت تجربیات جدید به آن سفر می کنند.

ویزای جزایر کیمن

ویزای جزایر کیمن برای متقاضیان واجد شرایط صادر می شود. ویزا جزایر کیمن بر اساس هدف از سفر به این کشور به انواع مختلفی تقسیم می شود.

  • ویزای توریستی جزایر
  • ویزای کارو تجارت جزایر
  • ویزای تحصیلی جزایر

 

دریافت اقامت و مهاجرت به جزایر کیمن

برای دریافت ویزا این کشور، باید به سفارت خانه انگلستان مراجعه کنید. حتما باید فرم درخواست ویزا پر شود و تمامی مدارک مورد نیاز سفر به این کشور را تهیه کنید. توجه داشته باشید که مدارک باید بدون نقص و کامل ارائه شود.

مدارک مورد نیاز ویزا جزایر کیمن عبارت است از:

  •  تکمیل فرم درخواست ویزا به صورت دقیق و خوانا (برای هر فرد باید به صورت جداگانه پر شود)
  • اصل پاسپورت معتبر متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار از زمان شروع سفر
  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  • بیمه مسافرتی به مبلغ سه هزار یورو
  • 2 قطعه عکس 4*6 رنگی و زمینه سفید
  • ارائه مدارک تمکن مالی از جمله شش گردش آخر حساب بانکی
  • پرداخت هزینه های ویزا
  • یک نسخه کپی از تمام مدارک ویزا
 

لازم به ذکر است که واحد پول این کشور دلار کیمن می باشد. البته برای استفاده از دلار آمریکا در این جزایر نیز مشکلی نخواهید داشت. همچنین ویزا به راحتی به صورت تورهای گردشگری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. این جزایر دارای بنادر بسیار زیبا برای حمل و نقل و تفریحات می باشد.

مهاجرت و اخذ اقامت جزایر کیمن

اقامت دائم جزایر کیمن

اقامت دائم این جزائر را به دو طریق می توان بدست آورد:

پس از 8 سال اقامت در این جزیره هر شخصی که حداقل 8 سال اقامت قانونی در جزایر کیمن داشته باشد اما بیش از 9 سال به طول نکشد می تواند واجد شرایط اقامت دائم در این جزیره باشد. آنها همچنین می توانند برای همسر و فرزندان تحت تکفل خود درخواست اقامت دائم را داشته باشند.

افرادی که در ذیل به آنها اشاره می شود از تقاضا دادن مستثنی هستند:

  • دارنده گواهی اقامت برای افراد مستقل
  •  دارنده گواهی اقامت برای افراد بازنشسته
  •  دارنده گواهی سرمایه گذاری مستقیم یا وابستگان آنها
  • وابستگان داراندۀ گواهی اقامت
  •  دارنده گواهینامه اقامت دائم برای افراد مستقل
  •  هر شخصی که قبلاً تحت هر شرایطی اجازۀ اقامت دائم را به وی داده اند
 

متقاضیان بایستی هزینۀ  ای دلار جهت تشکیل پرونده در زمان ارائه درخواست اقامت دائم برای جزیره کیمن پرداخت کنند. این هزینه قابل استرداد نیست. به نقل از WORC،  مبلغ قابل پرداخت برای افراد تحت تکفل  400 دلار به ازای هر شخص برای جزیره کیمن می باشد.

تقاضاهای اقامت دائم چگونه ارزیابی می شود؟

درخواست اقامت دائم بر پایۀ یک سیستم امتیاز ارزیابی می شوند. امتیازات بر اساس 9 عامل زیر به افراد داده می شود:

  • شغل
  • صلاحیت ، تجربه کار و تحصیلات
  • سرمایه گذاری در جزایر کیمن
  • ثبات اقتصادی
  • یکپارچه سازی در جامعه کیمانی
  • داشتن فامیل در جزایر کیمن
  • تنوع فرهنگی و جمعیتی
  • توزیع سنی
  • مؤلفۀ مالیات پذیر
 

موسسه Apply4Residency گستره وسیعی از محصولات و خدمات مهاجرتی و ویزا و همچنین خدماتی برای مهاجران مشتاق و علاقمند فراهم می­نماید. این خدمات و محصولات شامل؛ ویزای کارآفرینی سطح 1 انگلیس، ویزای کسب و کار انگلیس ، ویزای تحصیلی انگلیس ، ویزای توریستی انگلیس و همچنین ویزای کاری انگلیس می ­باشد.

متوسط هزینه روزانه در جزایر کیمن

نه تنها همه‌ی آنچه اسباب آسایش و راحتی شما را برای یک تعطیلات آرامش‌ بخش فراهم می‌کند در جزایر کیمن وجود دارد، بلکه این جزایر آن‌قدر زیبا و دیدنی هستند که هر کسی را برای ماندن در آنجا وسوسه می‌کنند. 

جزایر کیمن از سه جزیره تشکیل شده است: کیمن بزرگ، براک کیمن و کیمن کوچک. در بزرگ‌ترین جزیره رستوران‌های عالی، تورهای غواصی حرفه‌ای و سواحل معروف منتظر شما است. براک کیمن، اما یک تکه‌ی کوچک از بهشت در آب‌های کارائیب است، جایی فوق‌العاده برای غواصی و غارنوردی. و اما کوچک‌ترین یا کیمن کوچک تنها ۱۵۰ نفر جمعیت دارد. 

سفر به جزایر کیمن تجربه‌ای بسیار باارزش برای شما رقم می‌زند که در کم‌تر جایی ممکن است آن را تجربه کنید. اما پیش از این که راهی کیمن شوید، لازم است هزینه سفر را با دقت برآورد کنید و مطمئن شوید که نگرانی بابت کسری بودجه نخواهید داشت. 

سخن پایانی

سالانه در حدود دو میلیون گردشگر به جزایر کیمن سفر می‌کنند. بیشتر آن‌ها مسافران کشتی‌های کروز هستند که چند ساعتی را در این جزایر به شنا و تفریح در ساحل، خرید و تفریحات مشابه می‌گذراند، قبل از این که از این منطقه‌ی بندری عبور کنند. برخی از گردشگران در سواحل مشهور این جزایر از اقامتگاه‌های چندمنظوره و کامل استفاده می‌کنند و چند روزی اقامت می‌کنند. تعداد کمی از گردشگران هم ماجراجویی در این جزایر را انتخاب می‌کنند و به جاذبه‌هایی سر می‌زنند که گردشگران زیادی از کنار آن‌ها ساده می‌گذرند.

جزایر کیمن یک منطقه با فرهنگ‌های گوناگون است و تقریبا نیمی از جمعیت آن را افرادی تشکیل می‌دهند که از سایر نقاط دنیا به این جزایر نقل مکان کرده‌اند. با وجود اضافه شدن فرهنگ‌ها و مردم جدید به این منطقه، جزایر کیمن هنوز هم فرهنگ غنی محلی خود را حفظ کرده است. به خصوص در مناطقی مثل بادن تاون (Bodden Town)، ایست اند (East End) و کیمن براک (Cayman Brac).

فهرست مطالب

فهرست مطالب