مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس
مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

افراد زیادی در سراسر جهان به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت به سوئیس می‌گیرند. این افراد براساس شرایط، هدف و موقعیت خود و بعد از تحقیقات کامل، یک کشور را برای مهاجرت و ادامه زندگی خود انتخاب می‌کنند. 

سوئیس یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که سالانه تعداد زیادی مهاجر را جذب می‌کند. ما توصیه می‌کنیم در ابتدا، اطلاعاتی در مورد این کشور به دست آورید و سپس تصمیم به مهاجرت بگیرید.

روش های مهاجرتی

روش های مهاجرتی به سوئیس:

  1. مهاجرت تحصیلی
  2. مهاجرت کاری
  3. مهاجرت سرمایه‌گذاری
  4. مهاجرت از طریق ازدواج
  5. مهاجرت از طریق تولد
  6. مهاجرت از طریق همراه
  7. مهاجرت شرایط خاص
  8. مهاجرت توریستی
  9. پناهندگی

راحت‌ترین روش مهاجرت

راحت‌ترین روش مهاجرت برای هر شخص براساس موقعیت و شرایط فرد، متفاوت است؛ اما در بین روش‌هایی که بالاتر به شما معرفی شد، راه‌های زیر برای مهاجرت رایج‌تر است.

  1. اگر شما شرایط مالی بسیار خوبی دارید، برای مهاجرت به یک کشور ثروتمند مانند سوئیس بهترین روش، سرمایه‌گذاری خواهد بود.
  2. اگر شما تخصص بالایی دارید و واجد شرایط ویزای کاری هستید، مهاجرت کاری جزء راحت ترین روش‌های مهاجرتی به این کشور است.
  3. اگر شما بتوانید از دانشگاه‌های این کشور پذیرش بگیرید، مهاجرت از طریق تحصیل گزینه مناسبی برای مهاجرت خواهد بود.
مهاجرت و اخذ اقامت سوئیس

آمار مهاجران سوئیس

براساس سایت statista در سال 2021، آماری از مهاجران کشور سوئیس در اختیار شما قرار داده‌ایم. در سال‌های 1951 و 1970 افراد زیادی به این کشور مهاجرت کردند. در دهه 1970 و 1980 تعداد مهاجران به این کشور کم شد؛ اما دوباره در 30 سال گذشته افزایش پیدا کرد.

بیش از 80٪ مهاجران ساکن سوئیس از کشورهای اروپایی هستند. تقریبا نیمی از آنها از فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتغال هستند. گسترش شبکه راه آهن در پایان قرن نوزدهم، باعث افزایش تعداد مهاجران به این کشور شد.

با پیشرفت اقتصاد ملی و درگیری‌هایی که در دهه 1990 اتفاق افتاد، سوئیس شروع به جذب افراد بیشتری از کشورهای دیگر، به خصوص از پرتغال و یوگسلاوی کرد. از سال گذشته، برای اولین بار سوئیس دارای جمعیت 2 میلیون خارجی است؛ تقریباً یک چهارم جمعیت 8.3 میلیون نفری این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند.

سوئیس یکی از بالاترین نسبت‌های مهاجران را در میان همه کشورها دارد. ( 24.6٪ در سال 2015)، سوئیس بیشترین تعداد مهاجران را نسبت به دیگر کشورهای اروپای را دارد که بسیار جلوتر از آلمان (11)، انگلیس (9.8)، اسپانیا (6.6) و فرانسه (5.1) است.

مهاجرپذیری سوئیس

این کشوربا افزایش قدرت اقتصادی خود مهاجرپذیری را بیشتر از قبل کرده است. سوئیس در ابتدا از نظر کار و درآمدزایی رتبه خوبی نداشت؛ اما از سال 2012  درآمدزایی بسیار رشد کرد. همچنین نرخ بیکاری در کشور سوئیس بسیار کم است؛ به طوری‌که ورود به کسب و کار در این کشور دیگر به سختی قبل نیست.

در نظر داشته باشید که دستمزد بالا می‌تواند روز به روز به میزان آمار مهاجران این کشور اضافه نماید. در این کشور امنیت مالی بسیار قوی دیده می‌شود؛ به طوری‌که اگر شما با هدف کسب و کار و سرمایه‌گذاری وارد سوئیس شوید، قطعاً می‌توانید به درآمد خوبی دست یابید.

سیستم بانکی در این کشور روز به روز پیشرفت داشته است. آمارها حاکی از این است که این کشور شرایط را برای ورود سرمایه و نیروی کاری متخصص بیشتر از قبل کرده است؛ به طوری‌که رتبه مهاجرپذیری کشور سوئیس بیشتر از قبل شده است.

این کشور سیستم آموزشی بسیار پیشرفته‌ای دارد و دانشگاه‌های سوئیس در جهان از اعتبار بالایی برخوردار هستند و دانشجویانی که بتوانند در یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرش بگیرند، قطعا آینده‌ی درخشانی دارند.

سیستم حمل و نقل عمومی سوئیس بسیار عالی است و اشکال مختلفی دارد از جمله قطار، اتوبوس، تراموا، قایق و حتی تله‌کابین و همه این موارد سبب می‌شود که روز به روز به تعداد مهاجران به سوئیس افزوده شود.

اقامت سوئیس

برای مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت این کشور، راه‌های متعددی وجود دارد. تفاوت اقامت با تابعیت در این است که در اقامت دائم، شما از تمامی حقوق شهروندی مثل تحصیل رایگان، کار، سرمایه‌گذاری، بیمه و غیره، همانند اتباع این کشور، بهره‌مند می‌شوید و تنها تفاوت آن با تابعیت و داشتن پاسپورت، منصب سیاسی و حق رای است.

طبق مطالعه کمیسیون فدرال مهاجرت در سال 2012، تنها حدود 2٪ از ساکنان خارجی (حدود 36،000) در سوئیس توانستند تابعیت بگیرند، با وجود اینکه حدود 900،000 نفر واجد شرایط این کشور بودند.

اخذ تابعیت سوئیس به ملیت و شرایط شخصی شما بسیار وابسته است. افراد خارجی معمولاً پس از 10 تا 12 سال اقامت واجد شرایط تابعیت سوئیس می‌شوند.

براساس قانون جدید تابعیت سوئیس در سال 2018، اخذ تابعیت این کشور دشوارتر شد. مهم‌ترین تغییر این بود که متقاضیان برای احراز صلاحیت نیاز به داشتن مجوز اقامت C دارند.

اخذ پاسپورت سوئیس

شما اگر بتوانید شهروندی سوئیس را به دست آورید، می‌توانید پاسپورت این کشور را اخذ کنید و آزادانه در سوئیس و 132 کشور جهان سفر کنید و از مزایای شهروندی برخوردار شوید.

برای درخواست پاسپورت باید به صورت حضوری در دفتر ثبت نام ساکنان مشاغل خود یا شخصاً از طریق تلفن یا به صورت آنلاین در دفتر گذرنامه کانتون (بسته به اینکه در کدام کانتون زندگی می‌کنید) مراجعه کنید.

 تمام گذرنامه‌های این کشور از سال 2010، بیومتریک هستند. هزینه‌های فعلی حدود 150 CHF برای گذرنامه بزرگسالان و CHF 70 برای گذرنامه کودکان است.

افرادی که پاسپورت سوئیس را اخذ کرده‌اند، می‌توانند به سادگی حق رأی داشته باشند و حق کار در دفاتر دولتی را دارند؛ به این ترتیب شرایط برای این افراد بهتر از افرادی است که اقامت دائم دارند.

واضح است که اخذ پاسپورت این کشور به طور کلی پروسه زمان‌بر بوده و شاید بیش از 12 سال زمان برای آن در نظر گرفته شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب