مهاجرت و اخذ اقامت عمان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت عمان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت عمان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت عمان
مهاجرت و اخذ اقامت عمان

مهاجرت و اخذ اقامت عمان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت عمان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت عمان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت عمان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت عمان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت عمان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت عمان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت عمان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت عمان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت عمان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت عمان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت عمان

مهاجرت و اخذ پاسپورت در عمان به طور کلی رویکردهای مشخصی دارد، شما برای اخذ پاسپورت این کشور باید در ابتدا زبان و فرهنگ کشور عمان را بشناسید، سپس باید سعی کنید سوالاتی که پیش از صدور پاسپورت این کشور مطرح می‌شود را پاسخ دهید. مورد دیگر تسلط کامل شما به زبان این کشور است که در این مسیر بسیار مهم است و ممکن است از شما آزمونی نیز در این زمینه گرفته شود، نیاز است که عدم سوء پیشینه ی شما نیز ثابت شود، زیرا در صورتی که در مدت زندگی و اقامت دائم در این کشور، مرتکب جرمی شده باشید، پاسپورت برای شما صادر نخواهد شد و حتی ممکن است اقامتتان نیز لغو شود و به کشور خود بازگردانده شوید؛ پس بهتر است این مورد را جدی بگیرید. تمکن مالی شما از دیگر مسائل مهم و تاثیرگذار در جریان اخذ پاسپورت کشور عمان است.

اخذ اقامت و مهاجرت به عمان

اقامت در این کشور از موضوعاتی است که این روزها بارها مورد ارزیابی قرار گرفته است و با توجه به نوع ویزای پروسه‌ی متفاوتی را در پیش می‌گیرد، برای اخذ اقامت کشور عمان باید سعی کنید چند مورد را مدنظر قرار دهید، اول اینکه اقامت دائم به کسانی که تسلط نسبی به زبان عربی ندارند ارائه نمی‌شود. مورد دیگری که در اخذ اقامت این کشور تاثیر دارد، وضع مالی مناسب است، همچنین نیاز است که در کشور خود و همچنین در کشور عمان پرونده ی غذایی و سوء پیشینه نداشته باشید و مرتکب جرمی نشده باشید. لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در این کشور شما را آسانتر به اقامت دائم این کشور می‌رساند.

اخذ ویزای عمان

از جمله ویزاها می‌توان به ویزای توریستی، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، ثبت شرکت در عمان و …اشاره کرد که با توجه به نوع ویزا، زمان و پروسه ی اخذ آن متفاوت است. اخذ ویزای به طور کلی شرایط مخصوص به خود را دنبال کرده است، اینطور که مشخص است برای اخذ ویزای عمان باید سعی کنید چندین مورد را در نظر داشته باشید، به عنوان مثال بهتر است انگیزه ی خود از سفر و یا مهاجرت به این کشور را روشن کنید چرا که در جریان اخذ ویزا، احتمالا از شما در این رابطه سوال می‌شود. به طور کلی صدور ویزای عمان، با توجه به نوع ویزا به 2 الی 11 ماه زمان نیاز دارد.

مهاجرت و اخذ اقامت عمان

شهرهای مهاجر پذیر عمان

مسقط یکی از شهرهای بسیار زیبا در در این کشور است که میراث فرهنگی باستانی زیادی در آن دیده می‌شود. شهر دارای خانه‌ها و دروازه ها و همینطور بازارهای قدیمی و مغازه های کوچک است، در این شهر جاده های پیچ در پیچ زیادی نیز دیده می‌شود و دارای فضای دیدنی ویژه ای است.

این شهر دارای تاریخ باستانی بالایی است. زیبایی های زیادی در این شهر دیده می‌شود و پایتخت زیبای عمان است. مسقط در روال های سیاسی و اقتصادی و تجاری بسیار عالی عمل کرده است. سیب از دیگر شهرهای عمان محسوب می‌شود که بیشتر شبیه به دهکده است. این شهر در غرب عمان قرار دارد و مرکز ماهیگیری این کشور نیز محسوب می‌شود. این شهر به طور کلی دارای مراکز اجتماعی جذابی بوده و غذاهای محلی و همینطور بازارهای پر جنب و جوشی دارد. این شهر زیبا یکی از بهترین مکان های گردشگری در عمان نیز محسوب می‌شود.

نیزوا شهری است که دو ساعت فاصله زمانی با مسقط دارد؛ این شهر دومین مرکز توریستی در عمان محسوب می‌شود و در قرن 6 و 7 پایتخت عمان بوده است. در این شهر آثار تاریخی زیادی دیده می‌شود. صنایع دستی و همینطور محصولات کشاورزی در این شهر شهرت زیادی دارد و موقعیت جغرافیایی آن نیز بی نظیر است. بهلا یکی از قدیمی ترین شهرهای عمان محسوب می‌شود که مردم این کشور از زمان های قدیم این شهر را به عنوان شهر سحر و جادو می‌شناختند.

این شهر زیبا از طریق ساحل خود به هند و شرق آفریقا وصل می‌شود و یکی از زیباترین شهرهای عمان محسوب می‌شود. صلاله یک شهر بندری در عمان است که در جنوب غربی این کشور قرار دارد و از مهمترین و همینطور تأثیرگذارترین شهرهای عمان محسوب می‌شود. این شهر رنگارنگ و نیمه گرمسیری است و دارای سواحل زیبا و همینطور آبشارهای فصلی بی نظیری است. این شهر به طور کلی مکان مناسبی برای گردشگری محسوب می‌شود.

مهاجرپذیری عمان

این روزها به دلیل فراهم شدن شرایط مختلف؛ مهاجرت یک شخص از کشور مادری به کشورهای که دارای امکانات بالاتر است، بسیار بیشتر از سال های قبل دیده می‌شود چراکه این موضوع سبب می‌شود که سطح زندگی بالاتر رفته و آینده ای بهتر ساخته شود. مهاجرت به کشور عمان بیشتر از قبل است و مشخص است که این کشور توانسته در مسیر مهاجرت افراد مهاجر را یاری کند. میزان مهاجرپذیری این کشور بیشتر از قبل شده است، افرادی که کشور عمان را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند باید برای تجربه زندگی در این کشور و همینطور تجربه های مالی و فرهنگی خود را آماده نمایند.

به طور کلی دولت این کشور در صدد بوده است که رشد سرمایه خود را متکی به نیروی کار خارجی نکند اما در سال های جدید فرصت‌های ورود به کشور عمان بیشتر از قبل است و مشخص است که در این کشور فرصت های شغلی بالایی دیده می‌شود. یک وجه بسیار خوب این کشور ، این است که وضعیت حقوق در این کشور بالا است اما مالیات در آن کم اعلام شده است و سبب می‌شود که هزینه زندگی در کشور عمان معقولانه برآورد شود. 

راحت‌ترین روش مهاجرت و اقامت عمان

انتخاب از بین روش های کاری و تحصیلی و همینطور سرمایه گذاری برای کشور عمان ساده نیست اما هر سه گزینه می‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد. به طور کلی ارزیابی ها نشان می‌دهد که مهاجرت کاری به کشور عمان روش آسان‌تری نسبت به سایر روش ها از نظر زمانی و هزینه ای است اما داشتن مهارت کافی در این زمینه اهمیت زیادی دارد که کمی مسیر را سخت می‌کند؛ به طور کلی مهاجرت به کشور عمان از طریق کار و تخصص چندین جنبه مختلف دارد.

کاریابی در این کشور چندان هم سخت نیست، فقط کافی است مهارت بالایی داشته باشید. روش سرمایه گذاری در کشور عمان در صورتی که از نظر سرمایه وضعیت درستی را در پیش گرفته باشد می‌تواند بسیار عالی باشد، ثبت شرکت به طور کلی کمی دشوار است اما بهتر است بدانید که رشد سرمایه گذاری در این کشور می‌تواند بر روی سرمایه های دولتی نیز تأثیرگذار باشد، در این روش در صورتی که ثبت شرکت را انتخاب کنید می‌توانید در سریعترین زمان ممکن وارد خاک این کشور شوید.

تحصیل برای جوانان یک برگ برنده در کشور عمان است، افراد از طریق ویزای تحصیلی کشور عمان می‌توانند وارد خاک این کشور شوند، از یاد نبرید که در این روش بسیار مهم است که بتوانید ثابت کنید در یکی از دانشگاه های کشور عمان پذیرفته شده‌اید، در این روش مسیر برای ورود به کار برای شما باز تر خواهد بود. اداره مهاجرت کشور عمان رویکردهای اقتصادی خوبی را اعلام داشته است به طوری که شرایط مهاجرت به کشور عمان بهتر از قبل است.

میزان رضایت مهاجران به عمان

میزان رضایت افرادی که از طریق کسب و کار وارد کشور عمان می‌شوند بسیار بالا است، البته این قضیه مبنی بر این است که فرد مورد نظر از نظر تخصص و کار بسیار حرفه ای عمل کرده باشد، میزان رضایت مهاجران در سال‌های اخیر بیشتر شده است و ویزای تخصص این کشور نیز بر اساس رویکردهای جدید صادر می‌شود.

ثبت شرکت با رضایت بالایی همراه است. میزان رضایت از وضعیت بهداشت و درمان در کشور عمان نیز بهتر از سال های گذشته است به طوری که سیستم های پوشش دهی بیمه و درمان در کشور عمان بسیار عالی است، در نظر داشته باشید که رضایت از بخش بهداشت در این کشور بیش از 79 درصد است. وضعیت تحصیل و همینطور سازمان های آموزشی در کشور عمان رشد بالایی داشته است و مشخص است که روند آموزشی نیز به طور دقیق پیش رفته است، در واقع دولت در این کشور سرمایه گذاری های تحصیلی زیادی در نظر گرفته است.

اینطور که مشخص شده است وضعیت رضایت از سیستم های حمل و نقل شهری بسیار بیشتر از سال های قبل اعلام شده است. سرمایه گذاری می‌تواند چندین جنبه داشته باشد و بخشی از آن نیز در وضعیت ثبت شرکت دیده می‌شود که با رضایت بالای افراد همراه است. اینطور که مشخص است رضایت از مهاجرت در کشور عمان در سال های اخیر شد خوبی داشته است. اقامت کشور عمان با اجاره خانه از موضوعاتی است که کمتر پوشش داده می‌شود اما خرید خانه در کشور عمان و گرفتن اقامت بسیار کارساز است و منجر به اقامت این کشور می‌شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب