مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت قبرس
مهاجرت و اخذ اقامت قبرس

مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت لوکزامبورگ

از نظر قانونی پس از 7 سال اقامت دائم در کشور لوکزامبورگ، می‌توانید برای پاسپورت این کشور اقدام نمایید؛ در این زمینه شما باید حداقل 18 سال سن تمام داشته باشید و به یکی از زبان‌های رسمی این کشور مسلط باشید.

 شما باید در سه جلسه آموزش مدنی پایه و در مصاحبه عمومی این کشور شرکت کنید. پاسپورت کشور لوکزامبورگ سبب می‌شود که از رفاه اجتماعی در این کشور برخوردار شده به طور کلی به عنوان یک شهروند در این کشور محسوب ‌شوید و رفاه بیمه و تسهیلات نیز به شما تعلق می‌گیرد.

اخذ اقامت لوکزامبورگ

افرادی که اجازه اقامت کشور لوکزامبورگ را دارند، می‌توانند از سیستم های مالیاتی مطلوب استفاده نمایند. این افراد اجازه دارند که از سیستم های بانکی بی نظیر و زندگی با کیفیت بالا در این کشور برخوردار شوند. 

هزینه زندگی در این کشور معقول است، سیستم آموزشی با کیفیت بالا دیده می‌شود و همه کودکان در این کشور قادر هستند که به زبان آلمانی و فرانسوی صحبت کنند. نرخ جرم جنایت بسیار کم بوده و محیط زیستی بی‌عیب و نقص دارد. به طور کلی، مدت زمان صدور اقامت دائم این کشور، به نحوه‌ی ورود شما به این کشور بستگی دارد.

شهرهای مهاجر پذیر لوکزامبورگ

پایتخت لوکزامبورگ شهری به همین نام است که مهم‌ترین بانک های سرمایه گذاری در آن دیده می‌شوند. این شهر دارای فضای حسابرسی دقیقی بوده و دارای سیستم های خوبی برای کار است. این شهر مقر چندین نهاد اداری است و یکی از ثروتمندترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود. این شهر زیبا دارای جاذبه های تاریخی، پارک های شهری و جاذبه های دیدنی ساحلی زیادی است. ساختمان های این شهر اغلب قدیمی اما با معماری بی نظیری هستند.

اشترناخ یکی از شهرهای ساحلی لوکزامبورگ است که کمتر برای مهاجرت انتخاب می‌شود اما اگر زیبایی های این شه را بشناسید، قطعاً این شهر را گزینه خوبی برای مهاجرت می‌دانید. 

مهاجرت و اخذ اقامت لوکزامبورگ

مهاجرپذیری لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ یکی از کشورهای کوچک در اروپا است که در با کشور های آلمان، بلژیک و فرانسه همسایه است. زبان در این کشور آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی است. یکی از دلایلی که سبب شده است مهاجرپذیری کشور لوکزامبورگ بیشتر شود، افزایش رفاه اجتماعی است. 

در نظر داشته باشید که برای رشد رفاه اجتماعی، آن‌چه بسیار اهمیت دارد وجود سرمایه؛ بنابراین دولت سعی به رشد اقتصادی خود دارد و در این زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی را نیز بیشتر کرده است. این کشور یک کشور مطمئن در زمینه اقتصادی محسوب می‌شود. با ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور لوکزامبورگ، میزان سرمایه‌گذاری‌های کلان در این کشور رشد زیادی داشته است. در نظر داشته باشید که نرخ بیکاری در این کشور بسیار کم اعلام شده است و تورم نیز وضعیت نرمالی دارد.

دولت این کشور در جدیدترین تصمیم خود در زمینه ورود مهاجران سعی دارد که نیروی متخصص کاری نیز جذب نماید. این کشور در زمینه تحصیلی آن‌طور که باید رشد نداشته است و این موضوع بارها مورد توجه دولت این کشور قرار گرفته است؛ بنابراین تحصیل شاید کم‌تر به گوشتان خورده باشد اما دولت کشور لوکزامبورگ سعی دارد سیستم های تحصیلی این کشور را بهبود بخشد.

روش‌ های مهاجرت به لوکزامبورگ

یکی از روش های اقامت، سرمایه گذاری است؛ در این روش شرط سنی و تحصیلی کمتر دیده می‌شود اما نیاز به بودجه های زیادی است.

روش دیگر ازدواج با یک فرد از کشور لوکزامبورگ است، ازدواج در این کشور قوانین مشخصی دارد در این روش داماد می‌بایست حداقل 18 سال و عروس 16 سال سن داشته باشد؛ عروس همچنین نیاز به رضایت پدر و مادر خود دارد.

امکان تحصیل در کشور لوکزامبورگ،درصورت پذیرش شما در دانشگاه‌ این کشور مطرح می‌شود و در صورتی می‌تواند منجر به پاسپورت این کشور شود که بتوانید پس از تحصیل، ورود به کار داشته باشید و ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کار کنید.

ویزای کار در کشور لوکزامبورگ کمی سخت ارائه می‌شود اما افرادی که مهارت بالایی دارند، می‌‌توانند راحت‌تر این ویزا را دریافت کرده و به رشد خوبی برسند.

اخذ ویزای کارآفرینی کشور لوکزامبورگ برای همه افراد دشوار است و تنها برای افراد خاصی که از نظر مالی تامین بوده و ایده کاری جدید دارند می‌تواند مناسب باشد.

راحت‌ترین روش مهاجرت به لوکزامبورگ

یکی از بهترین روش های مهاجرت به کشور لوکزامبورگ از طریق سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری در این کشور به طور کلی در سه حال به صورت ثبت شرکت دیده می‌شود که هر یک شرایط مربوط به خود را دارد؛ این سه مورد عبارت است از SARL ، SA ، SCA که بهترین گزینه SARL است.

مورد دیگر ازدواج در کشور لوکزامبورگ است؛ ازدواج در کشور لوکزامبورگ، یکی از روش های راحت محسوب می‌شود.

از دیگر روش های راحت برای مهاجرت به کشور لوکزامبورگ، می‌توان به تحصیل اشاره کرد؛ امکانات تحصیلی در این کشور بالا است و می‌تواند یکی از بهترین شرایط کاری را برای شما فراهم سازد؛ در نظر داشته باشید که این روش، ارزان و مطمئن است.

میزان رضایت مهاجران به لوکزامبورگ

یکی از دلایل رضایت مهاجران از کشور لوکزامبورگ، اقتصاد قوی این کشور است؛ کشور لوکزامبورگ در سال های اخیر نزول اقتصادی نداشته است و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است. حقوق و مزایای بالا در کار از دیگر دلایل رضایت مهاجران از کشور لوکزامبورگ است، میزان درآمد در این کشور ، بر اساس مهارت و ساعت کاری تعیین می‌شود.

در این کشور امنیت بالایی حاکم است؛ امنیت برای مهاجران نیز فراهم بوده و تنها شامل شهروندان این کشور نمی‌شود؛ به طور کلی مردم این کشور از هر نظر اعم است خطرات شهری و … در امان هستند.

از دیگر دلایل رضایت در این کشور نرخ بیکاری پایین است. نرخ بیکاری کم سبب شده است که شانس ورود به کار در این کشور بیشتر باشد. تورم کم سبب شده است که رضایت بیش از 78 درصدی برای زندگی در این کشور اعلام شود، نرخ اجناس در کشور لوکزامبورگ ثابت است و شاهد افزایش قیمت غیر قانونی اجناس اصلی زندگی نخواهیم بود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب