مهاجرت و اخذ اقامت مراکش

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مراکش را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت مراکش را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت مراکش
مهاجرت و اخذ اقامت مراکش

مهاجرت و اخذ اقامت مراکش

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مراکش در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت مراکش را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت مراکش نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت مراکش میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت مراکش

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت مراکش

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت مراکش

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت مراکش میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت مراکش را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت مراکش

محتوای این صفحه عبارتند از:

راحت‌ترین روش مهاجرت به مراکش

یکی از روش های آسان مهاجرت به این کشور، از طریق ویزای کاری است؛ در صورتی که فرد بتواند سابقه کاری خوبی داشته باشد و از میزان سرمایه بالایی برخوردار باشد می‎تواند به سادگی با ویزای سرمایه گذاری وارد مراکش شود و همینطور که سرمایه خود را منتقل می‎کند کسب و کار نیز راه اندازی نماید. در مسیر مهاجرتی می‎توانید هم از نظر اقتصادی رشد کنید و هم در زمینه کاری به نتیجه خوبی برسید. البته که مهاجرت به مراکش نیاز به ارزیابی های اقتصادی دقیقی دارد.

یکی دیگر از روش های آسان برای مهاجرت ازدواج است در این مسیر بسیار مهم است که واقعی بودن ازدواج را ثابت کنید.

روش های آسان مهاجرت در این کشور در زمینه های کارآفرینی نیز دیده می‎شود. در مهاجرت از طریق کارآفرینی در مراکش نیاز است که ایده کاری خوبی داشته باشید.

میزان رضایت اقامت و مهاجران به مراکش

رضایت از مهاجرت به این کشور بیشتر در زمینه سرمایه گذاری دیده می‎شود. مثلاً رضایت در زمینه سرمایه گذاری برای افرادی که ثبت شرکت داشته اند بیشتر است. با سرمایه گذاری در مراکش می‎توانید با همسر و فرزندان وارد این کشور شوید و به طور کلی رضایت از بخش مهاجرتی در این کشور در زمینه سرمایه گذاری به طور دقیقی بررسی می‎شود. وضعیت سرمایه گذاری در مراکش به طور اصولی ارزیابی می‎شود. البته که میزان رضایت در این زمینه بیش از 70 درصد است.

رضایت از بخش کاری بیش از 80 درصد ارزیابی شده است، رشد کاری در این کشور به صورتی بوده است که نیروی کاری روز به روز بیشتر می‎شود. رضایت از بخش بهداشت نیز بیش از 60 درصد است.

رضایت در بخش آموزش در این کشور نیز بیش از 45 درصد اعلام شده است، رشد دانشگاهی در مراکش بسیار عالی است به طوری که بسیاری از دانشگاه ها شرایط بورسیه خوبی در نظر گرفته‌اند. رضایت در بخش آموزش‌های پژوهشی بیش از 40 درصد است.

آمار مهاجران به مراکش

آمار مهاجران به مراکش به سه دسته مهم تقسیم می‎شود:

دسته اول نیروی کاری است که هر ساله از سوی دولت این کشور اعلام می‎شود و افرادی که به منظور کار وارد مراکش می‎شوند. وضعیت کاری در مراکش بر اساس ریتم های کاری مشخص می‎شود، در اصول کاری این کشور آمار بیش از 2 درصد دیده می‎شود.

دسته دوم کسانی هستند که به روشی قصد دارند سرمایه خود را وارد مراکش کنند، ورود سرمایه به مراکش به صورت بخش بندی شده ارزیابی می‎شود، برای ورود سرمایه به این کشور باید ویزای سرمایه گذاری داشته باشید.

دسته سوم کسانی هستند که به قصد تحصیل وارد مراکش می‎شوند؛ این افراد با ویزای تحصیلی وارد می‎شوند.

یک دسته دیگر نیز وجود دارد برای افرادی که به صورت موقت وارد مراکش می‎شوند، ورود موقت به مراکش می‎تواند در مسیر پژوهشی صورت بگیرد، می‎تواند به صورت ویزای توریستی باشد یا  به منظور درمان های پزشکی باشد و …

مهاجرت و اخذ اقامت مراکش

مهاجرپذیری مراکش

کشور مراکش یکی از کشورهایی است که رشد مهاجرپذیری خوبی داشته است، مردم این کشور رفتار بسیار خوبی با گردشگران دارند و این موضوع خود دلیلی بر رشد مهاجرپذیری کشور مراکش محسوب می‎شود.

مراکش در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به نتیجه خوبی رسیده است، به این ترتیب سود و منفعت اقتصادی در این بخش بسیار عالی ارزیابی شده است. وضعیت تولید لباس و پارچه در مراکش نیز بسیار بهتر از سایر بخش ها ارزیابی شده است و البته که در این کشور تولیدات وابسته به لباس و پارچه بسیار ایده آل هستند.

وضعیت مهاجرت پذیری مراکش می‎تواند هم به صورت علمی و هم به صورت آماری بررسی شود، در مسیر علمی ویزای تحصیلی و همینطور ورود به بخش کارآموزی بسیار بیشتر شده است، در بخش آماری نیز ورود سرمایه و سرمایه‌گذار در مراکش بیشتر از قبل است و این موارد خود می‎تواند عملکرد دولت را برای جذب مهاجر بیشتر کند.

اینطور که آمارها را نشان می‎شود مهاجرت به این کشور می‎تواند هم با سود و زیان اقتصادی همراه باشد و هم ایجاد کسب و کار را بهتر از قبل نماید. در مسیر مهاجرپذیری باید بتوانید سهم اقتصادی خود را مشخص کنید و طبق سهم خود حرکت کنید، در هر صورت آمار مهاجرپذیری بیش از 10 درصد نسبت به گذشته است و آمار مهاجرتی در بخش کاری نیز بیش از 2 درصد دیده می‎شود.

اخذ پاسپورت مراکش

برای اخذ پاسپورت این کشور نیاز است که اولاً سرمایه مشخصی که از سوی دولت تعیین می‎شود را وارد بانک‌های این کشور کنید و پس از آن باید بتوانید اصول سرمایه ای مشخص را دنبال کنید. پاسپورت پس از 10 سال اقامت در این کشور صادر می‎شود. برای اخذ پاسپورت این کشور باید مدارک کافی داشته باشید و باید به صورت 5 سال پیوسته در خاک این کشور زندگی کرده باشید.

اقامت دائم کشور مراکش زودتر از 3 سال فراهم نمی‎شود، چه بسا بیشتر. کار در کشور مراکش می‎تواند یک امتیاز اقامتی محسوب شود؛ البته که کار در کشور مراکش با حقوق بالا کار ساده ای نیست اما کسانی که اقامت کشور مراکش با اجاره خانه را انتخاب کرده‌اند شرایط بهتری دارند.

روش‌ های مهاجرت به مراکش

  • یکی از روش های مهاجرت به این کشور، ازدواج است، در این روش باید نامه تمکن مالی داشته باشید، به طور کلی ویزای ازدواج در مراکش ویزایی است که پس از 3 سال، امکان اخذ اقامت دائم را فراهم می‎کند.
  • برای اخذ ویزای سرمایه گذاری، شما باید حداقل سرمایه لازم را داشته باشید.
  • ویزای کاری به ویزایی گفته می‎شود که فرد برای کار اخذ می‎کند، برای اخذ ویزای کار این کشور نیاز است که فرد از نظر سابقه کاری در وضعیت خوبی قرار داشته باشد.
  • ویزای تحصیلی این کشور می‎تواند یک انتخاب خوب برای جوانان محسوب شود.
  • ویزای کارآفرینی، ویزای شرایط خاص و … نیز از دیگر روش های مهاجرتی به این کشور است.

وضعیت مهاجرت به مراکش

در این کشور وضعیت مهاجرپذیری در سال های اخیر، بسیار بیشتر از سال های گذشته اعلام شده است. رضایت از بخش کاری در مراکش بیش از 80 درصد است، رشد کاری در این کشور به صورتی بوده است که نیروی کاری روز به روز بیشتر می‎شود. وضعیت کاری در این کشور به طور کلی شامل مواردی است که شخص بتواند از نظر سابقه کاری ارزیابی شود و بسیار مهم است که رشد کاری وی نیز بررسی شود. 

آمار مهاجران از 5 سال گذشته تا به امروز بیشتر شده است، آمار مهاجران سرمایه گذار نیز به این کشور بیشتر است به این دلیل که اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری می‎تواند آسان تر بدست آید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب