مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک
مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک

مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

نمی‌توان علاقه‌مندی جامعه جهانی را نسبت به مهاجرت به مکزیک، انکار کرد. درحالی‌که این کشور از مزایای اقتصاد در حال رشد، یک سیستم بهداشت درمان ارزان و نسبتا رایگان، نرخ بزهکاری پایین و یک استاندارد صنعتی فزاینده سودآور برخوردار است، مهاجرت در حال افزایش است.

وقتی صحبت از مهاجرت به این کشور می‌شود، خارجی‌ها معمولاً دریکی از این چهار گروه قرار می‌گیرند: آن‌ها توریست، دانشجو، مقیم قانونی و شهروند طبیعی مکزیک هستند. به‌عنوان یک خارجی برای عبور از مرزهای این کشور به ویزا نیاز دارید.

مجوزهای غیر مهاجرتی؛ مختص به افرادی است که قصد دارند خاصی از مکزیک را دارند و سپس به کشور خود برگردند. مجوزهای مهاجرتی؛ مختص افرادی است که مایل به اقامت دائم طولانی‌مدت هستند.

انواع روش‌های مهاجرت به مکزیک

ویزاهای مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. دلیل شما برای سفر به این کشور نوع ویزای شما را برای ورود به این کشور تعیین می‌کند. بهتر است قبل از اینکه اقدام کنید، نگاهی به روش‌های مهاجرت بیندازید.

  • مهاجرت تحصیلی‌
  • مهاجرت از طریق کارآفرینی
  • مهاجرت توریستی
  • مهاجرت از طریق همراه
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت پناهندگی
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت سرمایه‌گذاری

انواع ویزای مکزیک

بسته به مدت اقامت شما سه نوع ویزای اصلی برای مکزیک وجود دارد:

ویزاهای توریستی که برای مدت کوتاهی تا 180 روز صادر می‌شوند. آن‌ها برای اتباع خارجی موردنیاز ویزا که می‌خواهند برای گردشگری، تجارت، ملاقات یا هر هدف دیگری که نیازی به کار ندارد وارد این کشور شوند، صادر می‌شود.

ویزای اقامت موقت که برای خارجی‌هایی صادر می‌شود که می‌خواهند برای مدت بیش از شش ماه اما کمتر از چهار سال به مکزیک بروند. ویزاهای اقامت موقت سپس به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

  • ویزای دانشجویی 
  • ویزای کار 
  • ویزای خانوادگی 
 

ویزای اقامت دائم  که برای اتباع خارجی که می‌خواهند به‌طور دائم زندگی کنند صادر می‌شود. این نوع ویزا معمولاً برای بازنشستگانی است که با درآمد مستقل در این کشور زندگی می‌کنند، به همین دلیل از ویزای بازنشستگی نیز یاد می‌شود. خارجیانی که ارتباط خانوادگی نزدیک با مکزیک دارند و همچنین کسانی که حداقل چهار سال به‌عنوان مقیم موقت در این کشور زندگی کرده‌اند نیز حق اقامت دائم این کشور را دارند.

مهاجرت و اخذ اقامت مکزیک

مهاجرپذیری مکزیک

مهاجران به دلایل زیادی وارد این کشور می‌شوند، بیشتر مهاجران مستند به دلایل اقتصادی و یا مربوط به کار وارد کشور شده‌اند. بسیاری از جمله مدیران، متخصصان، دانشمندان، هنرمندان یا ورزشکارانی که در هر دو شرکت مکزیکی یا خارجی کار می‌کنند، با مهارت حرفه‌ای وارد این کشور می‌شوند. بازنشستگی انگیزه اصلی مهاجران مایل به ماندگاری بیشتر است.

طبق سرشماری ملی سال 2020، 1،212،252 نفر متولد خارجی ثبت‌ شده در این کشور هستند حدود 70٪ خارجی‌های مقیم مکزیک از کشورهای همسایه (ایالات‌متحده و گواتمالا) می‌آیند، سایر جوامع مهم عمدتاً از کشورهای اسپانیایی‌زبان تشکیل می‌شوند که جوامع ونزوئلا، کلمبیا، هندوراس، کوبا، اسپانیایی، سالوادوریایی و آرژانتینی در آن اقامت دارند. بقیه مهاجرت از دیگر کشورهای غیر اسپانیایی‌تبار هستند.

بیشتر افراد خارجی در مکزیک که در این سرشماری به حساب آمده‌اند از ایالات‌متحده یا سایر کشورهای هیسپانوفون آمده‌اند و تعداد آن‌ها کمتر از اروپا، آسیای شرقی و آمریکای غیر هیسپانوفون است. با توسعه اقتصاد کشور، تعداد آن‌ها در حال افزایش است و اکنون حدود 1٪ از جمعیت را تشکیل می‌دهد.

اخذ پاسپورت مکزیک

گذرنامه‌های مکزیکی به‌منظور سفر به خارج از کشور برای شهروندان مکزیکی صادر می‌شود. پاسپورت مکزیکی نیز یک شناسنامه رسمی و نشان اثبات تابعیت مکزیک است. طبق شاخص محدودیت‌های ویزا Henley Visa 2020 / Q1، دارندگان گذرنامه مکزیکی می‌توانند از 159 کشور بدون ویزا دیدن کنند و مکزیک را ازنظر آزادی سفر جهانی در رتبه 23 قرار دهد.

برای اخذ پاسپورت کشور مکزیک بهتر است که ازنظر مالی فردی مستقل باشید. همچنین باید شهروند قانون مداری باشید و تهدیدی برای امنیت ملی کشور مکزیک نداشته باشید. اخذ پاسپورت مکزیک از طریق انواع روش مهاجرت امکان‌پذیر است اما رایج‌ترین آن‌ها روش سرمایه‌گذاری است.

راحت‌ترین روش مهاجرت به مکزیک

ویزای سرمایه‌گذاری از گزینه‌های بسیار عالی برای مهاجرت به است، در این روش به‌طورکلی افراد می‌توانند در یک موقعیت استراتژیک بین شمال و جنوب آمریکا قرار بگیرند که امکان نفوذ به بازار ارزش بسیار زیادی درا فراهم می‌کند. 

اقتصاد پر جنب و جوش و پزوی قوی این کشور، امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین می‌کند. این نکات نوید شرایط خوبی برای سرمایه گذاری شما است. لازم نیست نگران ارزیابی مجدد اساسی ارز باشید. این کشور از نظر رشد از موقعیت خوبی برخوردار است.

از دیگر روش‌های رایج که برای مهاجرت به مکزیک دیده می‌شود، مهاجرت از طریق ویزای کاری است که دارای شرایط مخصوص به خود است و کاریابی در این کشور به‌طورکلی کمی زمان‌بر است. همین‌طور روش‌های تحصیل دیده می‌شود. خرید خانه در کشور این کشور و گرفتن اقامت از مواردی است که توانسته در سال‌های اخیر دسته‌بندی‌های شغلی مناسبی داشته باشد. 

هزینه زندگی در مکزیک

مکزیک یازدهمین کشور پرجمعیت در دنیا است و واحد پول در مکزیک پزوی مکزیک نامیده می‌شود (با نماد $، Mex $ یا با کد ارز “MXN). مکزیک کشوری مقرون‌ به‌ صرفه است و در بیشتر شهرهای مکزیک، با یک حقوق متوسط نیز بیشتر هزینه‌های روزانه شما تأمین می‌شود.

 حداقل حقوق در مکزیک 141.70 پزو در روز و حدود هزینه زندگی در یک ماه در مکزیک بدون اجاره خانه حدوداً 9026.22 پزو (597 دلار) است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب