مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال
مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال

مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال

محتوای این صفحه عبارتند از:

شهرهای مهاجر پذیر پرتغال

اغلب افرادی که به پرتغال سفر می‌کنند، لیسبون را انتخاب می‌کنند، لیسبون پایتخت این کشور است. لیسبون یک شهر پر جنب و جوش بوده و دارای فروشگاه ها، کلیساها و بناهای تاریخی وسیعی است.

سینترا از دیگر مناطق مناسب برای مهاجرت است؛ این شهر دارای ساختمان های بسیار دیدنی و جذاب است و بدون شک دارای فضای ساختمانی و قصرهای زیبایی است. این شهر از نظر کاری و اقتصادی فضای خوبی دارد.

مهاجرپذیری پرتغال

ینکه شرایط مهاجرت به این کشور می‌تواند آسان باشد یا نه بستگی به نوع مهاجرت دارد. این کشور یک کشور وسیع و زیبا است که امکانات رفاهی خوبی را شکل داده است. این کشور در جنوب غربی اروپا قرار دارد و با اسپانیا همسایه است.

این کشور سوابق تاریخی زیادی دارد و به این ترتیب از دسته کشورهایی است که از سوی گردشگران بسیار مورد بازدید قرار می‌گیرد. روش های مهاجرت زیاد است اما به طور کلی دولت سعی کرده در جدیدترین بررسی خود فضای سرمایه گذاری در کشور را بیشتر از قبل نماید و در این مسیر موفق نیز بوده است.

فرهنگ زندگی در این کشور بسیار بالا است و خانواده در این کشور از جایگاه بالایی برخوردار است. این کشور در سال های اخیر در زمینه اقتصادی آسیب های زیادی به خود دیده است و در این بین جوانان زیادی بیکار شده‌اند؛ بحران بیکاری سبب شده که اخیرا مهاجرت به این کشور از طریق کارآفرینی و ایجاد شغل نسبت به سال‌های گذشته بیشتر باشد.

روش‌ های مهاجرت به پرتغال

یکی از بهترین روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری می‌تواند به صورت مستقیم باشد و یا از طریق ثبت شرکت صورت بگیرد؛ در این روش میزان بودجه اولیه شما نباید از یک مبلغی کمتر باشد.کارآفرینی نیز زیر مجموعه ویزای سرمایه گذاری است که نیاز به طرح توجیه اقتصادی داشته و در این روش، بودجه کمتری نسبت به ثبت شرکت در این کشور نیاز است.

ازدواج، راه دیگری برای مهاجرت به این کشور است؛ برای اخذ ویزای ازدواج این کشور، باید با یک فرد از تبعه همین کشور ازدواج رسمی و واقعی داشته باشید و با هم زندگی کنید، در این روش نیاز به مدارک شناسایی هر دو شخص و نامه تمکن مالی از جانب تبعه‌ی کشور پرتغال است. اقامت کشور پرتغال با اجاره خانه و همین‌طور خرید خانه از دسته روش های مهم دیگر محسوب می‌شود.

تحصیل در کشور پرتغال نیاز به ویزای تحصیلی دارد؛ توجه داشته باشید که شرایط تحصیل در این کشور به خوبی فراهم شده است. ویزای تحصیلی کشور پرتغال شما را به بازار کار این کشور وارد خواهد کرد.

ویزای کار کشور پرتغال از دسته ویزاهای مهمی است که در چند سال اخیر صادر می‌شود، برای اخذ ویزای کار این کشور باید از نظر سابقه کاری وضعیت خوبی داشته باشید.

مهاجرت و اخذ اقامت پرتغال

راحت‌ترین روش مهاجرت به پرتغال

ما راحت ترین روش برای مهاجرت به کشور پرتغال را کارآفرینی می‌دانیم. به این معنی که اگر شما ایده های ایجاد شغل در کشور پرتغال دارید و ایده شما به نفع دولت این کشور است، مسیر مهاجرت برای شما نسبت به سایر روش ها بازتر است، در این روش شما طرح تجاری خود را اعلام می‌کند و توجیه اقتصادی آن نیز مشخص می‌شود.

سرمایه گذاری از دیگر روش های آسان و آینده‌دار در کشور پرتغال است، این کشور بحران های اقتصادی زیادی را پشت سر گذاشته است و به دنبال فضای سرمایه گذاری جدید و مفید است؛ بنابراین اگر از نظر بودجه وضعیت خوبی دارید، کشور پرتغال یکی از بهترین شرایط را برای سوددهی به شما ارائه می‌دهد. 

میزان رضایت مهاجران به پرتغال

ورود به شغل در کشور پرتغال کمی دشوار است ولی رشته های حسابداری و نرم افزار و آی تی از دسته رشته هایی هستند که شانس پذیرش بالایی در کشور پرتغال دارند.

کارآفرینی در سال های اخیر در کشور پرتغال بیشتر شده است اما در مجموع میزان رضایت کاری در کشور پرتغال، حدود 69 درصد است که رقم متوسطی بوده و برای بالا رفتن این آمار نیاز به ایجاد فضاهای شغلی وسیعی است.

افرادی که به قصد تحصیل به کشور پرتغال سفر کرده‌اند رضایت 94 درصدی از فضای تحصیلی در این کشور دارند؛ در کشور پرتغال فضای تحصیل به شکل به روز و ایده آل فراهم شده است.

مهاجرت به قصد تاسیس شرکت و سرمایه گذاری در کشور پرتغال بیشتر از سایر موارد است؛ سرمایه گذاری در کشور پرتغال با حمایت دولت این کشور صورت می‌گیرد و افرادی که در این راه قدم نهاده‌اند اغلب رضایت 79 درصدی دارند.

آمار مهاجران به پرتغال

آمار مهاجران به کشور پرتغال از ایران روز به روز بیشتر می‌شود؛ در کشور پرتغال مسلمانان زیادی وجود دارند و این سبب شده تا ایرانیان نسبت به کشور پرتغال حس خوبی داشته باشند. در این کشور ادب و احترام یک قانون بزرگ محسوب می‌شود و کسانی که برای یک بار به کشور پرتغال سفر کرده‌اند، این موضوع را به درک می‌کنند. 

در نظر داشته باشید که آمار مهاجرانی که در زمینه سرمایه‌گذاری به کشور پرتغال وارد شده‌اند 71 درصد بیشتر از قبل است که رقم چشمگیری است.


تحصیل در کشور پرتغال از دیگر مواردی است که نظر جوانان را به خود جلب کرده است؛ آمار این بخش از مهاجران نیز رشد 39 درصدی داشته است. زندگی در کشور پرتغال قوانین مخصوص به خود را دارد و وجود یک نظام قانون‌مند در این کشور سبب شده است که کشور پرتغال یکی از بهترین کشورهایی باشد که برای زندگی انتخاب می‌شود. این کشور توانسته نظر توریست های بزرگ و مشهور را نیز جلب نماید و تاریخ نویسان زیادی کشور پرتغال را گزینه خوبی برای سفر می‌دانند.

اقامت در پرتغال

برای اخذ پاسپورت این کشور، باید به مدت 10 سال در این کشور زندگی کنید و در این مدت مرتکب جرمی نشده و از قوانین پیروی کنید. همچنین نیاز است که زبان خود را تقویت کنید.

برای اخذ اقامت دائم باید سعی کنید از ویزای مناسب هدف خود استفاده نمایید. اخذ اقامت دائم این کشور به طور کلی کمی مشکل است اما اگر روش انتخابی شما سرمایه گذاری باشد، در مدتی کوتاه به اقمت دائم این کشور خواهید رسید.

برای اخذ ویزای این کشور شاید از نظر زمانی کمی در محدودیت باشید؛ به این ترتیب پیشنهاد می‌شود زودتر اقدام نمایید. شما باید هزینه های لازم در زمینه اخذ ویزای کشور پرتغال را نیز در نظر داشته باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب