مهاجرت و اخذ اقامت پرو

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت پرو را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت پرو را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت پرو
مهاجرت و اخذ اقامت پرو

مهاجرت و اخذ اقامت پرو

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت پرو در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت پرو را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت پرو نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت پرو میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت پرو

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت پرو

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت پرو

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت پرو میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت پرو را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت پرو

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت پرو

حقیقت این است که عده‌ای کشور پرو را پلی برای ورود به کشورهای توسعه یافته و گسترده می‌دانند به این ترتیب با استفاده از پاسپورت این کشور شرایطی فراهم می‌شود که شخص بتواند به سادگی ورود به یک کشور داشته باشد. پاسپورت کشور پرو می تواند یک انتخاب بسیار ارزشمند باشد.

پاسپورت این کشور به‌طور دقیق پس از 10 سال زندگی با درآمدزایی مشخص صورت می‌گیرد و میزان سرمایه‌ای که در این مدت به دولت ارائه می‌دهید به نوبه خود ارزش اقتصادی مشخصی دارد. صدور پاسپورت این کشور برای هر شهر با شهر دیگر فرق دارد و شرایط خاصی را طی کرده است. برای داشتن پاسپورت این کشور بهتر است که اشخاص شرایطی را ارزیابی نمایند و در این زمینه موفقیت قابل توجهی صورت می‌گیرد.

اخذ اقامت پرو

اقامت این کشور در سال های اخیر در چندین بخش دیده می‌شود. شما برای اقامت این کشور در ابتدا نیاز است سعی کنید یکی از روش های کاری یا سرمایه گذاری را انتخاب کنید ازدواج و تولد نیز تحت شرایط مشخصی به شما اجازه می‌دهد که اقامت کشور پرو را داشته باشید. سرشماری ها نشان می‌دهد که وضعیت اقامت موقت این کشور به نسبت اقامت دائم بیشتر است و این موضوع به نوبه خود شانس پذیرش را بهتر کرده است.

مثلاً مسیر های اقامتی این کشور به دو صورت بررسی می‌شود. اول اینکه شما باید بدانید که اقامت موقت در این کشور می‌تواند هر لحظه متوقف شود و از این کشور خارج شوید پس بهتر است بدانید که خروج شما از خاک کشور موضوعی پر اهمیت است. اقامت کشور پرو در سال‌های اخیر بیشتر در فضای اقتصادی دیده می‌شود.

صدور اقامت دائم با دو دوره سرمایه گذاری مشخص و تحت شرایط خاص ارزیابی شده است. برای سرمایه گذاری در این کشور نیاز است که اصول خاصی را مدنظر قرار دهید.

اخذ ویزای پرو

آیا برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور پرو نیاز به پلن اقتصادی است؟ داشتن پلن اقتصادی برای اخذ ویزا یک برگ برنده است اما الزامی نیست، یعنی شما می توانید از روش دیگری به این کشور سفر داشته باشید مشخص است که ویزای سرمایه گذاری این کشور در سال های اخیر به صورت پروژه های دولتی و عمومی نیز ارزش گذاری شده است.

در چنین شرایطی افراد این امکان را دارند که از پلن های اقتصادی واقعی از پیش تعیین شده استفاده کنند و بخشی از سهام را در نظر بگیرند. مشخص است که صدور ویزای سرمایه گذاری با اولین ملاک اقتصادی همراه است و شرایط می‌تواند به صورت درصدی نیز بررسی‌ شود. در مسیر سرمایه‌ای این کشور هر شخص می‌تواند به ساده ترین شکل ممکن میزان سود را بررسی کند.

ویزای این کشور بیشتر برای شهرهای لیما و آرکوپیا شکل می‌گیرد.

مهاجرت و اخذ اقامت پرو

شهرهای مهاجر پذیر پرو

وقتی صحبت از مهاجرت به کشور پرو می شود همه افراد شهر لیما را گزینه خوبی می دانند. شهر لیما پایتخت این کشور است و در طول 500 سال پیش توسط گروه های اسپانیایی تصرف شده است و معماری های مختلف این شهر در سال های اخیر تغییرات زیادی داشته است.

این شهر در سال های اخیر شرایط مخصوص خود را طی کرده است. این شهر به طور کلی در لیست شهرهایی است که مردم آن علاقه زیادی به یک مسیر مشخص دارند به طوریکه کار را در اولویت زندگی خود می‌دانند. آب و هوای این کشور بسیار خوب است.

مردم دوست دارند از شهر آرکوپیا نیز دیدن کنند این شهر زیبا به طور‌کلی در لیست شهرهایی قرار دارد که فضای گردشگری آن بکر و بی نظیر است و هزینه اقامت در کشور پرو در این شهر ارزانتر از سایر شهرها اعلام شده است این شهر دوست داشتنی در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پیورا به نسبت سایر شهرها مهاجر کمتری را جذب کرده است.

مهاجرپذیری پرو

می دانیم که پرو به سرزمین رنگ ها مشهور است این کشور در کنار اقیانوس آرام لمیده است و تمدنی غنی و بی نظیر دارد. به طور کلی اقتصاد این کشور رتبه 48 در دنیا را دارد. بانک جهانی سطح درآمد در کشور پرو را بالاتر از میانگین جهانی برآورد کرده است.

این کشور در لیست پر سرعت ترین اقتصادهای در حال رشد در دنیا قرار دارد و رونق اقتصادی در این کشور بر اساس شاخص‌های توسعه های انسانی ارزیابی شده است این روند بالاتر از سطح میانگین جهانی است و این موضوع مهاجرپذیری را بیشتر از قبل کرده است به طوری که از 25 سال گذشته تا به امروز بهبود وضعیت اقتصادی در پرو به جذب گردشگر و همینطور مهاجر می پردازد این کشور به طور کلی روند مهاجرپذیری درستی را پیش گرفته‌است. کشور پرو با جذب نیروی کار قوی در کشور خود سعی کرده است که وضعیت بیکاری را سرشکن نماید.

میزان رضایت مهاجران به پرو

می دانید که کشور پرو با جامعه کشورهای آند توافقنامه های آزاد تجاری را شکل داده است ، به طور کلی این کشور توانسته در صنعت معدن‌کاری و همینطور صادرات و سرمایه گذاری نیز رشد داشته باشد. تولید نقره و روی در این کشور نیز بسیار ارزشمند است میزان رضایت در فضای اقتصادی این کشور بسیار بالا است به طوری که پرو در زمینه تولید طلا رتبه 6 در دنیا را کسب کرده است.

سیاست های پولی و مالی صحیح در این کشور بر اساس شرایط اعتباری ارزیابی شده است. بانک های کشور پرو به جریان های اعتباری خارجی وابسته هستند. به روز ترین روش های پرداخت آنلاین در این کشور به صورت گسترده در حال اجراست. و البته که بدون حساب بانکی این کشور خرید آنلاین را نیز با موفقیت به نتیجه رسانده است.

آمار مهاجران به پرو

سیاست های اقتصادی کشور پرو نشان می دهد که تغییرات چشمگیر در این زمینه بسیار مشخص است. آمارهای اقتصادی نشان می دهد که فقر مطلق در این کشور ریشه کن شده است و در این زمینه بسیار موفق نیز ظاهر شده است. با توجه به افزایش آمار مهاجران به این کشور مشخص است که میزان تورم در پایین‌ترین وضعیت خود قرار دارد و پرو در بین کشورهای آمریکای جنوبی پایین ترین میزان تورم را اعلام کرده است.

بحران های مالی و جهانی در این کشور در این کشور به ندرت دیده می‌شوند و رشد مثبت تولید ناخالص داخلی در این کشور قابل مشاهده است. اصلاح نظام اقتصادی نیز همزمان با جذب سرمایه گذاری های خارجی صورت می‌گیرد. صادرات در این کشور عملکرد بالایی دارد و مهاجرانی که به قصد سرمایه گذاری وارد کشور پرو می شوند بهترین گزینه را صادرات می دانند. بزرگترین شرکای این کشور ژاپن و سوئیس و کانادا هستند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب