مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی
مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی

مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

با توجه به این بیش از 98 درصد از مردم کشور کرواسی باسواد هستند نشان می‌دهد که این کشور با فرهنگ بسیار غنی همراه است و یکی از بهترین کشورها برای کسانی است که قصد تحصیل دارند. 

در نظر داشته باشید که کرواسی یک کشور بسیار زیبا و البته ثروتمند است یعنی زندگی در بسیاری از شهرهای کرواسی از نظر هزینه دسته‌بندی بالایی دارد. 

ثبت شرکت در این کشور دسته‌بندی‌های مختلفی دارد می‌توانید خودتان صد در صد سهام را داشته باشید و یا درصد کمتری از سهام به ارزش 50 درصد را به صورت شراکتی دنبال نماید در هر صورت باید پیش از اینکه فعالیت شرکت آغاز شود روال شود و زیان شما به طور دقیق ارزیابی شده و مشخص شود که هدف از ثبت شرکت در این کشور چیست.

راحت‌ترین روش مهاجرت به کرواسی

ما یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشور کرواسی را ویزای دانشجویی می‌دانیم در هر صورت این کشور به تحصیل و سواد اهمیت زیادی می‌دهد و تحصیل در کشور کرواسی هرگز بی نتیجه نمی‌ماند البته دانشگاه‌های کرواسی به طور کلی سختگیری‌هایی در زمینه پذیرش دانشجویان دارند و در طرح جدید تحصیلی در این کشور نیاز است که افراد مدرک زبان نیز ارائه دهند.

این تصور صحیح است اما نه به طور مطلق، در نظر داشته باشید که شما با تحصیل در یک دانشگاه برتر در کشور کرواسی می‌توانید به سادگی شانس خود برای اخذ کار را آسان‌تر نمایید به این ترتیب می‌توانید به سرعت ویزای دانشجویی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و روال اخذ پاسپورت کرواسی را به طور دقیق برای خود فراهم سازید.

از دیگر روش‌های آسان برای مهاجرت به کشور کرواسی این است که افراد نخبه باید سعی کنند ایده و طرح بیزینسی خود را به وضوح در اختیار دولت این کشور قرار دهند به این ترتیب شرایط به صورتی است که افراد می‌توانند با هزینه کم وارد خاک کشور کرواسی شوند پس از یک سال پیاده سازی کشور کرواسی شرایط به صورتی پیش می‌رود که می‌توانید نتیجه خوبی را به همراه داشته باشید. 

میزان رضایت مهاجران به کرواسی

رضایتمندی از زندگی به طور کلی دسته‌بندی های مختلفی دارد برخی از افراد در این کشور از نظر شرایط زندگی در امان هستند و برخی دیگر نیز این شرایط را کمتر می‌دانند این موضوع خود به دو دسته تقسیم می‌شود. 

با توجه به این بیش از 98 درصد از مردم این کشور باسواد هستند نشان می‌دهد که این کشور با فرهنگ بسیار غنی همراه است و یکی از بهترین کشورها برای کسانی است که قصد تحصیل دارند. 

این کشور از امنیت بالایی برخوردار است به این معنی که هیچ نوع فعالیت سیاسی دیده نمی‌شود و به طور کلی دولت این کشور یک فضای سیاسی بسیار امن ایجاد کرده است و نرخ جرم و جنایت کم است و این موضوع نیز سبب می‌شود که زندگی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

سیستم بیمه و همینطور خدمات عمومی در کشور کرواسی به صورتی است که تمامی بانوان باردار و کودکان مورد پوشش بیمه دولت هستند این ویژگی‌ها سبب شده است که استقبال در زمینه اخذ پاسپورت این کشور بیشتر شود. کشور کرواسی یک کشور بی نظیر در زمینه مهاجرتی محسوب می‌شود این کشور هرگز به پتانسیل‌های سودآور نه نمی‌گوید.

مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی

مهاجرپذیری کرواسی

کشور کرواسی درسال 2019 یکسری شرایط جدید برای مهاجرپذیری اعلام کرده است که نشان می دهد این کشور به نوبه خود یکی از بهترین کشورهایی است که می تواند برای ایرانیان مناسب باشد. دولت کشور کرواسی طبق آخرین بررسی های صورت گرفته اعلام کرد که اگر فردی قصد دارد در این کشور زندگی و یا کار نماید از طرفی از نظر بودجه در وضعیت خوبی نبوده و یا سابقه کافی برای کار و مجاب کردن کارفرما ندارد می تواند ایده کارآفرینی خود را ارائه دهد.

در نظر داشته باشید که با ایجاد چنین شرایطی مردم ایران بسیار علاقمند به مهاجرت به کشور کرواسی شدند به طوریکه در سال جدید میزان مهاجرپذیری کرواسی به نسبت سال های گذشته بیشتر اعلام شده است این طرح به تازگی به تصویب رسیده است و با استقبال بی نظیر افراد همراه است.

کرواسی یک پل مرکزی بین اروپا و بالکان محسوب می شود. این کشور یکی از توسعه یافته ترین کشورهای جهان است این کشور به طور کلی دارای شهرهای بزرگ و زیبایی است که می‌تواند برای شما ارزشمند باشد. تحصیل به طور کلی در سطح عالی فراهم شده است که این روال نیز رضایت مردم ایران را جلب کرده است.

اخذ ویزای کرواسی

برای اخذ ویزای این کشور باید در ابتدا فرم درخواست را به طور دقیق تکمیل نمایید، فرم شما به مدت یک هفته در لیست بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید ایمیل لازم برای شما ارسال می‌شود در نظر داشته باشید که در ایمیل به طور دقیق زمان و شرایط مهاجرت مشخص شده است و باید وقت سفارت این کشور مشخص شود. 

وقت سفارت کرواسی به طور کلی دوره‌ای است و شاید تایم خالی برای این بخش کمتر دیده شود. پناهندگی به کشور کرواسی از طریق کشور کرواسی یکی از روش‌های زمانبر بوده و نتیجه ریسکی به همراه دارد.

 

اخذ پاسپورت کرواسی

شما با داشتن پاسپورت کشور کرواسی می‌توانید در رأی گیری انتخاباتی شرکت نمایید، شرایط برای ورود شما به بخش‌های دولتی فراهم می‌شود. افراد می‌توانند در این کشور به سادگی شرایط کاری خوبی برای خود ایجاد کنند افراد از بیمه و خدمات شهری استفاده خواهند نمود و شرایط تحصیل بسیار عالی نیز برای عموم کسانی که پاسپورت کشور کرواسی را دارند فراهم خواهد شد. 

اخذ پاسپورت کشور کرواسی نیاز به زندگی به اندازه 8 سال در این کشور دارد. اقامت با هزینه کم برای شما فراهم شده است. کار در این کشور به طور کلی دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. افرادی که قصد مهاجرت را دارند باید در ابتدا از شرایط اقامت در این کشور اطلاع پیدا کنند.

اخذ اقامت کرواسی

شما برای اقامت این کشور به طور کلی باید سعی کنید دسته‌بندی‌های خاصی را در نظر بگیرید. یکی از مواردی که منجر به اقامت دائم این کشور می‌شود سرمایه‌گذاری و کار در این کشور است که نیاز است که افراد 5 سال را در خاک کشور کرواسی زندگی کرده باشند شما با داشتن اقامت دائم کشور کرواسی می‌توانید به سادگی از حقوق شهروندی این کشور استفاده نمایید و شرایط به صورتی است که افراد می‌توانند در این کشور زندگی خوبی داشته باشند. 

همچنین ثبت شرکت در کشور کرواسی به طور کلی به چندین شکل فراهم شده است که منجر به اقامت دائم این کشور می‌شود. در قسمت های بعدی گزارش های ثبتا در مورد ثبت شرکت در این کشور صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب