مهاجرت و اخذ اقامت یونان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت یونان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت یونان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت یونان
مهاجرت و اخذ اقامت یونان

مهاجرت و اخذ اقامت یونان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت یونان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت یونان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت یونان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت یونان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت یونان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت یونان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت یونان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت یونان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت یونان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت یونان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت یونان

اخذ پاسپورت یونان تنها برای کسانی امی تواند زودتر از 10 سال باشد که با سرمایه های کلان به کشور یونان ورود کرده اند در این روش شما باید بتوانید به زبان یونانی تسلط داشته باشید و از تابعیت کشور قبلی نیز خارج شده باشید.

 با داشتن پاسپورت یونان می توانید از خدمات بیمه و بهداشت این کشور نیز برخوردار شوید. از یاد نبرید که یونان یکی از بهترین کشورهایی است که توانسته وضعیت اقامتی بسیار عالی در نظر بگیرد.

اخذ اقامت یونان

برای اقامت موقت در یونان راه ساده ای در پیش دارید اما برای اقامت دائم این کشور باید بتوانید مدارک و شرایط دقیقی را مدنظر قرار دهید. یونان یکی از بهترین کشورهایی است که برای سرمایه‌گذاری خارجیان سیاست خوبی در نظر گرفته است. 

کار در کشور یونان می تواند برای شما منجر به اقامت دائم این کشور شود. شرایط اقامت در کشور یونان به نسبت سایر سال ها کمی ساده تر شده است. مثلاً در ثبت شرکت در کشور یونان در ابتدا نیاز به هزینه های زیادی بود اما امروزه این روند بهتر شده است.

شهرهای مهاجر پذیر یونان

آتن پایتخت یونان است و یکی از بهترین کشورهای مهاجرپذیر محسوب می شود. این شهر به طور کلی از دسته شهرهایی است که می تواند برای زندگی افراد مناسب تر باشد ایرانیانی که به یونان مهاجرت می کنند اغلب در آتن زندگی می کنند در نظر داشته باشید که این شهر از نظر هزینه ای کمی گران قیمت است.

شهر پاتراس یکی از مهمترین شهرهای این کشور محسوب می شود و سومین شهر بزرگ در این کشور است. پاتراس مرکز تجاری است و توانسته اقتصاد خوبی برای این کشور فراهم سازد این کشور نیز برای زندگی ایرانیان گزینه خوبی است.

شهر پیرئوس یکی از شهرهای بسیار مهم در این کشور است که از سوی مهاجران کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما از دسته شهرهای بسیار عالی برای زندگی محسوب می شود. این شهر دارای فضای ساحلی بسیار عالی است و کسانی که با ویزای گردشگری به این شهر سفر می کنند اغلب حس خوبی دارند.

مهاجرت و اخذ اقامت یونان

مهاجرپذیری یونان

آیا می دانید بهترین روش برای مهاجرت به کشور یونان کدام است؟ در آخرین آماری که برای مهاجرت به کشور یونان به دست ما رسیده است اینطور نشان می دهد که ایرانیان بیشتر از قبل کشور یونان را برای مهاجرت خود انتخاب کرده اند و به این مسأله تأکید دارند که این کشور یکی از بهترین کشورهایی است که می تواند آینده خوبی برایشان داشته باشد.

از طرفی نرخ بیکاری در این کشور بسیار زیاد است و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست که کاریابی در کشور یونان بسیار دشوار بوده و یک پروسه زمانبر و دردسرساز است. موضوع از چه قرار است؟ دولت در طول 10 سال گذشته مهاجرت به این کشور را در حد بسیار محدودی در نظر گرفت، اما نرخ بیکاری در این کشور بیشتر و بیشتر شد، به این ترتیب دولت این کشور در طی یک برنامه ریزی جدید و البته صحیح سعی کرد روند کاری در این کشور را تغییر صحیحی دهد. حال چگونه؟

در نظر داشته باشید که پتانسیل این کشور از نظر کاری بالا بوده اما میزان سرمایه ای که برای ایجاد شغل در این کشور دیده می شد به نسبت سال های قبل بسیار کمتر بود این روند سبب شد تا دولت مسیر مهاجرتی برای افراد سرمایه گذار را بازتر نماید به این ترتیب افرادی که سرمایه های متوسطی داشتند این کشور را برای سوددهی بیشتر انتخاب کردند دلیل آن هم مشخص است، دولت کشور یونان از آنها حمایت می کرد این در حالی بود که شاید کشورهای دیگر برای سرمایه متوسط ارزش کمتری قائل باشند به این ترتیب میزان شغل بیشتری در این کشور ایجاد شد.

روش‌ های مهاجرت به یونان

یکی از روش های مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری است، این روش می تواند به صورت تمکن مالی پیش برود، می تواند در وضعیت ثبت شرکت باشد و یا خرید ملک صورت بگیرد در هر صورت برای اینکه بتوانید ورود با سرمایه گذاری به کشور یونان داشته باشید باید از نظر سرمایه ای وضعیت مشخصی داشته باشید این روش بدون سرمایه و یا با سرمایه کم امکان پذیر نیست.

مورد دیگر به این صورت است که فرد از طریق ویزای کاری به کشور یونان ورود نماید، ورود با ویزای کاری به این کشور کار ساده‌ای نیست، نیاز است که بتوانید با یک کارفرما به توافق برسید، بنابراین لازمه این روش داشتن سابقه کاری خوب و وسیعی است. در نظر داشته باشید که ویزای کاری به طور کلی از دسته ویزاهایی است که از نظر هزینه به نسبت روش سرمایه گذاری ارزانتر است.

در صورتی که به قصد تحصیل به کشور یونان ورود می کنید آنچه برای شما بسیار مهم است پذیرش در یکی از دانشگاه های کشور یونان است و همینطور نیاز است که ریز نمرات و مدارک قبلی خود را نیز ارائه دهید، در نظر داشته باشید که این روش به نوبه خود می تواند هزینه و سختی کمتری داشته باشد.

راحت‌ترین روش مهاجرت به یونان

ساده ترین روش برای اقامت یونان از طریق تولد است. در این کشور سیستم خاک برای تابعیت فرزند وجود دارد و به سادگی فرزند شما اقامت یونان را خواهد داشت.

حقیقت این است که یکی از راحت ترین و سریع‌ترین روش های مهاجرت به کشور یونان از طریق سرمایه گذاری است که خود شاخه های مختلف دارد. اما مهاجرت به کشور یونان از طریق تمکن مالی که FIP نامیده می شود یکی از ارزانترین و سریع‌ترین و آسان‌ترین روش هایی است که پیش روی افراد قرار دارد که البته در بخش مربوطه به طور دقیق توضیح داده می شود. 

مورد دیگری هم می تواند از دسته روش های آسان برای ورود به کشور یونان محسوب شود، ویزای تحصیلی کشور یونان است، در این روش افرادی که به قصد تحصیل ورود می کنند می توانند در نهایت به سادگی ویزای خود را تبدیل به ویزای کاری و یا سرمایه گذاری کنند و به این ترتیب شرایط برای مهاجرت آنها فراهم می شود.

آمار مهاجران به یونان

آمار مهاجرانی که این کشور به قصد کار سفر کرده اند 2 درصد بیشتر شده است، این کشور در ابتدا به فکر از بین بردن بیکاری جوانان بومی خود است ، البته اگر شما به عنوان یک خارجی مهارت بالایی  داشته باشید قطعاً فضای خوبی برای شما حاکم خواهد بود.

مهاجرانی که به قصد سرمایه گذاری به این کشور می روند روز به روز بیشتر می شود و ثبت شرکت یکی از روش هایی است که با رضایت مردم همراه است و توانسته گردش مالی خوب، شغل مناسب و فضای صنعتی و کار ایده آل در کشور یونان ایجاد نماید.

همینطور کسانی که به قصد تحصیل در این کشور ورود می کنند نیز افزایش چشمگیری داشته است. در بین ایرانیانی که به کشور یونان سفر کرده اند اغلب رده سنی 18 الی 40 دیده می شود و نسل جوانان بیشتر علاقه به مهاجرت به کشور یونان دارند. 

البته دولت این کشور اعلام داشته است که اگر شما ایده های کارآفرینی قوی دارید ورود شما به کشور یونان نیز فراهم است کافیست ایده خود را با دولت کشور یونان در میان گذاشته و میزان هزینه و ابزارهای مورد نیاز به طور دقیق و صحیحی بر آورد شود. در نظر داشته باشید که اهداف و سلیقه افراد با هم فرق دارد و هر شخص خود می داند که با چه روشی باید مهاجرت داشته باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب