سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی
سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

شروط و الزامات سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

مراحل سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

خواه قصد مهاجرت به آفریقای جنوبی را داشته باشید و یا اینکه قصد انجام تجارت در این کشور را دارید ، مواردی وجود دارد که باید قبل از سرمایه گذاری در مورد آنها بدانید. اگر این مراحل را در نظر ندارید و قوانین فعلی را با دقت مطالعه می کنید ، شروع کار در آفریقای جنوبی آسان خواهد بود. قبل از سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

شما به عنوان یک فرد خارجی باید برای ویزای ویژه اقدام کنید. شما می توانید دو نوع درخواست کنید. موردی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ویزای تجاری است. این مورد به شما امکان می دهد تا در یک تجارت یا شرکت تازه تاسیس که در آنجا نیز کار خواهید کرد، ایجاد سرمایه کنید. نوع دوم ویزا مجوز مالی مستقل است. این روش، بسیار انعطاف پذیرتر است و به شما امکان می دهد در یک تجارت سرمایه ایجاد کنید، حتی اگر قصد کار در آنجا را ندارید.

حمایت دولت آفریقای جنوبی از سرمایه گذاری های خارجی

آفریقای جنوبی علاقه زیادی به جذب سرمایه گذاران خارجی دارد. به همین ترتیب ، آنها سیاستی را ایجاد کرده اند که کل روند سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را کاملاً آسان می کند. آنها همچنین مقرراتی وضع کرده اند که از سرمایه گذاران خارجی محافظت می کند. آفریقای جنوبی همچنین در مورد نوع ایجاد سرمایه و میزان مشارکت ، انعطاف پذیری مناسبی را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

آفریقای جنوبی تعداد زیادی کارگر نیمه ماهر و ماهر دارد. به عنوان مثال هزینه های کارگری کمتر از نیمی از هزینه های آن در اروپا است. همچنین اقتصاد در حال توسعه آن به این معنی است که هنوز فضای زیادی برای رشد وجود دارد. اما این کشور زیرساخت های خوبی نیز دارد و آن را به گزینه ای ایده آل برای سرمایه های خارجی تبدیل کرده است. همچنین در مکانی با اهمیت اقتصادی و جغرافیایی و در منتهی الیه جنوب قاره آفریقا ، با دسترسی به اقیانوس واقع شده است.

همکاری با دیگر کشورها در سرمایه گذاری

آفریقای جنوبی از جمله کشورهای است که دارای رشد اقتصادی مناسبی در دنیا بوده و با استفاده از روابط بین کشورهایی مانند چین، برزیل، روسیه و هند توانسته است زیرساختهای اقتصادی مناسبی را در این کشور فراهم نماید. همچنین آفریقای جنوبی توافق نامه های تجاری ویژه ای با ایالات متحده دارد. روابط ایالات متحده با آفریقای جنوبی بسیار گرم است و به همین ترتیب ، فضای اجتماعی و اقتصادی سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی مطلوب است.

ضمن آنکه چندین توافق نامه تجارت ترجیحی با کشورهای مختلف دارد. ملت و دولت آفریقا همچنان روابط نزدیک خود را با کشورهای مختلف اروپایی حفظ می کند و به عنوان بخشی از برجام ، روابط اقتصادی با برزیل ، روسیه ، هند و چین نیز کاملا صمیمانه است. که این می تواند بر رشد اقتصادی این کشور تاثیر گذار باشد.

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

رشد اقتصاد در سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

اقتصاد آفریقای جنوبی طی سالهای گذشته به طور مداوم در حال رشد بوده است و این روند به این زودی ها تغییر نمی کند. با سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی ، این فرصت را دارید که بازدهی چشمگیر سرمایه های خود را در پایین خط و زود هنگام مشاهده کنید. در حال حاضر ، قیمت ها نسبتاً پایین است، از مالیات گرفته تا املاک و مستغلات و نیروی کار تماما زمینه ای برای ایجاد انگیزه در جهت ورود سرمایه های خارجی است.

آفریقای جنوبی یازده زبان رسمی دارد که بیانگر تنوع فرهنگی این کشور است. یکی از این زبان ها انگلیسی است. انگلیسی اصولاً در دولت و رسانه ها استفاده می شود. با این وجود بیشترین زبان متداول در آفریقای جنوبی زولو است که حدود 23٪ از مردم صحبت می کنند. همچنین از نظر مذهبی، سه دین عمده در آفریقای جنوبی وجود دارد که شامل مسیحیت، اسلام و آیین هندو می باشد. اگرچه این مسئله از نظر اقتصادی مهم نیست، اما اگر بخواهید در آفریقای جنوبی سرمایه گذاری کنید، باید فرهنگ غنی و متنوع آن را نیز در نظر داشته باشید، بنابراین شانس بیشتری برای سازگاری دارید.

سرمایه گذاری های خارجی در آفریقای جنوبی

اگر قصد سرمایه گذاری در یک کشور خارجی را دارید ، آفریقای جنوبی قطعاً مکانی مناسب برای این کار است. سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی ، برای خارجی ها بسیار مناسب است، فرهنگ بسیار خوبی دارد و شاید مهمتر از آن، علاقه زیادی به جذب سرمایه گذاران خارجی دارد. بیش از این، به عنوان یک کشور در حال توسعه ، طیف گسترده ای از منابع و کارگران ماهر را ارائه می دهد که مطمئناً در سال های بعدی جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، به شرطی که سرمایه گذاران به توانایی های بالقوه آن باور داشته باشند.

در مقایسه با سایر کشورهای قاره آفریقا ، جذابیت بالقوه آفریقای جنوبی زیاد است. با این وجود ، علیرغم پیشرفت حاصل از پتانسیل سرمایه گذاری در زیرساخت ها ، عملکرد آن برای جذب سرمایه های خارجی نسبتاً ضعیف است. البته سیاست های جذب سرمایه های خارجی، از سوی دولت برای جذب 100 میلیارد دلار سرمایه مستقیم خارجی تا سال 2023 ایجاد شده است.

کشورهای موثر در سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

 افزایش شدید سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی در چند سال اخیر عمدتا به دلیل تأمین مالی بین شرکت ها و ورودی سهام است. هلدینگ صنعت خودروی پکن، بی ام و، نیسان و جریان اصلی انرژی های تجدیدپذیر، بزرگترین سرمایه گذاران در سال های اخیر بوده اند. بعلاوه، این کشور از نظر ورودی مستقیم خارجی به آفریقا ، عمدتاً از طریق برنامه های SEZ ، پیشگام است که یک مکان استراتژیک برای جذب سرمایه مستقیم خارجی ارائه می دهد.

دولت به رهبری رامافوسا سرمایه گذاران خارجی را تشویق می کند زیرا آنها مسئول ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی و ایجاد ثروت هستند. به طور سنتی، کشورهای اروپایی در آفریقای جنوبی، شامل انگلستان، هلند، بلژیک، آلمان و لوکزامبورگ و همچنین ایالات متحده، ژاپن ، چین و استرالیا سرمایه گذار فعال هستند. بیشتر سرمایه گذاری ها به بخش های مالی ، معدنی ، تولیدی ، حمل و نقل و خرده فروشی اختصاص یافته است.

شرایط مساعد سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی در گزارش تجارت جهانی 2020 بانک جهانی از بین 190 اقتصاد در رتبه 84 قرار دارد. این کشور دارایی های جذاب بسیاری برای سرمایه گذاران دارد. یک اقتصاد متنوع ، مولد و پیشرفته به همراه منابع طبیعی فراوان، یک سیستم حقوقی شفاف و ثبات سیاسی خاص می تواند نکات بسیار مهمی برای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی باشد.

 با این حال، کشور از نرخ بالای جرم ، افزایش ناآرامی های اجتماعی، سطح بالایی از فساد و مسائل ساختاری در تأمین برق و تدارکات متضرر است. سرمایه گذاران همچنین از عدم شفافیت در مورد سیاست ها و اصلاحات ساختاری نگران هستند. با این حال، دولت در تلاش است آفریقای جنوبی را به مقصد جذاب تری برای سرمایه گذاری خارجی تبدیل کند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب