سرمایه گذاری در لبنان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در لبنان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در لبنان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در لبنان
سرمایه گذاری در لبنان

سرمایه گذاری در لبنان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در لبنان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در لبنان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در لبنان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در لبنان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در لبنان

مراحل سرمایه گذاری در لبنان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در لبنان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در لبنان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در لبنان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در لبنان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در لبنان

در دنیای تجارت، لبنان به عنوان کشوری شناخته شده مطرح است. این یکی از پردرآمدترین و انعطاف پذیرترین مکان ها برای تجار محلی و بین المللی برای توسعه یک شرکت پر رونق است. سرمایه گذاری در لبنان و در این بازار منحصر به فرد و جذاب، مزایای بسیاری دارد که تنها یکی از آنها فرصت های فراوان برای رشد مداوم است.

دلیل دیگر این رونق اقتصادی، روابط دوستانه آن با چندین ملت در سراسر جهان، از جمله ایالات متحده، انگلستان و بسیاری از کشورهای اطراف خاورمیانه است. این، فرصت بی نظیری را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا به یک مشتری بالقوه گسترده دسترسی پیدا کنند و روابط قوی با همکاران تجاری مرتبط هم در داخل و هم در خارج از کشور برقرار نمایند.

بعلاوه ، یک سرمایه گذار می تواند به تعداد زیادی کارگر واجد شرایط و ماهر در هر صنعتی، دسترسی داشته باشد. لبنان همچنین دارای یک سیستم بانکی قابل اعتماد است که تعداد بیشماری از تجار داخلی و خارجی به امور سرمایه گذاری خود در آن توجه داشته باشند.

فرصت های سرمایه گذاری در لبنان

لبنان دارای طیف گسترده ای از بازارهای سرمایه گذاری قوی است. املاک و مستغلات و ادغام مشاغل، چه در محل و چه در خارج از کشور، و ثبات این بازار، توانسته است فرصت سرمایه گذاری در لبنان را برای تجار فراهم کند. تقاضای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مانند مسکن ارزان قیمت خانوادگی و محل اقامت اجرایی وجود دارد.

معاهدات مالیات غیر مضاعف با بسیاری از کشورهای جهان می تواند به شما امکان انجام تجارت در لبنان و خارج از کشور را بدهد بدون اینکه موسسه های مختلف از شما مالیات مضاعف بگیرند. سرانجام، از آنجا که نفت و گاز یک صنعت سودآور به ویژه در خاورمیانه است، بسیاری از متخصصان نفت لبنان را به عنوان یک پایگاه امن و استقبال کننده از فعالیت های تجاری قلمداد کرده اند.

موقعیت عالی در لبنان

لبنان به دلیل وقوع در یک تقاطع استراتژیک ژئوپلیتیکی واقع در ساحل شرقی دریای مدیترانه، عوامل مختلفی را دارد تا زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری های محلی و بین المللی فراهم شود. در واقع، این کشور با داشتن رژیم اقتصادی لیبرال، فضای امن تجاری، دسترسی گسترده ای که به بازارهای خاورمیانه و نیروی کار بسیار ماهر خود، می تواند سرمایه گذاری در لبنان را در بهترین شرایط، برای توسعه مشاغل خود تضمین کند.

همچنین یک سیستم محکم ، امن و بانکی با رازداری کامل حرفه ای وجود دارد. چارچوب قانونی و مالیات، همچنین به سرمایه گذاران انگیزه ای برای ورود سرمایه در لبنان می دهد. بنابراین در صورتی که قصد دارید در این کشور سرمایه خود را وارد کرده و سود کسب کنید، می توانید از خدمات مشاوره موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

سرمایه گذاری در لبنان

سرمایه گذاری در املاک لبنان

املاک و مستغلات همیشه یکی از گزینه های جذاب در اقتصاد لبنان و سرمایه گذاری در لبنان بوده است. این بخش از صنعت در لبنان هرگز  افت یا حتی کاهش قابل توجهی نداشته اند. املاک ممکن است در برخی از کشورها کاهش یافته باشد. اما در دراز مدت و از لحاظ تاریخی املاک و مستغلات در لبنان هرگز کاهش نیافته اند که بسیار شگفت انگیز است.

این را می توان با این واقعیت توضیح داد که لبنان کشوری کوچک است و از نظر جغرافیایی دارای فضای محدودی برای هر واحد مسکونی و تجاری است. واقعیت مهم دیگر این است که تقاضا در لبنان واقعی است و مورد گمانه زنی های اغراق آمیز نیست و در بیشتر موارد مستقیماً با مصرف کننده نهایی یا مشتری مرتبط است.

عوامل موثر در سرمایه گذاری در تاجیکستان

از جمله عوامل دیگر مالکیت خارجی که سرمایه گذاری در لبنان را تشویق می کنند عبارتند از کاهش نرخ بهره ، نقدینگی زیاد در بخش بانکی و به ویژه اخیراً پس از بحران با جریان پول از مهاجران لبنانی و اعراب ، مالیات کم و مطلوب ، وام های بلند مدت و در یک دوره خاص افزایش قیمت نفت در بازار که باعث افزایش سرمایه های عربی در لبنان شده است.

قانون و چارچوب قانونی حاکم بر املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های خارجی در این بخش در لبنان بارها اصلاح شد تا تشویق به خرید املاک و مستغلات توسط خارجی ها شود و بنابراین سرمایه گذاری های مستقیم خارجی در لبنان را تشویق کند.

ثبت شرکت جهت سرمایه گذاری در لبنان

اصول مشخصی بر مالکیت در لبنان توسط خارجی ها تنظیم شده است. با هر شخصی که تابعیت لبنانی نداشته باشد، به عنوان یک خارجی رفتار می شود. اشخاص حقوقی که در خارج از لبنان تأسیس شده اند، به عنوان اشخاص خارجی محسوب می شوند. بنابراین برای شرکت ها، در صورتی که کلیه قطعات یا سهام در اختیار شهروندان لبنانی نباشد، انتقال سهام به اشخاص غیر لبنانی یا شرکت هایی که کاملا لبنانی نیستند، مجاز دانسته و منع نمی کند.

اگر کلیه سهام یا قطعات آن متعلق به اشخاص لبنانی یا شرکت های لبنانی باشد و در اساسنامه انتقال هرگونه سهام یا قطعات موجود در آن شرکت را به هر شخص خارجی ممنوع کرده باشد، برای سرمایه گذاری در لبنان در این نوع از شرکت، محدودیت وجود خواهد داشت.

محدودیت های ثبت املاک برای خارجی ها

مطابق قانون تدوین شده، اجازه مالکیت خارجی توسط هر شخص یا نهادی با مساحت حداکثر 3000 متر مربع زمین از جمله ملک ساخته شده، در سرتاسر خاک لبنان را می دهد. همسران و فرزندان صغیر به عنوان یک فرد در نظر گرفته می شوند.

از دیگر نکاتی که باید هنگام سرمایه گذاری در لبنان مد نظر داشت این است که تملک املاک و مستغلات توسط خارجی بیش از 3000 متر مربع مستلزم اعطای مجوز یا پروانه صادر شده توسط مصوبه شورای وزیران است که تصمیم می گیرد و دارای اختیار پذیرش یا رد درخواست مجوز است. متقاضی باید در ازای لغو مجوز خود، خرید ملک و ثبت نام را حداکثر در یک سال تأخیر انجام دهد.

در مورد شهروند خارجی که پروانه ساخت ملک داده شده است، مجبور است آن پروژه یا ساختمان را با تأخیر بیش از پنج سال که می تواند برای همان مدت قابل تمدید باشد، به اتمام برساند. املاک و مستغلات متعلق به خارجی نمی توانند از 3٪ از کل سطح سرزمین لبنان فراتر رود که این امر را هنگام خرید ملک در لبنان باید در نظر داشت.

فهرست مطالب

فهرست مطالب