سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ
سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در لوکزامبورگ میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

شروط و الزامات سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

مراحل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در لوکزامبورگ میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در لوکزامبورگ هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یکی دیگر از کشورهای اروپایی است که با داشتن محیط امن و سطح بالای زندگی یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در این قاره می باشد. این یکی از ثروتمندترین کشورها در اروپا است و به عنوان یک مرکز مالی شناخته شده است و گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ خواهد بود. این کشور که بین بلژیک، فرانسه و آلمان واقع شده است و کشور کوچکی است که به زبان های آلمانی، فرانسوی و انگلیسی تسلط دارد.

چند مسیر برای اقامت در لوکزامبورگ وجود دارد. ابتدا مسیر Private Reason وجود دارد ، این مسیر برای کسانی است که توان مالی خود را برای اقامت در لوکزامبورگ نشان داده اند اما در این قلمرو فعالیت تجاری نمی کنند. این مسیر اجازه اقامت سالانه را فراهم می کند. همچنین برنامه سرمایه گذاران مهاجر مطرح است که این برنامه اقامت توسط سرمایه گذاری را ایجاد کرده و اجازه اقامت 3 تا 5 ساله را می دهد. پس از 5 سال، متقاضیان، واجد شرایط درخواست اقامت دائم و تابعیت لوکزامبورگ می شوند.

ایجاد شرکت در لوکزامبورگ

بسیاری از سرمایه گذاران خارجی انتخاب یک شرکت در لوکزامبورگ را انتخاب می کنند. زیرا این کشور فرصت های تجاری مختلفی برای ارائه دارد. سرمایه گذاران جذب اقتصاد پایدار لوکزامبورگ می شوند که فرصت های خوبی برای توسعه و رشد سال به سال برای مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ فراهم می کند.

لوکزامبورگ همچنین یکی از اعضای موسس بزرگترین سازمان های جهان مانند سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) و سازمان تجارت جهانی (WTO) است. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را داشته و می خواهید شرکت ثبت کنید، می توانید از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

مزایای تجاری سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

 لوکزامبورگ کشوری کوچک با پتانسیل زیاد است. این کشور دارای یک اقتصاد باز و پایدار و همچنین یک چارچوب قانونی مناسب است که سرمایه گذاران خارجی را تشویق می کند و به کارآفرینان خارجی اجازه می دهد از حقوقی مانند حقوق سرمایه گذاران محلی بهره مند شوند.

موقعیت این کشور در اروپا به دلیل موقعیت جغرافیایی و مشارکت در تاسیس و عملکرد اتحادیه اروپا مورد علاقه بسیاری از شهروندان خارجی است که سرمایه گذاری در لوکزامبورگ را مقصد خود می دانند. مهمترین خصوصیاتی که باعث می شود کارآفرینان بین المللی در لوکزامبورگ ایجاد سرمایه کنند عبارتند از اقتصاد پایدار و عملکرد خوب تولید ناخالص داخلی و موقعیت مکانی عالی در اروپا که امکان اتصال خوب را فراهم می کند.

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

عوامل مهم در جذب سرمایه گذار

از دیگر عواملی که در این خصوص تاثیر گذار است و می تواند اعتماد سرمایه گذاران جهانی را به خود جلب کند، داشتن نیروی کار چندزبانه و محیط کار مناسب در این کشور است که به طور کلی سه زبان شناخته شده در کشور وجود دارد که شامل لوکزامبورگی ، فرانسوی و آلمانی است.

همچنین مطابق با سیاست های دولت در راستای جذب سرمایه گذاری در لوکزامبورگ ، سیستم مالیاتی مناسب و چارچوب قانونی برای سرمایه گذاری ها ایجاد شده و زیرساخت های خوبی مانند ساختارهای حمل و نقل ، توسعه و ICT وجود دارد که می تواند انگیزه ای مناسب برای سرمایه گذاران خارجی در سرتاسر دنیا باشد. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از ثبتا دریافت کنید.

کیفیت خوب زندگی با سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ بعد از ایالات متحده دومین صندوق سرمایه گذاری بزرگ صندوق جهان است، زیرا دارایی های تحت مدیریت وجوه مستقر در لوکزامبورگ قابل توجه می باشد. این افزایش دارایی، فقط بر اساس رشد شرکت های سنتی مستقر در لوکزامبورگ نیست. دلیل آن سرمایه های جمعی در اوراق بهادار قابل انتقال (UCITS) بوده و همچنین به دلیل ادامه رشد شدید در مورد صندوق های سرمایه جایگزین می باشد.

صنعت صندوق سرمایه گذاری در لوکزامبورگ ، یک رهبر جهانی در توزیع صندوق بین مرزی است، زیرا ساختارهای سرمایه های مستقر در لوکزامبورگ، در بیش از 70 کشور در سراسر جهان توزیع می شود که با تمرکز ویژه بر اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه می باشد.

صندوق های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ به عنوان یکی از بزرگترین مراکز مالی در جهان شناخته می شود. به همین دلیل سالانه تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی را به خود جذب می کند. این امر همچنین باعث شده است تا سرمایه گذاران خارجی تعداد زیادی دارایی مالی در اختیار داشته باشند که به میزان قابل توجهی به اقتصاد لوکزامبورگ کمک می کند.

این دارایی های مالی نشان دهنده سرمایه گذاری در لوکزامبورگ از سوی خارجی ها می باشد که به FPI شناخته می شوند و شامل سهام ، اوراق قرضه، اوراق بهادار و پول نقد می باشد. FPI برای لوکزامبورگ مهم است زیرا نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران حرفه ای خارجی به بازار صندوق های سرمایه گذاری این کشور است. این وجوه معمولاً توسط مدیران اداره می شوند.

سرمایه گذاری در نمونه کارهای خارجی

جنبه مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که سرمایه گذار در FPI در مدیریت صندوق نقش ندارد. سرمایه گذاری در لوکزامبورگ از سوی کارهای خارجی، به صورت سالانه در تراز پرداخت لوکزامبورگ ثبت می شود. در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاری در نمونه کارهای خارجی درجه نقدینگی بالایی را ارائه می دهد، زیرا بیشتر پول به بورس اوراق بهادار لوکزامبورگ می رود.

 FPI همچنین با تأثیر مثبت بر اقتصاد لوکزامبورگ، به رشد سریع اقتصاد نیز کمک می کند. سرمایه گذاران آمریکایی بیشترین سهم را در کل سرمایه گذاران خارجی خریداری دارایی های مالی در لوکزامبورگ دارند. سرمایه گذاران اروپایی از آلمان و دانمارک نیز نماینده این سهم هستند.

 

یکی از بازترین اقتصادهای جهان، با کنترل ارزی کم و جریان سرمایه خارجی آزادانه، به این کشور اجازه می دهد تا یک فضای تجاری بدون مناقشه برای تجارت داشته باشد. یک سیستم مالیاتی بسیار جذاب که درآمد ثابت و مداومی را برای کشور فراهم می کند و یکی از کمترین بدهی های عمومی در اتحادیه اروپا را از آن خود کرده است. از سویی دیگر نکته ای که باید در نظر داشت این است که این کشور اقتصادی متنوع اما بسیار وابسته به بخش بانکی و مالی داشته و یک بازار کار وابسته به کارگران مرزی دارد که ناشی از جمعیت کارگر کم سن و سال است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب