سرمایه گذاری در مراکش

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در مراکش را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در مراکش را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۹ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در مراکش
سرمایه گذاری در مراکش

سرمایه گذاری در مراکش

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در مراکش را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در مراکش میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در مراکش فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در مراکش

شروط و الزامات سرمایه گذاری در مراکش

مراحل سرمایه گذاری در مراکش

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در مراکش میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در مراکش را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در مراکش هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در مراکش

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در مراکش

مراکش از ثبات سیاسی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی و زیرساخت های قوی برخوردار است که به ظهور آن به عنوان پایگاه تولید و صادرات منطقه ای برای شرکت های بین المللی کمک کرده است. این کشور به طور فعال سرمایه گذاری خارجی را تشویق و تسهیل می کند، به ویژه در بخش های صادراتی مانند تولید،  از طریق سیاست های اقتصاد کلان پویا، آزادسازی تجارت، مشوق های سرمایه گذاری در مراکش و اصلاحات ساختاری عمل می کند.

این کشور همیشه از ثبات سیاسی بالاتری نسبت به بسیاری از همسایگان خود برخوردار بوده است، اما از زمان تغییرات جدید قانون اساسی به خصوص دارای امنیت بالایی  نیز بوده است. شهروندان زیادی برای سرمایه گذاری و اقامت، این کشور زیبا و امن را انتخاب می کنند.

 دولت مطابق با برنامه توسعه اقتصادی کلان مراکش در تلاش است تا با استفاده از وضعیت منحصر به فرد خود به عنوان یک کشور چند زبانه و کشوری در نقطه کانونی سه منطقه ای جنوب صحرای آفریقا ، خاورمیانه و اروپا ، این کشور را به یک مرکز تجاری منطقه تبدیل کند. برای دستیابی به سرمایه گذاری در مراکش ، می توانید از مشاوره موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

اقدامات دولت در راستای سرمایه گذاری

دولت مراکش استراتژی هایی را با هدف افزایش اشتغال، جذب سرمایه خارجی و افزایش عملکرد و تولید در بخش های اصلی درآمدزایی، مانند صنایع خودرو و هوا و فضا اجرا می کند. مراکش به طور فزاینده ای در انرژی سرمایه گذاری می کند و بزرگترین تأسیسات برق خورشیدی متمرکز در جهان را در خود ذخیره می کند.

بر اساس گزارش سرمایه گذاری جهانی، مراکش چهارمین سرمایه مستقیم خارجی (FDI) در آفریقا را به خود جلب می کند و این روند رو به افزایش است. مراکش همچنان به عنوان دروازه ورود به آفریقا برای سرمایه گذاران بین المللی پس از بازگشت مراکش به اتحادیه آفریقا و راه اندازی منطقه تجارت آزاد قاره آفریقا برای سرمایه گذاری در مراکش جهت گیری کرده است.

بخش های گسترش یافته در مراکش

مراکش گسترش بندر حمل و نقل تجاری را در برنامه اقتصادی خود قرار داد که بزرگترین آن در دریای مدیترانه و بزرگترین در آفریقا است. طنجه با اولین سرویس قطار سریع السیر آفریقا به پایتخت سیاسی مراکش در رباط و مرکز تجاری در کازابلانکا متصل است.

مراکش همچنان در شاخص Doing Business بانک جهانی صعود می کند و اکنون به رتبه 53 رسیده است. علی رغم بهبود قابل توجه در فضای کسب و کار و زیرساخت های آن، نرخ بالای بیکاری به ویژه برای جوانان، حمایت از حقوق مالکیت معنوی ضعیف (IPR) ، ناکارآمد بوروکراسی دولتی و سرعت کند اصلاحات نظارتی همچنان چالش برانگیز است که شاید بتواند در انگیزه سرمایه گذاران در این کشور برای سرمایه گذاری در مراکش، تاثیر منفی داشته باشد.

سرمایه گذاری در مراکش

برنامه های دولت برای سرمایه گذاری در مراکش

مراکش 71 معاهده سرمایه گذاری دو جانبه را برای ارتقاء و حمایت از سرمایه گذاری در مراکش و 60 توافق اقتصادی از جمله با ایالات متحده و بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا تصویب کرده است که هدف آنها از بین بردن مالیات مضاعف بر درآمد یا سود است.

مراکش تنها کشور قاره آفریقا است که با امضای قرارداد تجارت آزاد (FTA) با ایالات متحده ، تعرفه بیش از 95 درصد کالاهای مجاز مصرفی و صنعتی را حذف می کند. دولت مراکش قصد دارد تعرفه برخی محصولات را تا سال 2030 حذف کند. FTA از اهداف مراکش برای توسعه به عنوان یک مرکز مالی و تجاری منطقه ای و فراهم آوردن فرصت هایی برای محلی سازی خدمات و اتمام و صادرات مجدد کالاها به بازارهای آفریقا پشتیبانی می کند.

راه اندازی تجارت با سرمایه گذاری

این کشور به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین بازارهای نوظهور برای سرمایه گذاری در مراکش است. در این جا اقتصاد پایدار است، به طوری که بسیاری از کشورهای بین المللی ترجیح می دهند تجارت خود را به آنجا منتقل کنند. علاوه بر این، صنعت گردشگری در حال رونق است و مراکش امید زیادی دارد که به زودی به یکی از 20 مقصد برتر گردشگری جهان تبدیل شود. بخشی از این هدف، مراکش دستخوش تحولات عظیم و امکانات بزرگتر و مدرن سازی شده است.

اگر ترجیح می دهید سرمایه گذاری شما به شکل تجارت باشد، می توانید بلافاصله و بدون اجازه اقامت این روند را شروع کنید. می توانید با درخواست گواهی، در دفتر مالکیت صنعتی و تجاری مراکش شروع کنید. سپس باید کسب و کار خود را ثبت کنید و مجوز و شناسه مالیاتی دریافت کنید.

نقش منابع طبیعی در سرمایه گذاری در مراکش

بزرگترین منبع طبیعی مراکش، ماهی است. این کشور دارای وسیع ترین خط ساحلی در میان کشورهای ساحلی است و بنابراین، یک قلمرو عظیم ماهی دارد. یکی دیگر از منابع طبیعی برجسته نمک است. مراکش نمک خام و درشتی تولید می کند که از مزارع نمکی آن در امتداد خط ساحلی حاصل می شود.

فارغ از این دو منبع محبوب به عنوان سرمایه گذاری در مراکش ، مراکش مواد معدنی زیادی تولید می کند که از جمله سنگ آهن، سرب، منگنز، روی، طلا، مس و غیره است. صادرات کالاها و خدمات این کشور، عمدتا از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد. از سویی دیگر در این کشور اقتصاد هر ساله با نرخ شش درصد به طور مداوم در حال رشد است و بازار املاک و مستغلات تحت تأثیر رکودهای گذشته و تحت تأثیر سایر کشورها قرار نگرفته است.

خرید ملک برای سرمایه گذاری

برای جذب بیشتر گردشگران، برنامه های ایجاد زیرساخت ها نیز در حال توسعه است. در جهت جذب سرمایه گذاری در مراکش از سوی خارجی ها، مالکیت املاک و مستغلات خارجی در مراکش مجاز است، اما خارجی ها نمی توانند زمین های کشاورزی را خریداری کنند. به عنوان یک غیر شهروند کشور، هنوز می توانید حساب بانکی مراکش را باز کنید، که به دلیل مبادله ارز توصیه می شود.

مراحل خرید باید شامل یک وکیل باشد. این نسبت به اکثر کشورها کمی متفاوت است. زیرا مالکیت به جای عنوان برای خانه ثبت می شود. برای دریافت عنوان، باید آن را از طریق دفتر اسناد رسمی خریداری کنید. هر دو امضا را در یک سند فروش دریافت کنید، آن را محضری بگیرید و سپس آن را ثبت کنید تا این روند خرید را انجام دهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب