سرمایه گذاری در نیجریه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در نیجریه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در نیجریه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در نیجریه
سرمایه گذاری در نیجریه

سرمایه گذاری در نیجریه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در نیجریه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در نیجریه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در نیجریه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در نیجریه

شروط و الزامات سرمایه گذاری در نیجریه

مراحل سرمایه گذاری در نیجریه

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در نیجریه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در نیجریه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در نیجریه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در نیجریه

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در نیجریه

دولت نیجریه از سرمایه گذاری مستقیم خارجی استقبال می کند. این باعث رونق مشترک سرمایه گذاری در نیجریه شده است و به ساخت اقتصاد نیجریه و رشد اقتصادی و نوآوری کمک می کند. طبق قوانین نیجریه با سرمایه گذاران خارجی مانند سرمایه گذاران داخلی رفتار می شود.

هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی ورود به بازار نیجریه یا هنگام تأسیس مشاغل در نیجریه، چندین نکته مهم برای سرمایه گذاران وجود دارد. سرمایه گذاران معمولاً باید بین تاسیس یک شرکت جدید یا خرید یک شرکت موجود یکی را انتخاب کنند. در صورتی که سرمایه گذاران اقدام به تاسیس مشاغل جدیدی نمایند، می توانند از ساختارهای متفاوت تجارت و ملاحظات مالیاتی و نظارتی مناسبی برخوردار شوند.

راه اندازی تجارت و سرمایه گذاری

نیجریه مجموعه ای از ساختارهای مشترک دارد که سرمایه گذاران می توانند هنگام تأسیس تجارت از آنها استفاده کنند. ضمن آنکه سرمایه گذاران لازم است در خصوص انتخاب ساختار مناسب با برنامه های تجاری خود، آن ها را بررسی نمایند. ساختار تجارت، عواقب مالیاتی و حقوقی را تعیین خواهد کرد. شما باید در مورد ساختار شرکت متناسب با نیازهای خود تصمیم بگیرید. شرایط شما ممکن است به مشاوره خاصی از مشاوران حقوقی نیاز داشته باشد.

در این خصوص می توانید از راهنمایی های کارشناسان موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید. سرمایه گذاران بین المللی علاقه مند به ورود به بازار نیجریه و سرمایه گذاری در نیجریه ، ممکن است مایل به ایجاد یک شرکت جدید نیجریه ای یا ایجاد یک شرکت تابعه جدید نیجریه باشند که به عنوان یک شرکت نیجریه ای نیز فعالیت می کند.

فعالیت های شرکت های خارجی در نیجریه

سرمایه گذاران خارجی یا شرکت های خارج از کشور می توانند سهام 100٪ یک شرکت نیجریه ای را در اختیار داشته باشند. با این حال، یک شرکت خارجی که مایل به ایجاد فعالیت های تجاری در نیجریه است باید تمام اقدامات لازم را برای به دست آوردن شرکت تابعه نیجریه به عنوان یک نهاد جداگانه در نیجریه برای آن منظور انجام دهد.

تا زمانی که این شرکت ثبت نشده باشد، شرکت خارجی نمی تواند در نیجریه تجارت کند یا از اختیارات یک شرکت ثبت شده استفاده کند. گزینه جایگزین برای تاسیس یک شرکت جدید یا تابعه می تواند خرید یک شرکت نیجریه ای موجود باشد. فرآیندهای ادغام و تملک در نیجریه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تنظیم می شود.

سرمایه گذاری در نیجریه

نقاط قوت نیجریه

از نقاط قوت نیجریه از نظر جذب سرمایه مستقیم خارجی می توان به موارد قابل توجهی اشاره کرد. اندازه مهم بازار داخلی آن به عنوان پرجمعیت ترین کشور آفریقا،  بالاترین تولید ناخالص داخلی آفریقا ، منابع مهم هیدروکربن و پتانسیل بالای کشاورزی،  بدهی عمومی و خارجی نسبتا کم از عوامل مهمی در سرمایه گذاری در نیجریه هستند.

همچنین سیاست آزادسازی اقتصادی دولت نیجریه، ارتقاء مشارکت عمومی و خصوصی و اتحاد استراتژیک با شرکت های خارجی نیز از دیگر مواردی است که سرمایه گذاران خارجی هنگام ایجاد سرمایه در کشور نیجریه، باید در نظر بگیرند

باید اشاره کنیم که موافقت نامه های انتقال فناوری توسط اداره ملی جذب و ارتقاء فناوری (NOTAP) تنظیم می شود  و در این خصوص سرمایه گذاران خارجی می توانند برای سرمایه گذاری اقدام کرده و به کسب درآمد بپردازند و از مشویق های ایجاد سرمایه و مالیاتی مناسبی بهره مند شوند. صنایع واجد شرایط مانند کشاورزی، معدن ، ساخت ، تأمین برق و گاز ، مدیریت پسماند ، خدمات ساخت و ساز و تجارت الکترونیکی از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

موانع سرمایه گذاری در نیجریه

از سویی دیگرموانع برای سرمایه گذاری در نیجریه به شکل مستقیم خارجی مطرح است که شامل زیرساخت های حمل و نقل و انرژی به میزان ضعیف توسعه یافته و کمبود برق در این کشور در میان است که منجر به هزینه های عملیاتی بالا می شود. همچنین یک سیستم قضایی ناکارآمد و سازوکارهای غیر قابل اعتماد برای حل اختلاف وجود دارد.

از دیگر نکات مهم این است که یک بار مالیاتی بالا وجود داشته و با بیش از 90٪ درآمد صادرات از نفت و گاز، اقتصاد در معرض نوسانات بازارهای جهانی و نوسانات زیاد در قیمت های انرژی است. ضمن آنکه دولت فدرال به دلیل قدرت مقامات ایالتی و قبیله ای مختل شده است. اختلافات عمیق قومی، مذهبی و منطقه ای خطرات ثبات سیاسی را ایجاد می کند.

شرایط سرمایه گذاری در نیجریه

اقدامات دولت برای ایجاد انگیزه یا محدود کردن سرمایه گذاری در نیجریه از سوی خارجی ها  و مطابق با قانون کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری در این کشور، سال ها کنترل و محدودیت های سرمایه مستقیم خارجی  را از بین برد و تقریباً همه بخش ها را برای سرمایه خارجی باز نمود به طوری که اجازه 100٪ مالکیت خارجی در همه بخش ها به استثنای بخش نفت را قابل دسترسی نمود.

 و ایجاد کمیسیون ارتقاء سرمایه های خارجی در نیجریه NIPC با حکمی برای تشویق و کمک به ایجاد سرمایه های خارجی تشکیل شد. NIPC دارای یک مرکز سرمایه گذاری به شکل یک مرحله ای است که به طور اسمی شامل مشارکت بیست و هفت آژانس دولتی است که به منظور ادغام و ساده سازی رویه های اداری برای مشاغل و سرمایه گذاری های جدید خارجی شکل گرفته است.

بخش های مهم در سرمایه گذاری در نیجریه

مطابق با سیاست دولت نیجریه، با سرمایه گذاران خارجی عمدتا همانند سرمایه گذاران داخلی در نیجریه رفتار می شود و مشوق های مالیاتی را شامل خواهند شد. با این وجود، بدون حمایت سیاسی قوی و به دلیل چالش های حل نشده برای تجارت و سرمایه گذاری در نیجریه ، توانایی NIPC در جذب سرمایه های جدید محدود شده است.

دولت نیجریه برنامه های زیادی را برای تقویت سرمایه خارجی مستقیم خارجی معرفی کرده است، به ویژه در بخش های کشاورزی، بهره برداری و استخراج معادن، استخراج نفت و گاز و همچنین در بخش های صادراتی که این می تواند به رشد اقتصادی کشور کمک نماید.

همچنین به صنايع پيشگام كه ​​براي توسعه اقتصادي كشور و اشتغال نيروي كار آن سودمند تلقي مي شوند، مشوق هاي مالياتي تعلق مي گيرد. کمک هزینه های تسهیل سرمایه گذاری های خارجی و کسر سود وام برای شرکت های گاز نیز در نظر گرفته شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب