سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در نیکاراگوئه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در نیکاراگوئه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در نیکاراگوئه
سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در نیکاراگوئه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در نیکاراگوئه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در نیکاراگوئه فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

شروط و الزامات سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

مراحل سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در نیکاراگوئه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در نیکاراگوئه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در نیکاراگوئه هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

طی سال های گذشته نیکاراگوئه در حال صعود بوده و به مقصد محبوب تعطیلات تبدیل شده است. در سطح جهانی سرمایه گذاران زیادی از فرصت خرید و سرمایه گذاری در نیکاراگوئه استفاده می کنند. البته به یاد داشته باشید که این کشور متفاوت است و بنابراین شما باید کمی بیشتر از آنچه که به طور منظم هنگام ایجاد سرمایه در کشور خود انجام می دهید، تحقیق کنید.

تنها محدودیت واقعی قابل ذکر برای ایجاد سرمایه در این کشور، محدودیت مربوط به امنیت مرزها است. خارجی ها نمی توانند در 5 کیلومتری مرزهای بین المللی خرید کنند و اگر می خواهند جایی بین 5 تا 15 کیلومتری خریداری کنند، باید مجوز تأیید شده دریافت کنند. در نیکاراگوئه مکان های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند در جنگل و در کنار اقیانوس باشد که در 15 کیلومتری مرز قرار نگرفته باشند.

خرید ملک برای سرمایه گذاری

در دهه گذشته نیکاراگوئه بیشتر انحصارات خود را خصوصی کرد که باعث شده میزان مداخله دولت برای سرمایه گذاران خارجی تا حد زیادی کاهش یابد. این قانون امکان مالکیت 100٪ در هر بخش اقتصادی را فراهم می کند و در واقع اگر بیشتر نگاه کنید، مشخص می شود که سیاست هایی که توسط دولت اعمال می شود در واقع برای تشویق سرمایه گذاری در نیکاراگوئه برای خارجی ها بوده است.

در بعضی از کشورها ممکن است متوجه شوید که هنگام خرید ملک به عنوان یک فرد خارجی، موانعی وجود دارد، اما در واقع نیکاراگوئه آن را تشویق می کند. زیرا آنها می دانند که این نوع سرمایه خارجی می تواند برای رشد اقتصادی کشور موثر باشد. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

شرایط سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

دولت نیکاراگوئه قانون ارتقاء سرمایه های خارجی را وضع کرد. این قانون برای اینکه سرمایه خارجی با سرمایه گذاری داخلی برابر باشد، در نظر گرفته شد و حق سرمایه گذار خارجی را در داشتن و استفاده از دارایی بدون محدودیت به رسمیت می شناسد که برای سایر کشورها قابل اجرا نیست.

از جمله شرایط برای سرمایه گذاری در نیکاراگوئه می توان به حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای واجد شرایط بودن، قابلیت تبدیل ارز کامل، دسترسی به منابع مالی در بانک های نیکاراگوئه، مالکیت کامل بین المللی، عدم برخورد تبعیض آمیز علیه سرمایه گذاری، حمایت کامل از حقوق مالکیت معنوی، آزادی در خارج شدن از کلیه سرمایه ها و سودها می باشد.

سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

اقتصاد در نیکاراگوئه

اگرچه نیکاراگوئه پس از هائیتی دومین کشور فقیر در نیمکره غربی است، اما رشد تولید ناخالص داخلی در طول سلطنت اورتگا کاملاً عالی بود. اما اعتراضات و تحریم های بعدی، مسیر مثبت را از بین برد. البته در مورد بودجه دولت نیکاراگوئه، متوجه خواهید شد که مدیریت آن از بیشتر سیاستمداران غربی بهتر است.

در مورد مراقبت های بهداشتی، نیکاراگوئه با صرف بیش از 8٪ از تولید ناخالص داخلی برای مراقبت های بهداشتی در رتبه 40 جهان قرار دارد. شایان ذکر است که مراقبت های بهداشتی در کشور کاملاً رایگان است. فقط باید هزینه دارو را پرداخت کرد. مطمئناً کیفیت مراقبت به اندازه سنگاپور نیست، اما دولت در هزینه های مراقبت های بهداشتی نسبتاً کارآمد است و این خود بر روند و مسیر اقتصادی کشور نقش دارد.

بخش های موثر برای سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

دولت هزینه های زیادی را در زیرساخت ها صرف کرده است، رتبه بندی کیفیت جاده بانک جهانی این کشور با کشورهایی مانند مجارستان و لهستان برابر است. رتبه های دیگر مانند سهولت انجام تجارت توسط بانک جهانی و درک مفاسد توسط سازمان شفافیت بین المللی، نمرات بسیار خوبی را به نیکاراگوئه ارائه می دهند.

ممکن است قوانینی بر روی کاغذ وجود داشته باشد، اما هیچ کس به اندازه کافی برای اجرای آنها اهمیت نمی دهد. به نظر می رسد فساد بیش از مشاغل خارجی دارای مشاغل محلی است، زیرا دولت سرمایه گذاری خارجی را برای توسعه اقتصاد تشویق می کند. برای سرمایه گذاری در نیکاراگوئه تا زمانی که نیاز به برخورد با بازرگانان محلی نباشد، می تواند مفید باشد.

نیکاراگوئه با بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده ، اتحادیه اروپا ، مکزیک ، پاناما ، تایوان و کره جنوبی توافق نامه تجارت آزاد و ارتباط را امضا کرده است. این توافق نامه ها، عوارض گمرکی واردات و صادرات بسیاری از کالاها را لغو می کند. همچنین، آنها به نیکاراگوئه دسترسی ترجیحی به بازارهای بیش از 1.5 میلیارد نفر در سراسر جهان را می دهند. نیروی کار نیکاراگوئه انعطاف پذیر است. بسیاری از سرمایه گذاران در نیکاراگوئه توجه دارند که کارمندان به خوبی کار می کنند و سریع یاد می گیرند.

بخش گردشگری در سرمایه گذاری در نیکاراگوئه

بسیاری از شهروندان خارجی دوباره در حال کشف نیکاراگوئه هستند. این کشور به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری و تجاری در آمریکای مرکزی تبدیل شده است. در ساله ای اخیر دولت قوانینی را برای جذب و حمایت از خارجیانی که سرمایه گذاری در نیکاراگوئه را انتخاب می کنند تصویب کرده است.

طبق گزارش کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای آمریکای لاتین سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) در نیکاراگوئه رشد مناسبی داشته است. بخش عمده ای از این سرمایه گذاری به گردشگری، خدمات، منسوجات و تجارت کشاورزی اختصاص یافته است. بانک جهانی، در گزارش سالانه پیش بینی اقتصاد جهانی، انتظار دارد که نیکاراگوئه پس از پاناما و جمهوری دومنیکن، سومین اقتصاد با رشد سریع در آمریکای لاتین را داشته باشد.

واردات تجهیزات به نیکاراگوئه

دولت از اهمیت سرمایه گذاری خارجی در نیکاراگوئه اطلاع دارد و به درستی می داند که رشد کشور به این سرمایه گذاری بستگی دارد. به همین دلیل مشوق های زیادی برای سرمایه گذاری در نیکاراگوئه ارائه می دهد. یکی از این مشوق ها قانون تشویق صنعت گردشگری است.

نیکاراگوئه به سرمایه گذاران جهانگردی پیشنهاد کرده است که به مدت ده سال هیچ گونه مالیات بر درآمد و مالیات بر املاک و مستغلات پرداخت نکنند. این همچنین به سرمایه گذاران امکان می دهد هیچ گونه مالیات تجهیزات مورد نیاز برای واردات به نیکاراگوئه را برای مشاغل خود پرداخت نکنند. سرمایه گذار خارجی، اگر پس از ده سال کسب و کار توریستی حداقل 35 درصد از سرمایه اولیه را مجدداً سرمایه گذاری در نیکاراگوئه داشته باشد، می تواند یک دهه دیگر بدون مالیات را بدست آورد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب