سرمایه گذاری در هند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در هند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در هند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در هند
سرمایه گذاری در هند

سرمایه گذاری در هند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در هند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در هند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در هند فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در هند

شروط و الزامات سرمایه گذاری در هند

مراحل سرمایه گذاری در هند

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در هند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در هند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در هند هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در هند

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در هند

اکثر سرمایه گذاران می خواهند به گونه ای سرمایه گذاری کنند که در اسرع وقت بازدهی مناسبی داشته باشند، بدون اینکه خطر از دست دادن اصل پول را احساس نمایند. به همین دلیل است که بسیاری در جستجوی برنامه های برتر ایجاد سرمایه ی هستند که در آن می توانند پول خود را در چند ماه یا چند سال با خطر کم یا بدون خطر دو برابر کنند. سرمایه گذاری در هند نیز مانند بسیاری دیگر از کشورها، یک ترکیب با بازده بالا و کم خطر در یک محصول سرمایه وجود ندارد.

دو دسته بندی وجود دارد که محصولات ایجاد سرمایه در آن قرار می گیرند و آنها دارایی های مالی و غیرمالی هستند. دارایی های مالی را می توان به محصولات مرتبط با بازار مانند سهام و صندوق سرمایه گذاری مشترک نامید و دارایی های غیر مالی که بسیاری از شهروندان خارجی از طریق این روش ایجاد سرمایه می کنند که شامل املاک و مستغلات هستند.

اقامت با سرمایه گذاری در هند

شهروندان خارجی که قصد سرمایه گذاری در هند را دارند، لازم است که حداقل 183 روز از سال مالی را در هند گذرانده باشند. سرمایه مناسب باعث می شود که با توجه به نرخ بهره یا نرخ رشد، سرمایه شما در هند رشد نماید. از طرفی نرخ سود یک سرمایه معمولاً نشان می دهد که چقدر خطرناک است.

حساب سپرده ثابت، رایج ترین شکل سرمایه گذاری است. با سپرده ثابت، پول را به یک حساب واریز می کنید و برای مدت زمان از پیش تعیین شده ایمن نگه داشته می شود. قبل از پایان دوره نمی توانید وجه را برداشت کنید. پول به علاوه سود پس از پایان دوره به شما پرداخت می شود. در این خصوص می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا مشورت نمایید.

انواع سرمایه گذاری در هند

ورود سرمایه در یک ملک یکی از روش های مورد علاقه سرمایه گذاری در هند است. این به عنوان ایجاد سرمایه طولانی مدت خوب است که با رشد مداوم در صورت قرار گرفتن ملک در مکان مناسب، عمل می کند. مطمئن شوید از کدام نوع حساب بانکی برای خرید و فروش ملکی استفاده می کنید. قوانین اعمال شده در حساب تعیین می کند که در پایان چه مقدار پول مجاز به بازگشت به دلار خواهید بود.

برای بسیاری از شهروندان خارجی، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای دریافت ویزای اقامت، اغلب گزینه جذابی است. تعدادی از کشورها در حقیقت هند همچنان یکی از کشورهای برتر برای کسانی است که دارای ارزش بالای سرمایه بوده و به دنبال راه حل دائمی تری برای سفرهای خود و نیازهای اقامتی در آینده هستند.

سرمایه گذاری در هند

مزیت اقامت در هند

مهاجرت به یک کشور خارجی و شروع زندگی جدید در یک کشور، به خودی خود می تواند چالش برانگیز، از نظر عاطفی طاقت فرسا و در بعضی موارد نیز خسته کننده باشد. تطبیق با قانون کشور ، شوک فرهنگی و تغییرات اجتماعی برای عادت دادن به این سرزمین جدید ممکن است بر سبک زندگی، شغل، دوستی ها، روابط و امور اقتصادی شما تأثیر بگذارد. تأثیر این حرکت ممکن است به راحتی و با برنامه ریزی صحیح و محتاطانه برای اطمینان از انتقال راحت تر شود.

استراتژی های سرمایه گذاری در هند با توجه به برنامه جدید مالیاتی، امکانات مختلف ایجاد سرمایه، تغییر در نرخ بهره و ریسک ارزی به بازنگری و اصلاح اساسی نیاز داشته اند. یکی از مهم ترین سوالاتی که اتباع خارجی هنگام ورود به هند با آن روبرو هستند این است که بهتر است در دارایی های هند ایجاد سرمایه کنند یا در محل اقامت خود به راه های افزایش سرمایه بیاندیشند.

صندوق سرمایه گذاری مشترک در هند

تمام سرمایه های انجام شده توسط اتباع خارجی باید با پول محلی، یعنی روپیه باشد. صندوق های سرمایه گذاری مشترک در هند مجاز به پذیرش سرمایه به ارز خارجی نیستند. بنابراین، برای ایجاد سرمایه در  این صندوق ، باید یکی از سه حساب بانکی از قبیل روپیه خارجی غیر مقیم (NRE) ، روپیه عادی غیرمقیم (NRO) یا حساب غیر مقیم ارز خارجی (FCNR) را در یک بانک هندی باز کند.

حساب NRE یک حساب روپیه است که از طریق آن می توان پول را به کشور محل اقامت خود ارسال کرد. حساب با پول از خارج از کشور یا وجوه محلی قابل افتتاح است. حساب NRO یک حساب روپیه غیر قابل بازگشت است. حساب FCNR مشابه حساب NRE است، با این واقعیت که وجوه به ارز خارجی نگهداری می شوند.

عملکرد انواع سپرده

مبلغی که سرمایه گذاری در هند می شود می تواند مستقیماً از حساب NRE  یا  NRO بدهکار شود یا از طریق کانال های عادی بانکی از طریق حواله های داخلی دریافت شود. اتباع خارجی باید چک یا روپیه از حساب  NRE یا  NRO خود بدهند. همچنین می توانند چک صادر شده توسط یک صرافی در خارج از کشور را که در بانک خود در هند صادر شده است؛ ارسال کند.

اگر این سرمایه از طریق چک یا پیش نویس انجام شده باشد، سرمایه گذار باید با فرم درخواست، گواهی حواله خارجی (FIRC) یا نامه ای را که بانک تأیید می کند، به منبع وجوه را ضمیمه کند. FIRC مدرکی است که شخص از خارج از کشور با ارز خارجی دریافت می کند. این امر توسط بانکی صادر می شود که در آن حساب برای دریافت وجوه دارید. سایر اسناد مربوط به مشتری شما مانند شماره حساب دائمی و اثبات آدرس نیز باید ارسال شود، دقیقاً مانند سرمایه گذاران مقیم است.

پیگیری سرمایه گذاری در هند

بعد از اینکه سرمایه گذاری در هند را در انواع سپرده گذاری ها انجام دادید، این امکان وجود دارد که پول خود را پیگیری کنید و نسبت به حرکات بازار واکنش نشان دهید که حتی گاهی اوقات ممکن است نیاز به واریز اضافی یا بازخرید داشته باشید.

وجوه سرمایه گذاری اجازه می دهد تا یک دارنده وکالت نامه (PoA) این تصمیمات را از طرف شما بگیرد. تمام آنچه که دارنده PoA باید انجام دهد این است که اصل PoA یا نسخه کپی شده از آن را به صندوق ارسال کند. PoA باید دارای امضای سپرده گذار خارجی و دارنده PoA باشد. امضای دارندگان PoA برای پردازش هرگونه معامله تأیید می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب