سرمایه گذاری در پرو

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در پرو را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در پرو را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در پرو
سرمایه گذاری در پرو

سرمایه گذاری در پرو

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در پرو را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در پرو میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در پرو فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در پرو

شروط و الزامات سرمایه گذاری در پرو

مراحل سرمایه گذاری در پرو

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در پرو میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در پرو را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در پرو هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در پرو

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در پرو

امروز پرو با داشتن منابع طبیعی فراوان و سطح ثبات سیاسی یکی از پایدارترین اقتصادهای آمریکای لاتین است. اقتصاد پرو هفتمین اقتصاد بزرگ در آمریکای لاتین است و این اقتصاد کشور در سال های اخیر به خوبی رشد کرده است. تولید ناخالص داخلی و بخش خدمات بیشترین رشد اقتصادی را به خود اختصاص داده است و پس از آن صنعت کشاورزی با  قرار دارند که این موارد می تواند در سرمایه گذاری در پرو نقش مهمی داشته باشد.

پرو که به دنبال توسعه دانش فنی و مالی لازم برای توسعه منابع فراوان منابع طبیعی کشور است، دارای یک چارچوب قانونی قوی است که از سرمایه گذاری خارجی پشتیبانی می کند که توسط قانون اساسی پرو، قانون ارتقاء سرمایه گذاری خارجی و چارچوب رشد سرمایه های خصوصی اداره می شود.

مزایای سرمایه گذاری یا تشکیل شرکت در پرو

اگر تصمیم به سرمایه گذاری یا ایجاد شرکت در پرو دارید، حقوقی برای شما تضمین شده است که شامل رفتار مشابه سرمایه گذاران ملی، آزادی کار و فعالیت در تجارت و صنعت و آزادی مشارکت در یک تجارت خصوصی در اقتصاد مبتنی بر بازار می باشد. همچنین رقابت آزاد و آزادی استخدام کارگران به همراه قدرت دولت برای ایجاد تضمین و اعطای اوراق بهادار طبق قانون قرارداد می شود.

بنابراین وقتی صحبت از سرمایه گذاری در پرو و جمع آوری سرمایه در این می شود، سرمایه گذاران از مزایای مناسبی بهره مند می شوند. آزادی در فعالیت های تجاری، صنعتی و تجارت خارجی، حق بازگرداندن سود سهام پس از پرداخت مالیات، حق استفاده از مطلوب ترین نرخ ارز بازار، حق بازگشت سرمایه حاصل از سرمایه گذاری، دسترسی بدون محدودیت به وام های داخلی و آزادی خرید سهام از سرمایه گذاران محلی در این خصوص مطرح است.

شرایط سرمایه گذاری خارجی در پرو

سرمایه گذاری های خارجی در پرو نیازی به مجوز قبلی ندارند و خرید سهام سرمایه گذاران محلی از طریق بورس اوراق بهادار یا سایر طرح ها مجاز است. از نظر مالکیت، اشخاص خارجی یا ارگان های شرکتی از حقوق مشابه شهروندان برخوردار هستند.

با این حال، خارجی ها ممکن است در پنجاه کیلومتری مرزهای بین المللی معدن، زمین، جنگل، آب، سوخت و منابع انرژی امتیازی را مگر در موارد ضروری عمومی، کسب نکنند. سرمایه  خارجی در پرو می تواند در هر فعالیت درآمدزایی انجام شود که می تواند شامل سرمایه مستقیم خارجی به عنوان کمک به سهام سرمایه، مشارکت در توسعه سرمایه های مشترک مبتنی بر قرارداد و یا سرمایه گذاری در کالاها و املاک واقع در پرو باشد.

سرمایه گذاری در پرو

اصلاحات اقتصادی برای سرمایه گذاری در پرو

سرمایه گذاران بین المللی اغلب اقتصاد پرو را به نفع غول های آمریکای جنوبی مانند برزیل کنار می گذارند، اما در واقع، گام های کوچک این کشور منجر به رشد قوی شده است. اکنون اوراق بهادار پرو بالاترین بازده را در میان اوراق مشارکت سایر کشورها در بازارهای در حال ظهور داشته است که نقش مهمی در سرمایه گذاری در پرو دارد.

اقتصاد پرو در درجه اول تحت کنترل دولت بود تا زمانی که دولت کنترل قیمت ها را پایان دا ، محدودیت سرمایه خارجی را برداشته و بیشتر مالکیت دولت را در شرکت های خصوصی فروخت. این اصلاحات به رشد پایدار اقتصادی منجر شده است که توانسته است سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب نماید.

مزیت های سرمایه گذاری در پرو

نقاط قوت اصلی اقتصاد پرو که باعث ایجاد انگیزه در سرمایه گذاری در پرو می شود شامل پویایی اقتصادی با نرخ رشد مداوم برای پنج سال است. همچنین وفور منابع طبیعی در معدن ، انرژی و کشاورزی ، به لطف صادرات بی شمار آن، مازاد تعادل تجاری کلی ایجاد می کند.

از سویی دیگر، سیاست های اقتصادی کلان محتاطانه ای که توسط یک بانک مرکزی مستقل انجام شده است و این کشور را قادر به مدیریت بهینه بدهی عمومی و کاهش بدهی خارجی کرده است. همچنین از نیروی کار زیادی به دلیل جوانی جمعیت برخوردار است و توسعه مطلوب بازار داخلی را دارد که با تقاضای داخلی هرچه بیشتر تقویت می شود.

پرو با عضویت در اتحاد اقیانوس آرام که دسترسی به بازارهای شیلی، کلمبیا و مکزیک را باز می کند، از سوی سرمایه گذاران خارجی مورد توجه است که با توجه به ادامه سیاست باز تجارت در طول سالهای اخیر، این امکان را برای سرمایه گذاری در پرو از سوی شهروندان خارجی فراهم نموده است.

مسائل موجود برای سرمایه های خارجی

با این حال، اقتصاد پرو موانع خاصی را در برابر سرمایه مستقیم خارجی دارد. آسیب پذیری زیاد در برابر قیمت کالاها و اقتصاد چین که بزرگترین دریافت کننده صادرات پرو است و وابستگی زیاد این کشور به صادرات در بخش اصلی از جمله موانع موجود برای سرمایه گذاران است.

چارچوب قانونی با کمبودهایی که به ریشه کن کردن فساد کمکی نمی کند و داشتن یک وضعیت اجتماعی که بسته به منطقه گاهی اوقات دشوار است و ناشی از ساختاری از توزیع مجدد ثروت ناپایدار و نابرابر است. می توان تاثیر گذار باشد.کمبود زیاد زیرساخت و آسیب پذیری در برابر بلایای طبیعی توانسته است بر روند جذب سرمایه های خارجی تاثیر بگذارد.

قوانین موجود برای سرمایه گذاری در پرو

دولت پرو در تلاش است سرمایه گذاران خارجی را در تمام بخش های اقتصاد جذب کند. پرو با کنار گذاشتن موانع گمرکی و گشودن اقتصاد به روی سرمایه گذاران خارجی، ثبات اقتصاد را تشویق کرده و سیاست های آزادسازی را ارتقاء داد. همچنین در برنامه های خصوصی سازی شرکت های دولتی و صنایع مبتنی بر منابع طبیعی شرکت نمود.

قوانین سرمایه گذاری در پرو ، از جمله قانون حمایت از سرمایه خارجی و قانون چارچوب رشد سرمایه گذاری خصوصی، تقویت شده است و مبتنی بر الگویی از توسعه لیبرال است که عمدتا مورد پسند سرمایه گذاران خارجی بوده است.

 

پرو در مجموع هفت منطقه ویژه اقتصادی را تحت نظارت دفتر تسهیل تجارت خارجی میزبانی می کند. یک منطقه تجارت آزاد در تاکنا و مناطق ویژه توسعه SDZ را برای ایجاد فضایی مناسب تجارت در اختیار دارد. شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی می توانند از طریق مناقصه های عمومی به SEZ ها بپیوندند. این SEZ ها به شرکت ها امکان دسترسی به مشوق های مختلف مانند مزایای مالیاتی، روش های تسهیل خروج یا معافیت های مالیاتی را می دهند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب