سرمایه گذاری در کرواسی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در کرواسی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در کرواسی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در کرواسی
سرمایه گذاری در کرواسی

سرمایه گذاری در کرواسی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در کرواسی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در کرواسی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در کرواسی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در کرواسی

شروط و الزامات سرمایه گذاری در کرواسی

مراحل سرمایه گذاری در کرواسی

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در کرواسی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در کرواسی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در کرواسی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در کرواسی

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در کرواسی

کرواسی یکی از سریع ترین اقتصادهای اروپای مرکزی بوده است، بنابراین سرمایه گذاری در کرواسی به طور طبیعی در حال افزایش است. شرکای اصلی تجارت خارجی آن ایتالیا و آلمان هستند. اگرچه تاریخ کرواسی باستانی است، اما در جبهه اقتصادی، این کشور تقریباً یک کشور جدید است.

امروزه پیشرفت های بیشتری در زمینه اجرای اصلاحات ساختاری حاصل شده است، هرچند سرعت اصلاحات کند است. اکنون تقریباً دو سوم اقتصاد کرواسی خصوصی شده است و حدود 90٪ دارایی های بانک خصوصی متعلق به سرمایه گذاران استراتژیک خارجی است. در صورتی که قصد دارید سرمایه خود را در این کشور وارد کنید، می توانید از خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

سرمایه گذاری در بخش های مختلف

آنچه لازم است در خصوص سرمایه گذاری در کرواسی به آن اشاره کنیم این است که حدود شصت درصد از تولید ناخالص داخلی کشور توسط بخش خدمات تولید می شود. همچنین گردشگری برای کرواسی کاملاً حیاتی است، زیرا این بخشی از خدمات است که بیشترین درآمد و اشتغال را ایجاد می کند.

جهانگردی بزرگترین منبع درآمد خارجی کرواسی است، اما در حال حاضر تنها بخش کوچکی از سرمایه مستقیم خارجی را تشکیل می دهد. علاقه اصلی سرمایه گذاری از طرف اروپایی هاست. بانک های ایتالیایی شرکت کنندگان عمده ای در خصوصی سازی بانکی در این کشور بوده اند و آلمانی ها و اتریشی ها نیز در بخش بانکی سهیم هستند.

زمینه های مناسب در سرمایه گذاری در کرواسی

سایر بخش های مهم برای سرمایه گذاری در کرواسی، شامل تولید، سیمان، داروسازی، نیرو و مخابرات است. باز هم سرمایه گذاران برجسته ای از آلمان و اتریش و همچنین هلند، ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی از جمله اسلوونی و مجارستان در این شاخه ها وارد شده اند که به نظر می آید توانسته است به خوبی این سرمایه گذاران خارجی را جذب کند.

همچنین لازم است که تمام محدودیت ها را در ذهن داشته باشید، اما فرصت های زیادی برای شرکت های خارجی در طیف وسیعی از بخش ها وجود دارد. اینها شامل پروژه های عمده زیرساختی در راه آهن، جاده ها، برق، آب، نفت، گاز، ارتباطات از راه دور، گردشگری، کشتی سازی، مراقبت های بهداشتی، تجهیزات پزشکی، کالاهای مصرفی و مصالح ساختمانی است.

سرمایه گذاری در کرواسی

راه اندازی تجارت در کرواسی

کرواسی یک بازار آزاد برای سرمایه گذاران خارجی و کسانی است که برای تجارت به اینجا می آیند. سرمایه گذاران خارجی تابع هیچ قانون یا مقررات خاصی نیستند. شما می توانید با همان شرایطی که ساختارهای محلی فعالیت دارند، تجارت را انجام دهید. علاوه بر این، سرمایه گذاران خارجی ضمانت هایی دارند که در دسترس سرمایه گذاران داخلی نیست. قانون اساسی کرواسی بازپرداخت رایگان سود یا سرمایه پس از خاتمه سرمایه گذاری در کرواسی را پیش بینی کرده است.

همچنین با داشتن یک محیط طبیعی بکر، میراث فرهنگی و تاریخی مشهور و تأکید بسیار بر کرواسی به عنوان یک مقصد گردشگری، ارزش بررسی برخی از امکانات سرمایه گذاری ارائه شده در این بخش را دارد. اتاق اقتصاد کرواسی نشان می دهد آینده گردشگری، انتخابی است که مطمئناً برای هر کسی که بخواهد بازار مناسبی ایجاد کند، از امکانات خوبی برخوردار است.

 کرواسی برای گردشگری دریایی، غواصی، مسافرت با قایق های کوچک و گردشگری ماهیگیری بسیار مناسب است. این درحالی است که براساس قانون تقویت فضای سرمایه گذاری، چندین مشوق مالیاتی به سرمایه گذاران خارجی اعطا می شود. که مهم ترین آن این است که مالیات انتقال املاک و مستغلات هنگام خرید ملک توسط یک شرکت خارجی پرداخت نمی شود.

جذابیت گردشگری در سرمایه گذاری در کرواسی

در داخل کشور در خصوص سرمایه گذاری در کرواسی، می توانید شاخه های جهانگردی سوارکاری، دوچرخه سواری، گردشگری ماجراجویی، بوم گردی یا گردشگری شکار را ارائه دهید. پیش بینی روند گردشگری هرگز آسان نیست و تصمیم گیری در مورد ایجاد سرمایه مناسب مستلزم مطالعه دقیق است.

در حقیقت، کرواسی با موقعیت استراتژیک در جنوب شرقی اروپا و زیرساخت های مرغوب، مقصد مورد علاقه سرمایه گذاران است. اصلاحات ساختاری و مشوق های مالیاتی که توسط دولت محلی تبلیغ می شود، دلایل اصلی سرمایه گذاری در کرواسی کشوری است. ضمن آنکه مطابق قانون شرکت در کرواسی ، هم برای سرمایه گذاران داخلی و هم برای سرمایه گذاران خارجی رفتار برابر ارائه می شود.

مزیت سرمایه گذاری در کرواسی

برخی امتیازات وجود دارد که فضای اقتصادی کرواسی می تواند به سرمایه گذاران خارجی ارائه دهد. مجموعه ای جامع از اقدامات تجاری و اصلاحات قانونی که توسط دولت محلی برای جذب سرمایه گذاری های خارجی اجرا شده است به همراه پشتیبانی مستقیم از ایجاد مشاغل جدید وحمایت مالی از هزینه های سرمایه ای، توانسته است نقش موثری در سرمایه گذاری در کرواسی باشد.

همچنین کمک های مالی متعدد برای فعالیت های تحقیق و توسعه، بازگشت سرمایه عالی و هزینه های عملیاتی رقابتی در بازار اروپا به همراه مشوق های مالیاتی جذاب، صفر درصد گمرک در اتحادیه اروپا و توافق نامه های متعدد اجتناب از مالیات مضاعف با کشورهای مختلف و در نهایت استفاده از نیروی کار بسیار ماهر آن را به گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

مشوق های سرمایه گذاری در کرواسی

چندین قانون فضای سرمایه گذاری در کرواسی را تنظیم می کند. قانون شرکت های کرواسی، قانون ارتقاء سرمایه گذاری و قانون پروژه های سرمایه استراتژیک جمهوری کرواسی از این دسته قوانین هستند که باعث می شود سرمایه گذاری تشویق گردد.

 طبق مفاد این قانون، سرمایه گذاران خارجی از حقوق، تعهدات و وضعیت حقوقی یکسانی با سایر سرمایه گذاران داخلی در یک شرکت برخوردار هستند. مشوق های خاص در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار می گیرد. همچنین مشوق ها برای کارآفرینان خرد صورت گرفته و حمایت دولت از فعالیت های توسعه و نوآوری صورت می گیرد که همراه با کمک های غیر قابل استرداد برای ایجاد مکان های کار جدید است.

کمک هزینه های غیر قابل استرداد برای خرید تجهیزات و ماشین آلات به میزان 20٪ از هزینه های قابل قبول نیز از دیگر عواملی است که می تواند انگیزه سرمایه گذاران خارجی را دو چندان کند. در صورتی که تصمیم به ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در این کشور دارید، می توانید از ثبتا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب