خرید ملک در اتریش

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در اتریش را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در اتریش را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در اتریش
خرید ملک در اتریش

خرید ملک در اتریش

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در اتریش توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در اتریش را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در اتریش نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در اتریش میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در اتریش را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در اتریش

شروط و الزامات خرید ملک در اتریش

مراحل خرید ملک در اتریش

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در اتریش میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در اتریش را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در اتریش

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در اتریش

اتریش در طول 20 سال گذشته شاهد بزرگ‌ترین جهش در کیفیت زندگی بوده است. با توجه به این رتبه این کشور با مهاجران بسیاری مواجه است؛ اما کمبود ملک مسکونی به‌شدت قابل‌ مشاهده است. 

بر اساس گزارش املاک ImmoDEX 2016، قیمت ملک در اتریش از سال 2010 به‌طور متوسط 39 درصد افزایش یافته است. یک خانه جدید در اتریش (123 متر مربع) اکنون به‌طور متوسط 359،000 یورو هزینه دارد.

 گران‌ترین املاک اتریش در شهر وین واقع‌اند. ارزش املاک قدیمی نیز به‌طور متوسط حدود 35 درصد افزایش یافته است. قیمت اجاره املاک در اتریش نیز 21 درصد افزایش یافته است که میانگین هزینه آن اکنون 11،50 یورو در هر متر مربع است.

معاملات املاک در اتریش

با وجود این آمار باز می‌بینیم که معاملات مسکن در اتریش هر روز بیشتر می‌شود. زیرا در این خصوص تحقیقاتی انجام شده و طبق آخرین آمار در سال 2018، 6 درصد معاملات مسکن افزایش یافته است. 

ارزش و میزان این معامله‌ها از 5/15 % به 58/22 میلیارد یورو رسیده است و تخمین داده شده که در سال 2023 تعداد این معامله‌ها بیشتر نیز شوند. 

خرید ملک در اتریش + شرایط

برای خرید ملک در اتریش هیچ محدودیتی برای شهروندان اتحادیه اروپا وجود ندارد. بیگانگان غیر اتحادیه اروپا باید مراحل تصویب را طی کنند که بسته به ایالت که ملک در آن قرار دارد متفاوت است. همچنین محدودیت‌های خاصی برای خریداران صرف‌نظر از ملیت آن‌ها برای خرید خانه دوم در اتریش وجود دارد.

لطفاً توجه داشته باشید که این محدودیت‌ها ممکن است در هر ایالت متفاوت باشد. شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای خرید ملک در اتریش باید مراحل تصویب را طی کنند.

 برای رسیدن به تأیید، متقاضیان باید یک فرم را پر کنند، پاسپورت معتبر را در دست داشته و اظهارنامه‌ای را برای استفاده در نظر گرفته‌شده ارائه دهند. علاوه بر این، یک پیش‌نویس قرارداد، یک رجیستری فعلی زمین و یک نقشه سایت باید تهیه شود.

خرید ملک در اتریش

رونق مسکن در مناطق مختلف اتریش

در سال‌ها 2003 تا 2013 قیمت خانه‌های وین در حال رشد هستند. طی همین سال‌ها قیمت ملکدر پایتخت اتریش 6/99 % افزایش یافت. اما در شهرهای دیگر اتریش بین سال‌های 2003 تا 2013 هزینه مسکن کاهش یافت. 

اما در سال‌های بعد از 2013 شرایط تغییر کرد زیرا پایتخت دچار گرانی شد. تنها در سال 2015 قیمت مسکن دوباره با 2/2 % افزایش یافت و بقیه سال‌ها درصد رشد قیمت بیشتر از گذشته شد.

سرمایه‌گذاری در املاک اتریش

اتریش با رشد حدود 1.0٪ در سال 2020، به کمترین مرحله از چرخه اقتصادی فعلی خواهد رسید. تنها با یک‌روند صعودی متوسط ​​در اقتصاد آلمان و پایین آمدن نرخ رشد در کشورهای CEE، شرایط منطقه‌ای برای اقتصاد اتریش همچنان دشوار است. بر اساس بازده پایین بازار ثانویه، باوجود کاهش بازده، سرمایه‌گذاری در املاک اتریش همچنان جذاب است.

یک سال رکورد جدید برای بازار سرمایه‌گذاری اتریش با حجم کلی در حدود 5.9 میلیارد یورو تأسیس شد. بیشتر آن‌ها توسط سرمایه‌گذاران بین‌المللی تکمیل شد. تقاضای شدید و فشار سرمایه‌گذاران اطمینان حاصل کرد که بازده اول همچنان در سال 2019 صعود کرد.

 نزدیک به 20،000 واحد مسکونی جدید، رکورد تکمیل جدید در سال 2020 در وین شکسته شد. میزان بالای عرضه در سال جاری و آینده انتظارات را برای توسعه اجاره آپارتمان‌های تازه ساخت افزایش می‌دهد. حجم سرمایه‌گذاری مسکن نهادی در سال 2019 از سطح رکورد سال گذشته در حدود 3/3 میلیارد یورو فراتر خواهد رفت.

خرید خانه در اتریش

اتریش یکی از کشورهای اروپایی است که سالانه افراد زیادی برای زندگی، کار و تحصیل به آنجا مهاجرت می‌کنند. این کشور با داشتن ثبات سیاسی و اقتصادی همواره جز بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت بوده است.

 خانه‌های وین با توجه به استانداردهای اتریش بسیار گران است و تقریباً سه برابر گران‌تر از هرجای کشور است. خارجی‌های غیر اتحادیه اروپا باید مراحل تصویب را طی کنند که بسته به ایالتی که خانه در آن قرار دارد متفاوت است. همچنین محدودیت‌های خاصی برای خریداران صرف‌نظر از ملیت آن‌ها برای خرید خانه دوم در اتریش وجود دارد.

 لطفاً توجه داشته باشید که این محدودیت‌ها ممکن است در هر ایالت متفاوت باشد. شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای خرید ملک در اتریش باید مراحل تصویب را طی کنند.  افراد خارجی می‌توانند با خرید خانه در اتریش، اقامت این کشور را کسب کنند.

نحوه خرید ملک در اتریش

به عنوان یک خارجی هنگامی‌که یک خانه انتخاب کرده‌اید از طریق نماینده املاک و مستغلات پیشنهاد کتبی را ارائه دهید. ضمیمه اسناد پیشنهادی یک لیست موردی (Kostenaufstellung) هزینه‌های مربوط به معاملات مانند هزینه حقوقی، مالیات انتقال خانه، ثبت‌نام، هزینه اسناد رسمی و هزینه نماینده املاک و مستغلات است.

هنگامی‌که فروشنده پیشنهاد شما را قبول می‌کند، یک قرارداد خرید یا یک دفتر اسناد رسمی اتریشی تهیه می‌شود. با امضای قرارداد، از خریدار انتظار می‌رود 10٪ از قیمت خرید را به عنوان سپرده پرداخت کند که تا زمان اتمام در یک امانت یا حساب سپرده‌گذاری قرار می‌گیرد.

 پس از اتمام وکیل شما جزئیات انتقال را در اداره ثبت محلی ثبت می‌کند و وظایف انتقال و ثبت را پرداخت می‌کند. هزینه ثبت‌نام املاک حدود 4.5٪ از ارزش املاک را دربر دارد. به‌طور متوسط 9 تا 32 روز طول می‌کشد تا هر سه روش لازم برای ثبت خانه در اتریش انجام شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب