خرید ملک در بلژیک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در بلژیک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در بلژیک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در بلژیک
خرید ملک در بلژیک

خرید ملک در بلژیک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در بلژیک توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در بلژیک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در بلژیک نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در بلژیک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در بلژیک را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در بلژیک

شروط و الزامات خرید ملک در بلژیک

مراحل خرید ملک در بلژیک

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در بلژیک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در بلژیک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در بلژیک

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در بلژیک

قیمت املاک برای فروش در بلژیک نسبت به کشورهای همسایه ارزان تر است، اما خریداران خانه باید از هزینه بالا معامله و قوانین بازار قبل از خرید ملک مطلع شوند .

فرقی نمی کند که در حال مهاجرت به بلژیک باشید یا به دنبال سرمایه گذاری در این کشور و یا حتی به دنبال خرید خانه باشید،  املاک برای فروش در بلژیک شما را وسوسه خواهند کرد:

استاندارد زندگی در بلژیک بالا است و قیمت املاک در بلژیک در مقایسه با سایر کشورهای همسایه و پایتخت کشورهای اتحادیه اروپا بسیار پایین است .

اگر چه، هزینه بالای معاملات ممکن است هر گونه سود کوتاه مدت را جبران کند، پس بهتر است که درباره بازار و قوانین و مقررات خرید و فروش خانه در بلژیک، قبل از خرید خانه، اطلاعاتی به دست آورید.

اجاره ملک در بلژیک

قوانین مستحکمی از مستاجران بلژیکی حمایت می کند و بیشتر مهاجران حداقل در اوایل دوره اقامت ترجیح می دهند که خانه کرایه کنند، مخصوصا آن دسته از افراد که مدت کوتاه تری در بلژیک اقامت خواهند کرد .

قراردادهای طولانی مدت معمولی بلژیک ( تا 9 ماه یا بیشتر ) به مستاجران اجازه تغییر دکوراسیون و نوسازی خانه را می دهند و هر گونه که می خواهند می توانند خانه کرایه ای خود در بلژیک را سامان دهند.

 اما اگر در برنامه ریزی خود اقامت طولانی مدت تر ( حتی 5 سال ) را پیش بینی کرده اید، در هنگام خرید خانه در بلژیک می توانید از وام مسکن استفاده کنید .

خرید ملک در بلژیک

بازار خرید خانه در بروکسل و اطراف بلژیک ثبات دائمی دارد. بر اساس اداره آمار بلژیک، در هر سال و تا سه ماه پایانی سال 2017 نزدیک به 3.7 درصد به میانگین قیمت خانه افزوده شد.

اگر چه، علائمی وجود دارند که نشان از روند کند افزایش قیمت دارد؛ چرا که در نیمه پایانی سال 2017 داده های آماری نشان از کاهش 0.4 درصدی هزینه خانه داشتند.

همین امر باعث به وجود آمدن فاصله زیادی بین قیمت خانه در شهرهای مهم بلژیک شده است. در سه ماه سوم سال 2017، قیمت ها در پایتخت، بروکسل 3.47 درصد افزایش داشته است به میانگین 429.647 یورو رسیده است. 

در استان فلندرز، در حقیقت , تنها 1.71 درصد افزایش را شاهد بوده ایم و به میانگین کلی 236.189 یورو رسیده است.

خرید ملک در بلژیک

خرید ملک توسط اتباع خارجی در بلژیک

هیچ محدودیتی برای اتباع خارجی در زمینه خرید خانه وجود ندارد، حتی اگر مقیم نیز نباشند باز می توانند اقدام به خرید خانه کنند. البته باید به این مورد توجه کنیم که مالیات متفاوتی از افراد ( خریداران ) مقیم و غیر مقیم بلژیک اخذ می شود.

اقامت بلژیک از طریق خرید ملک

 کارهایی که باید انجام دهید در 3 مرحله دسته بندی می شود :

 تعهد خرید: این مورد را بیشتر به دلیل درخواست اداره املاکی امضا می کنند اما اجباری در کار نیست. این قرارداد فروشنده را   به فروش وادار می کند اما به خریدار این اجازه را می دهید که بدون پرداخت جریمه، از خرید ملک منصرف شده و معامله را فسخ کند.

 توافق نامه خرید: این توافق نامه جزییات خرید ملک را شرح می دهد. بر این اساس شما باید نزدیک به 10 درصد از ارزش ملک را به صورت ودیعه بپردازید و 4 ماه فرصت دارید تا باقی مانده پول را پرداخت کنید. ( معمولا مدرکی گرو گذاشته می شود ).

 انتقال سند در دفتر اسناد رسمی: که ملکیت ملک را به خریدار منتقل می کند. این مورد در طول 4 ماه باید جابجا شود .

الزامات قانونی خرید ملک و املاک در بلژیک

در بلژیک بیشتر قراردادها باید یا به زبان هلندی یا فرانسوی نوشته شوند و این خود الزامی است که طرفین قرارداد باید به آن توجه کنند. این بدان معناست که باید با خود مترجمی به همراه داشته باشید که هر کدام از مواد قرارداد را به زبان خودتان برای تان توضیح دهد.

هر دو طرف معامله ( خریدار و فروشنده ) باید توسط اداره اسناد رسمی شناخته شوند. هزینه ای که هر کدام از طرفین ملزم به پرداخت آن هستند ثابت بوده و به صورت درصدی می باشد.

باید در طول مدت 4 ماه که معامله تکمیل می شود خرید و فروش انجام شده در اداره نام نویسی ثبت شود. باید هزینه های ثبت نام را نیز بپردازید.

ارائه خدمات خرید ملک در بلژیک

جهت خرید ملک در بلژیک حتماً با یک وکیل حقوقی معتبر و آشنا به امور ملک در کشور آذربایجان مشورت نمایید. 

 در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب موسسه ثبتا تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمایید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب