خرید ملک در تایلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در تایلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در تایلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۱ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در تایلند
خرید ملک در تایلند

خرید ملک در تایلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در تایلند توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در تایلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در تایلند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در تایلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در تایلند را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در تایلند

شروط و الزامات خرید ملک در تایلند

مراحل خرید ملک در تایلند

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در تایلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در تایلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در تایلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در تایلند

سالانه بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند از طریق خرید ملک اقدام به اخذ اقامت می کنند. خرید ملک در تایلند نیز یکی از راه های مهاجرت به این کشور است.

در این مقاله که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است به سوالاتی از قبیل:

  • چگونه می توان با خرید ملک اقامت قانونی کشور تایلند را به دست آورد؟
  • مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت تایلند از طریق خرید ملک کدامند؟
  • خرید ملک در تایلند به چه مقدار سرمایه نیاز دارد؟

خرید ملک در تایلند

یکی از راه های قانونی مهاجرت به کشور تایلند اقدام از طریق خرید ملک است. طبق قوانین این کشور، مهاجران اجازه خرید زمین را ندارند و فقط می توانند اقدام به خرید ملک و آپارتمان کنند. 

با خرید ملک در کشور تایلند افراد اجازه اقامت در این کشور را خواهد داشت اما طبق قوانین تصویب شده توسط دولت، اقامت دائم فورا به این افراد تعلق نخواهد گرفت و باید هر سال اقامت خود را تمدید کنند.

قابل ذکر است که افرادی که از این طریق مجوز زندگی در این کشور را می یابند، اجازه کار نخواهند داشت و به این منظور ملزم به اخذ ویزای کار هستند.

 برای سرمایه گذاری در حوزه املاک جهت اخذ اقامت تایلند، متقاضیان ملزم به پرداخت مبلغی معادل با حداقل 10000000฿ (بات تایلند) می باشند.

مدارک لازم برای خرید ملک در تایلند

خرید ملک در تایلند همانند خرید ملک در فرانسه مراحلی را در بر می گیرد که باید طی شوند. در این کشور پس از خرید ملک باید طی مدارکی مالک بودن فرد به دولت این کشور ثابت شود؛ این مدارک شامل موارد زیر است:

  • فرم معاملات ارزی
  • ارزیابی دولتی ارائه شده توسط دفاتر ملک
  • سند ملک
  • رسید مالیاتی
  • ویزای معتبر
  • پر کردن فرم های مربوطه
 

همان طور که گفته شد، افراد باید حداقل مبلغ تعیین شده توسط دولت کشور تایلند را که 10000000฿ (بات تایلند) معادل $323200 (دلار آمریکا) می باشد در حوزه املاک در این کشور سرمایه گذاری کنند. 

جهت اثبات این موضوع فرد می تواند فرم معاملات ارزی را از بانک مربوطه دریافت کند. این فرم مدرکی است که نشان می دهد فرد سرمایه ذکر شده را به داخل کشور وارد کرده است. 

در صورت ارائه مدارک گفته شده به سفارت تایلند و تایید آنها، به فرد متقاضی ویزای سرمایه گذاری تعلق خواهد گرفت که نیاز به تمدید سالیانه دارد.

خرید ملک در تایلند

اطلاعاتی در مورد کشور تایلند

کشور تایلند به پایتختی شهر زیبای بانکوک در جنوب شرقی آسیا واقع شده و با کشورهای مالزی، کامبوج، لائوس، میانمار و برمه دارای مرز مشترک است. نام تایلند برگرفته از زبان محلی مردم این کشور و متشکل از دو کلمه Thai و Land می باشد که معنی آن “سرزمین مردمان آزاد” است.

تایلند یک کشور مشروطه سلطنتی است و نخست وزیر و پارلمان این کشور در صدر قدرت هستند. این کشور با مساحت 513000 کیلومتر جمعیتی حدودا 69000000 نفره را در خاک خود جای داده است. آب و هوای کشور تایلند گرمسیری، مرطوب و پر باران بوده و این موضوع می تواند یک چالش برای متقاضیان مهاجرت به این کشور باشد.

واحد پول کشور تایلند بات (Baht) می باشد که هر بات ارزشی معادل با 0.3$ (دلار آمریکا) دارد. مهم ترین منایع درآمد ارزی این کشور صادرات، گردشگری و سرمایه گذاری خارجی می باشند. کشور تایلند با گسترش روز افزون صنعت گردشگری خود توانسته است علاوه بر رشد اقتصادی، لقب نهمین کشور توریستی جهان را کسب کند.

مهاجرت به تایلند توسط خرید ملک

کشور تایلند با فراهم آوردن نرخ بیکاری بسیار پایین، زندگی ارزان و بهداشت مناسب و امنیت اجتماعی و اقتصادی بستر مناسبی برای پذیرش مهاجران را فراهم آورده است.

مهاجرت قانونی به تایلند همانند مهاجرت به ژاپن، از طریق راه های متنوعی امکان پذیر است. طی سال های اخیر افرادی که متقاضی مهاجرت به کشور تایلند بوده اند با اقدام جهت تحصیل، کار، سرمایه گذاری و خرید ملک، ازدواج و ثبت شرکت اقامت این کشور را ار آن خود کرده اند. 

مهاجرت به تایلند (نکات)

به دلیل بالا رفتن سطح علمی دانشگاه های این کشور در سال های اخیر، نام چند دانشگاه تایلندی در فهرست دانشگاه های جهان یافت می شود و به همین دلیل این کشور به مقصد مناسبی برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. 

قابل ذکر است که تحصیل در این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار ارزان بوده و همین امر تحصیل در تایلند را به یک موقعیت مناسب تبدیل کرده است. 

پایین بودن هزینه ها در این کشور و به خصوص خرید ملک و سرمایه گذاری در این حوزه باعث شده تا کشور تایلند به یک گزینه مناسب جهت مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در حوزه املاک تبدیل شود.

ارائه خدمات خرید ملک در تایلند

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به تایلند شما می توانید از مقاله های بهترین شهرهای تایلند برای کار و مهاجرت به تایلند استفاده کنید.

 در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر در زمینه مهاجرت، وکلای ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی ثبتا با دانش و تجربه فراوان در این زمینه آماده کمک به شما عزیزان جهت انتخاب بهترین گزینه ها با توجه به سرمایه و زمان شما می باشند.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب