خرید ملک در عراق

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در عراق را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در عراق را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در عراق
خرید ملک در عراق

خرید ملک در عراق

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در عراق توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در عراق را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در عراق نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در عراق میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در عراق را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در عراق

شروط و الزامات خرید ملک در عراق

مراحل خرید ملک در عراق

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در عراق میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در عراق را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در عراق

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در عراق

خرید ملک در عراق در دوره های گذشته بیشترین بخش هزینه زندگی در این کشور را به خود اختصاص داده بود اما امروزه محل اقامت در این کشور هزینه بیشتری را در برگرفته است.

 در هر صورت فاکتورهای اصلی هزینه زندگی در کشور عراق، اسکان، محل اقامت موقت، مواد غذایی، هزینه بهداشت، آموزش و پرورش، هزینه حمل و نقل و همینطور هزینه های مازاد است که برای ورزش و تفریح و … در نظر گرفته می‌شود.

 

خرید ملک در عراق

برای خرید ملک در کشور عراق در ابتدا مطمئن شوید که خانه انتخاب شده دارای چند صاحب خانه نباشد زیرا گاها افراد در بغداد از تازه وارد بودن خارجی ها سوء استفاده کرده و سر آنها را کلاه می‌گذارند.

همچنین حتماً دقت کنید که منزل مورد نظر سند داشته باشد، سند دار بودن منزل شما بسیار مهم است و در این زمینه یک سری اصول مهم ارزیابی می‌شود. در واقع اخذ سند در کشور عراق بسیار دشوار است و خانه هایی که سند نداشته باشند از اعتبار کمتری برخوردار هستند.

خانه هایی که در حومه شهر قرار دارند از نظر قیمت ارزانتر هستند. برخی از ملک ها به صورت اقساط با وام بانکی به فروش می‌رسند که آنها نیز گزینه خوبی برای افرادی هستند که از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی نیستند.

در هر صورت خرید ملک در این کشور باید زیر نظر شهرداری صورت بگیرد و نیاز است که سیاست های اقتصادی مشخصی در این زمینه مشخص شود. خرید خانه در کشور عراق یک امتیاز خوب برای اقامت محسوب می‌شود.

اجاره خانه املاک استیجاری در عراق

یافتن مسکن در کشور عراق آسان است و ساخت و ساز زیادی در این کشور صورت می‌گیرد اما نرخی که برای اجاره بهای مسکن در کشور عراق در نظر گرفته می‌شود از ایران بیشتر است، مشخص است که به طور کلی آپارتمان های این کشور در مدل های یک الی دو خوابه طراحی شده‌اند و برای طراحی آن ها یک سری اصول مهم در نظر گرفته شده است.

هزینه برای اجاره بهای آپارتمان‌ها در کشور عراق از 2000 دلار آغاز می‌شود. این رقم نسبت به ایران گران است و البته دولت سعی دارد هزینه های موجود را کمی کاهش دهد. در صورتی که بخواهید منزل بزرگتری اجاره کنید باید حداقل 2500 دلار هزینه کنار بگذارید.

صاحب‌های خانه در کشور عراق اعتمادی به افراد خارجی ندارند و یکی از دلایلی که وضعیت مسکن را در این کشور دشوار کرده است نیز همین عدم اعتماد است؛ از یاد نبرید که اجاره خانه در کشور عراق به طور کلی بر اساس بودجه های مشخصی دنبال می‌شود. اجاره خانه در شهر بغداد کشور عراق از 1300 دلار آغاز می‌شود.

خرید ملک در عراق

اجاره خانه و ملک در نجف عراق

در سال های اخیر و به دلیل حضور حجم عظیم مسافران در مناسبت های مذهبی در شهر نجف، به منظور اجاره دادن و کسب درآمد، اقدام به ساخت خانه های استاندارد شده است. خانه های جدید تا حدودی از نظر امکانات و موازین بهداشتی، مشابه به خانه های ایرانی شده اند. با توجه به دمای متفاوت هوای نجف در فصول چهارگانه سال، دارا بودن امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع برای خانه ها ضروری به نظر می رسد.

خانه هایی که برای اجاره در مشاور املاک نجف اشرف به قیمت گذاشته می شوند، معمولا مالکان عراقی دارند. این افراد به منظور کسب درآمد به صورت فصلی خانه ها را اجاره می دهند. اجاره و خرید ملک در نجف اشرف در صورتی که از طریق مشاورین املاک پیگیری شود، نتیجه سریع تر و بهتری خواهد داشت.

اجاره و خرید ملک در نجف اشرف

در سال های اخیر قوانینی کلی از سوی دولت عراق برای نظارت بر بخش مسکن به خصوص در اجاره بها و خرید وضع شده است. قیمت اجاره خانه در عراق در شهرهای مختلف بر اساس شرایط، جمعیت، مناسبت ها، میزان زائران یا توریست ها و… ممکن است با شهرهای دیگر متفاوت باشد.

مثلا شما نمی توانید انتظار داشته باشید که هزینه اجاره خانه در کربلا و نجف با شهری مانند بصره یکسان باشد. زیرا شهرهای زیارتی در عراق در طول سال پذیرای جمعیت زیادی هستند و مقایسه آن ها با شهرهای معمولی اشتباه است.

قیمت ملک در عراق

محدوده قیمت ها برای اجاره خانه در نجف عراق به این صورت است که یک آپارتمان یک خوابه مجهز به طور متوسط اجاره بهایی معادل ۳۰۰ هزار دینار عراق در ماه دارد. این رقم برای آپارتمان دو خوابه به ۴۵۰ هزار دینار و برای سه خوابه به ۶۰۰ هزار دینار در هر ماه می رسد.

برای خانه های مستقل نیز طبیعتا قیمت اجاره بها کمی بالاتر است. در شهر نجف یک خانه تک خوابه مستقل ماهیانه به طور متوسط ۴۰۰ هزار دینار عراقی اجاره دارد. همچنین خانه دوخوابه ۶۰۰ هزار و خانه سه خوابه تا ۹۰۰ هزار دینار در ماه اجاره بها خواهد داشت.

قیمت خرید خانه در نجف عراق نیز دارای محدوده خاصی است. آپارتمان یک خوابه معمولی در شهر نجف قیمتی نزدیک به ۶۰ میلیون دینار عراق دارد. این رقم برای آپارتمان دوخوابه به محدوده ۱۰۰ میلیون و برای یک آپارتمان سه خوابه به ۱۶۰ میلیون دینار عراق می رسد.

قیمت خرید خانه مستقل در نجف کمی بالاتر از آپارتمان است. مثلا شما برای خرید یک خانه مستقل یک خوابه در نجف به طور متوسط باید مبلغی در حدود ۸۰ میلیون دینار عراق هزینه کنید.

همانطور که می بینید این رقم ۲۰ میلیون بیشتر از یک آپارتمان تک خوابه است. برای خانه های دو خوابه و سه خوابه نیز قیمت ها به ترتیب در محدوده ۱۲۰ و ۱۸۰ میلیون دینار خواهد بود.

جزئیات دقیق املاک در عراق

با توجه به مطالب یادشده، اجاره و خرید ملک در عراق فرآیندی است که باید با آگاهی و اشراف دقیق به شرایط املاک و مسکن این شهر صورت گیرد.

شما تنها در صورتی می توانید از جزئیات امکانات، اجاره بها، قیمت خرید خانه و شرایط املاک عراق آگاه شوید، که با یک مشاور املاک با سابقه در این شهر ارتباط داشته باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب