خرید ملک در قرقیزستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در قرقیزستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در قرقیزستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در قرقیزستان
خرید ملک در قرقیزستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در قرقیزستان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در قرقیزستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در قرقیزستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در قرقیزستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در قرقیزستان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در قرقیزستان

شروط و الزامات خرید ملک در قرقیزستان

مراحل خرید ملک در قرقیزستان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در قرقیزستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در قرقیزستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در قرقیزستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اجاره خانه در قرقیزستان

برای اجاره خانه در کشور قرقیزستان در نظر داشته باشید که تعرفه ها به صورت روزانه تغییر می‌کند و نیاز است که از قیمت روز اجاره املاک در هر شهر مطلع باشید.

 ارزیابی ها نشان می‌دهد که برای اجاره خانه در کشور قرقیزستان نیاز است که هزینه سه ماه اول پرداخت شود و باید این اصل را مدنظر قرار دهید که مکان‌ها بر اساس موقعیت مکانی و همینطور امکانات مورد نظر دسته‌بندی شده‌اند

به عنوان مثال: اگر یک آپارتمان یک خوابه و با امکانات معمولی در مرکز شهری در کشور قرقیزستان با هزینه 19.103.95 صوم همراه باشد، اجاره همین آپارتمان در حاشیه شهر، حدود 12.618.64 صوم هزینه در بر خواهد داشت. 

افراد برای اجاره آپارتمان‌های سه خوابه در مرکز شهر می‌بایست حدود 37.603.81 صوم در نظر داشته باشند این در حالی است که همین آپارتمان در حاشیه شهر حدود 23.445.35 صوم هزینه در بر دارد.

خرید ملک در قرقیزستان

خرید ملک در قرقیزستان به طور کلی از نظر قیمت از ایران بهتر است؛ شما برای خرید ملک در مرکز شهر در قرقیزستان، به ازای هر متر، باید59.698.07 صوم هزینه پرداخت کنید، این هزینه در حاشیه شهر، به 38.645.58 صوم کاهش خواهد یافت.

مزایای خرید ملک در قرقیزستان

۱- پایین بودن هزینه زندگی در قرقیزستان

۲- امنیت بسیار بالا برای زندگی در قرقیزستان

۳- تنوع غذایی در قرقیزستان بسیار زیاد می باشد و غذا های گرجی بسیار خوشمزه می باشد.

۴- جمعیت کشور قرقیزستان بسیار پایین می باشد و ترافیک در این کشور به ندرت وجود دارد.

۵- کشور قرقیزستان دارای طبیعت بسیار زیبا و آب هوای بسیار پاک می باشد.

خرید ملک در قرقیزستان

خریداری ملک ارزان در قرقیزستان

علاقمندان گرامی، با خریداری ملک ارزان در قرقیزستان می توان به سود و بازده خوبی رسید، مانند خرید ملک در آسیای مرکزی  که می توانید ملک های بسیار ارزانی را برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی خریداری نمایید، که قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان حداقل 33.920 صوم ( واحد پول قرقیزستان) می باشد.

جهت اطلاع باید گفت هر صوم معادل 496.53 ریال ایران است، که البته باید درنظر داشته باشید که برای خرید هر ملک خارجی در هر کشوری نیاز به افتتاح حساب بانکی بین المللی در آن کشور مورد نظر دارید.

امنیت املاک در قرقیزستان

کشور قرقیزستان یکی از کشورهای امن دنیا محسوب می‌شود که توانسته مسیر خوبی برای زندگی و رشد اقتصادی برای افراد فراهم سازد. وضعیت امنیتی در کشور قرقیزستان رشد خوبی داشته است. 

در نظر داشته باشید که امنیت اقتصادی و مالی در کشور قرقیزستان نیز پیشرفت خوبی داشته و امید است که کشور قرقیزستان در زمینه پروژه های مالی و اقتصادی نیز به نتایج خوبی برسد.

اینطور که شواهد نشان می‌دهد، این کشور برای افرادی که به تازگی در این کشور ورود داشته و سرمایه گذاری کرده‌اند شرایط خوبی فراهم ساخته و امنیت لازم فراهم شده است.

 امنیت کشور قرقیزستان در سال های اخیر در وضعیت خوبی دیده می‌شود و سرمایه گذاری های زیادی از سوی دولت این کشور در زمینه ایجاد رفاه امنیتی برای کودکان فراهم شده است.

امنیت مالی در قرقیزستان

موازنه تجاری در کشور قرقیزستان حدود 31.40 میلیون دلار برای هر ماه تخمین زده شده است. ارزیابی ها نشان می‌دهد که وضعیت حساب جاری در این کشور حدود 11.50 میلیون دلار است.

 صادرات و واردات در کشور قرقیزستان می‌تواند بر اساس شاخص های مشخص پیش برود به طوری که وضعیت صادراتی بیش از 308.60 میلیون دلار و واردات در این کشور حدود 662.98 میلیون دلار ارزیابی شده است.

کشور قرقیزستان در زمینه ذخایر طلا نیز به ارزش 11.60 تن رسیده است که رقم بالایی است. ورودی توریست در این کشور 1375.10 هزار نفر بوده و مبرهن است که وضعیت حواله در کشور قرقیزستان نیز به میزان 279.40 میلیون دلار اعلام شده است. 

ارائه خدمات ملکی در قرقیزستان

با توجه به مطالب یادشده، اجاره و خرید ملک در قرقیزستان فرآیندی است که باید با آگاهی و اشراف دقیق به شرایط املاک و مسکن این شهر صورت گیرد.

شما تنها در صورتی می توانید از جزئیات امکانات، اجاره بها، قیمت خرید خانه و شرایط املاک قرقیزستان آگاه شوید، که با یک مشاور املاک با سابقه در این شهر ارتباط داشته باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب