خرید ملک در کرواسی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در کرواسی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در کرواسی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در کرواسی
خرید ملک در کرواسی

خرید ملک در کرواسی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در کرواسی توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در کرواسی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در کرواسی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در کرواسی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در کرواسی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در کرواسی

شروط و الزامات خرید ملک در کرواسی

مراحل خرید ملک در کرواسی

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در کرواسی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در کرواسی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در کرواسی

محتوای این صفحه عبارتند از:

شرایط عمومی خرید ملک در کرواسی

خرید ملک و آپارتمان در کرواسی تابع قوانین خاص این کشور است. بر طبق قانون، شهروندان اتحادیه اروپا می توانند به راحتی اقدام به خرید ملک در این کشور نمایند و برخی کشورها مانند سوئیس و ایتالیا علاوه بر خرید ملک در این کشور می توانند بدون مشکل در کرواسی ساکن شوند. 

خرید املاک و مستغلات مسکونی راهی عالی برای خارجیان است که اجازه اقامت طولانی مدت در کرواسی را دارند. خارجی ها مجاز به خرید برخی از انواع املاک و مستغلات هستند که به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا حداکثر 9 ماه از هر سال را در کرواسی زندگی کنند. 

با این حال، بسته به اینکه اهل کجا هستید محدودیت ها و همچنین شرایط اضافی وجود دارد. خرید ملک در کرواسی برای شهروندان غیر اروپایی تابع قانونی است که بر اساس مجوز وزارت دادگستری کرواسی صورت می گیرد.

اخذ اقامت کرواسی از طریق خرید ملک

بعد از خرید ملک در کشور کرواسی به شما اجازه اقامت موقت 1 ساله داده می شود که تا 5 سال قابل تمدید است. بعد از گذشت 5 سال این امکان فراهم است که درخواست اقامت دائم خود را به اداره مهاجرت کرواسی داده و برای آن اقدام نمائید. 

افرادی که می خواهند برای دریافت اقامت کرواسی به صورت موقت اقدام کنند، باید مدارک مندرج در لیست زیر را به اداره پلیس محلی کرواسی تحویل دهند و ثبت نام خود را در آنجا انجام دهند.

  • سند مالکیت ملک در کرواسی
  • مدارک شناسایی معتبر
  • حساب بانکی با مبلغ حداقل 12.000 یورو در کرواسی
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • پوشش بیمه درمانی
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • تسلط ابتدایی به زبان کرواسی
  • پاسپورت معتبر
 

 متقاضیان برای خرید ملک باید به این نکته توجه کنند که حتما باید از وزارت دادگستری کشور کرواسی مجوز بگیرند.

مراحل قانونی خرید ملک در کرواسی

برای خرید املاک و مستغلات، لازم است قرارداد خرید را به صورت کتبی منعقد کنید. با توجه به اینکه امضای فروشنده باید محضری شود، در صورتی که قیمت خرید ملک توسط وام بانکی پرداخت شود، لازم است که کل قرارداد خرید را محضری بنویسید، که در آن بانک وام را در املاک و مستغلات ثبت می کند. همچنین لازم است از نرخ مالیات خبر داشته باشید که نرخ مالیات برای املاک و مستغلات سه درصد در نظر گرفته شده است.

 مبنای مالیات، ارزش بازار املاک و مستغلات در لحظه وقوع بدهی مالیاتی است. ارزش بازار املاک و مستغلات قیمت املاک و مستغلات است که در لحظه وقوع بدهی مالیاتی در بازار به دست آمده یا قابل دستیابی است. هدف مالیات انتقال مالکیت املاک و مستغلات است. تملک املاک و مستغلات که مالیات بر ارزش افزوده از آنها اخذ می شود انتقال مالکیت املاک و مستغلات محسوب نمی شود.

خرید ملک در کرواسی

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در کرواسی

قابل ذکر است که خریدار باید مدارک زیر را داشته باشد تا بتواند برای خرید ملک اقدام کند.

  • تکمیل فرم برای درخواست ویزا
  • عکس پاسپورتی
  • ارائه پاسپورت با داشتن اعتبار زمانی
  • ارائه فرم عدم سوء پیشینه متقاضی
  • اثبات تمکن مالی

هزینه ملک و اجاره ملک در کرواسی

در ابتدا در لیست زیر هزینه های معمول پرداخت شده توسط خریدار هنگام خرید یک ملک در کرواسی را بررسی می نمائیم.

  • هزینه آژانس املاک
  • هزینه ثبت زمین (34 یورو )، پس از ثبت درخواست ثبت مالکیت
  • حق الزحمه وکالت طبق مقررات تعرفه حق الزحمه وکلا
 

قیمت خانه برای زندگی در کرواسی برطبق نمودار ها و آمارها در حال رشد است. با توجه به نیاز های اقتصادی این کشور و توسعه بخشهای مختلف از جمله گردشگری می توان با سرمایه گذاری در بخش خرید ملک جهت اجاره دادن به گردشگران و یا هتل های فعال در این زمینه فعالیت کرد. 

وکیل ملک و زمین در کرواسی

برای سرمایه گذاری مطمئن و مخصوصاً خرید ملک در کرواسی حضور وکیل و فرد متخصص در امور املاک ضروری است. تمام افراد حقیقی و حقوقی باید با توجه به بودجه و مبلغی که برای سرمایه گذاری در نظر دارند، بهترین سرمایه گذاری و خرید را انجام دهند تا از منافع آن بهرمند شوند. 

 پس از انتخاب ملک مورد نظر به کمک وکیل و مشاور خود پیش قرارداد را بررسی و با آگاهی کامل از مفاد، قرار داد را امضاء نمایید.

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در کرواسی

اگر به خرید ملک در کرواسی به عنوان یک سرمایه گذاری می اندیشید، باید در نظر داشته باشید که این امر را حتماً زیر نظر وکلا و کارشناسان متخصص که سابقه اقامت در کرواسی را دارند و از قوانین روز این کشور آگاهی دارند انجام دهید. 

این کارشناس بهتر است که دانش زبان کرواتی را داشته باشد. قبل از اقدام به خرید ملک در کرواسی باید توجه داشته باشید که این فقط یک سرمایه گذاری بدون ریسک است و در روند درخواست اقامت شما تاثیری نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ثبتا تماس حاصل فرمایید. 

فهرست مطالب

فهرست مطالب