خرید ملک در کلمبیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در کلمبیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در کلمبیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در کلمبیا
خرید ملک در کلمبیا

خرید ملک در کلمبیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در کلمبیا توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در کلمبیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در کلمبیا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در کلمبیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در کلمبیا را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در کلمبیا

شروط و الزامات خرید ملک در کلمبیا

مراحل خرید ملک در کلمبیا

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در کلمبیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در کلمبیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در کلمبیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در کلمبیا

خرید ملک در کلمبیا یکی از بهترین و سریع ترین راه های سرمایه گذاری در این کشور بوده و خارجی های بسیاری را جذب خود کرده است. اگر به دنبال سرمایه گذاری در املاک در آمریکای لاتین، این کشور مقصد انتخابی شما برای سرمایه گذاری است. کلمبیایی ها نه تنها مردمی دوستانه و استقبال می کنند، بلکه این کشور دارای مناظر و آب و هوای متنوع متناسب با هر نوع سلیقه ای است.

آنچه باعث جذابیت بیشتر آن برای سرمایه گذار باهوش می شود این است که این کشور مقصدی به ویژه مقرون به صرفه در منطقه است. به علاوه، دارای یکی از قوی ترین اقتصادهای دارای عملکرد است. اگرچه سرمایه گذاری در ملک در این کشور مزایای بسیاری دارد.

ارائه اسناد خرید ملک در کشور کلمبیا

آخرین مرحله برای خرید ملک در کلمبیا امضای اسناد عمومی یا است. این شما را به عنوان مالک قانونی جدید ملک تأیید می کند. اسناد عمومی یک سند حقوقی مکتوب است و برای تهیه آن باید یک دفتر اسناد رسمی را پیدا کنید. مالیات و هزینه های زیر وجود دارد:

  • 25% هزینه ملک برای دفتر اسناد رسمی
  • 1% ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت برای مالیات بر درآمد اعمال می شود
 

پس از پرداخت و امضای اسناد عمومی، در اداره ثبت احوال و سپس در کاداستر ثبت می شود که در آن شما به طور رسمی به عنوان مالک جدید املاک شناخته می شوید. 

خرید ملک در کلمبیا در سال 2021

تنها شرایط این است که یک گذرنامه معتبر و بودجه کافی برای خرید داشته باشید. در واقع، خرید ملک در این کشور حتی می تواند منجر به اجازه اقامت شود. بسته به اندازه سرمایه گذاری شما می توانید برای ویزای یک ساله یا پنج ساله درخواست دهید.

اولین قدم برای خرید ملک در این کشور این است که یک گواهی نامه سنت و آزادی کسب کنید. بعد از اینکه ملک مناسبی برای سرمایه گذاری خود پیدا کردید و می خواهید با خرید پیش بروید، یکی از اولین اقداماتی که باید انجام دهید این است که یک گواهینامه سنت و آزادی یا را بدست آورید.

در این مرحله توصیه می شود یک وکیل محلی استخدام کنید تا در تأیید گواهی و انجام بررسی دقیق ملک به شما کمک کند. می توانید گواهی سنت و آزادی را از اداره ثبت احوال محلی درخواست کنید و هزینه آن فقط 15700COP (پزو) است.

خرید ملک در کلمبیا

سرمایه گذاری در کلمبیا از طریق خرید ملک

شما می توانید روی یک ملک سرمایه گذاری کنید و امیدوار باشید که در آینده ملک را نقد کنید. یا می توانید به دنبال یک ملک اجاره ای باشید که جریان نقدی سودآوری را از ماه به ماه دیگر ارائه دهد. شما می توانید یک آپارتمان در این کشور با حدود 0.5% تا 1% از ارزش تجاری ملک اجاره کنید.

نرخ افزایش ارزش برای املاک و مستغلات در 3 سال گذشته 10% متوسط کشور بوده است. بنابراین، می توانید حداقل 16% بازده متوسط داشته باشید. از آنجا که بانک ها سالانه 7% سود بهره وجوه را پرداخت می کنند، معامله بدی نیست.

سرمایه گذاری در کلمبیا از طریق خرید ملک 2

مطمئنا هزینه های دیگری از جمله مالیات و هزینه های نمایندگی اجاره نیز وجود دارد که شما باید بپردازید. با این حال، این هزینه های اضافی هنوز جریان نقدی کمی سود برای تلاش های شما به همراه خواهد داشت.

 به عنوان یک سرمایه گذار در املاک باید بر روی تصویر کلان تمرکز کنید. شما احتمالا یک دارایی سرمایه گذاری خواهید خرید که به شما امکان می دهد حداقل در طی 2 یا 3 سال سود خوبی کسب کنید.

اگر قصد دارید در طولانی مدت به آن پایبند باشید و اگر خانه شما در بازار گرمی قرار دارد، مطمئنا می توانید بازده بالاتری برای سرمایه گذاری خود داشته باشید. هنگامی که شما یک سرمایه گذار در املاک هستید، در حال حاضر علاقه زیادی به درآمدزایی در سرمایه گذاری خود ندارید. 

اجاره خانه در کلمبیا

در صورتی که به فکر اجاره آپارتمان در کشور کلمبیا هستید بهتر است در ابتدای امر تفاوت منازل برای اجاره در این کشور را بدانید و بررسی کنید که هزینه اجاره آپارتمان در شهر بوگوتا کشور کلمبیا چقدر است. 

در زیر لیستی از هزینه اجاره بها در این کشور را آورده‌ایم تا متوجه شوید که یک اتاق خواب خارج از شهر هزینه‌ای مناسب‌تری به نسبت یک آپارتمان در داخل شهر دارد مشخص است که وضعیت آپارتمان‌های این کشور در مرکز شهر به نسبت سایر مکان‌ها متفاوت است.

  • آپارتمان (1 اتاق خواب) در مرکز شهر  933206.06  Col  
  • آپارتمان (1 اتاق خواب) خارج از مرکز 718022.21 Col
  • آپارتمان (3 اتاق خواب) در مرکز شهر1663653.70  Col 
  • آپارتمان (3 اتاق خواب) خارج از مرکز 1305271.63 Col

شما برای اجاره آپارتمان در این کشور نیاز است که از مشاور املاک استفاده کنید مشاور املاک در کشور کلمبیا همه سعی خود را می‌کند که اطلاعات درستی را در اختیار شما قرار دهد. کسانی که قصد دارند اجاره‌بهای لازم در این کشور را پرداخت نمایند باید دو وضعیت مهم را ارزیابی کنند.
 

 اول اینکه هزینه برای اجاره به طور کلی وابسته به شخص ارزیابی می‌شود و مورد بعدی اینکه به ازای هر فرد اضافی اجاره بیشتر به شما تعلق می‌گیرد.

ارائه خدمات خرید ملک و املاک در کلمبیا

برای خرید ملک در کلمبیا می توانید از مشاوره حقوقی و تخصصی موسسه ثبتا در این زمینه استفاده نمایید. 

موسسه ثبتا همواره سعی در بروزرسانی اطلاعات حقوقی و مهاجرتی در زمینه های مختلف حقوق مهاجرت، اقامت، سرمایه گذاری و تحصیل داشته تا بتواند به شما عزیزان و سروران گرامی اطلاعات درست و دقیق حقوقی در ارتباط با مسایل حقوقی و امور مهاجرت ارائه دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب