خرید ملک در یونان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه خرید ملک در یونان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات خرید ملک در یونان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۲۸ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

خرید ملک در یونان
خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه تجربه 20 ساله خود در زمینه خرید ملک در سایر کشورها و بخصوص خرید ملک در یونان توانسته در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به خرید ملک در یونان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری خرید ملک در یونان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات در زمینه خرید املاک خارجی برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور خرید ملک در یونان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خرید ملک در یونان را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور خرید ملک در یونان

شروط و الزامات خرید ملک در یونان

مراحل خرید ملک در یونان

توجه داشته باشید بمنظور خرید ملک در یونان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل خرید ملک در یونان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

خرید ملک در یونان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر خرید ملک در یونان

اخذ اقامت یونان با خرید ملک یکی از محبوب ترین برنامه های ویزای سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا است. اقامت از طریق خرید ملک در یونان، ویزای اقامت از روش گذاری است که برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا صادر می شود و سهم قابل توجهی در اقتصاد یونان دارد.

 پس از خواندن این مقاله تا انتهای آن، با فرآیند کامل خرید ملک در یونان و اخذ اقامت این کشور آشنا خواهید شد و اطلاعات جامعی را از شرایط خرید خانه در یونان به دست خواهید آورد.

قانون اخذ اقامت یونان با خرید ملک

کشور یونان با هدف جذب سرمایه‌های خارجی، در مورخ 18 آپریل 2013 قانون اخذ اقامت با سرمایه‌گذاری (Greece Golden Visa) را مصوب نمود. 

بر اساس این قانون شهروندان کشورهای غیر اروپایی در صورت سرمایه‌گذاری حداقل 250.000 یورو می‌توانند اقامت با خرید خانه در یونان را اخذ نمایند. در واقع یکی از انواع سرمایه‌گذاری‌ها در روش دریافت ویزای طلایی، می‌تواند خرید ملک در یونان باشد.

مهمترین مزایای خرید ملک در یونان

  1. به همراه بردن فرزندان زیر 21 سال و دانشجو
  2. به همراه بردن والدین و والدین همسر
  3. عدم وجود شرط حضور (تنها یک هفته در هر نیم سال)
  4. امکان زندگی و استفاده از حقوق شهروندی در تمام کشورهای حوزه شنگن
  5. یکی از پایین‌ترین نرخ‌های سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت با خرید ملک در اروپا
  6. تسهیل ورود پول برای سرمایه‌گذاری در یونان.
  7. سهولت اخذ اقامت و تمدید آن توسط خرید ملک
خرید ملک در یونان

شهرهای مناسب برای خرید ملک در یونان

گاهی ممکن است هدف ما از خرید ملک، تنها برای اخذ اقامت خودمان باشد. اما اگر اهدافی نظیر اجاره دادن کوتاه مدت یا بلند مدت ملک به توریست‌ها و دانشجوها و یا به همراه بردن تعداد بیشتری از اعضای خانواده به اروپا را در نظر داریم، این روش و این سرمایه‌گذاری برای شما بسیار سودمند خواهد بود.

دریافت اطلاعات دقیق در این خصوص به ما کمک می‌کند که با ذهنیتی درست و روشن در این خصوص تصمیم گیری نماییم. (در این مسیر، ما در کنار شما هستیم و مشاوره‌های لازم را به صورت دقیق به شما ارائه می‌کنیم.)

به عنوان مثال کسی که صرفاً به دلیل رشد سرمایه قصد خرید ملک در یونان را دارد، بهتر است ملک خود را در شبه جزیره پلوپونز با میانگین رشد سالیانه 20% بخرد، یا حداقل در جزیره کرت با 8% رشد سالیانه و نه در آتن با نهایتاً 5% رشد سالیانه.

فرآیند خرید ملک در یونان

در این دوره زمانی اگر ملکی مورد پسند شما واقع گردید، اطلاعات آن ملک توسط وکیل به شما داده می‌شود. این اطلاعات شامل:

قدم اول: شرایط انتخاب برای خرید ملک در یونان

  1. نامه‌های اصالت ملک و مالک از دفترخانه رسمی
  2. اسناد قیمت گذاریِ صحیح ملک (توسط دادگستری یونان و دفتر مشاور املاک رسمی)
  3. بررسی سابقه مالیاتی ملک مدنظر
  4. بررسی وام‌های اخذ شده احتمالی با سند آن ملک و آگاهی از تسویه حساب کامل آنها
  5. بررسی جریمه‌ها و اخطارهای احتمالی ملک
  6. بررسی وابستگی ملک به سایر املاک و مستغلات
  7. بررسی دقیق امکانات ملک و سلامت آن
  8. حدود قیمت اجاره آن ملک (اگر پس از خرید تصمیم به اجاره آن داشتید)

قدم دوم: افتتاح حساب و عقد قولنامه

قدم سوم: انتقال سند و انجام امور اداری

قدم چهارم: اخذ اقامت از طریق پلیس اتباع خارجی

محدودیت‌های خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان مانند هر کشور دیگری مشمول برخی محدودیت‌های زیر می شود که خریداران ملک باید به آن‌ها توجه کنند:

۱- تملک در مناطق جنگلی: بر اساس قانون اساسی کشور یونان، تغییر کاربری اراضی جنگلی امکان‌پذیر نیست.

۲- تملک در مناطق نزدیک به مرز: برای تملک اراضی در مناطق نزدیک مرز پیش‌نیازهای خاصی وجود دارد. سرمایه‌گذاران خارجی تنها می‌توانند با داشتن مجوزهای ویژه اقدام به تملک اراضی و املاک در این مناطق نمایند. ضمن این که در این مناطق محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای نیز وجود دارد.

۳- تملک در خارج از منطقه‌بندی شهری: تملک اراضی که در خارج از منطقه‌بندی شهری قرار دارند با توجه به ظرفیت توسعه شهر شامل محدودیت‌هایی می‌شود. ضمن این که در اکثر موارد امکان تقسیم این اراضی به قطعات کوچک‌تر وجود ندارد.

نحکات خرید ملک در یونان

۴- تملک در خط ساحلی: توسعه املاک و مستغلاتی که در نزدیکی ساحل قرار دارند ممکن است با توجه به شرایط خاص تعیین شده توسط دولت یونان ممنوع یا غیرمجاز باشد.

۵- تملک در مناطق تاریخی: توسعه املاک و مستغلات در مناطق تاریخی که دارای آثار باارزش و باستانی هستند ممکن است بر اساس قوانین کشور یونان غیرمجاز و ممنوع باشد.

۶- تملک در مناطق طبیعی برجسته یا مناطق حفاظت شده: تملک و توسعه املاک و مستغلات در اکثر مناطق طبیعی و مناطق حفاظت شده زیست‌محیطی بر اساس قوانین کشور یونان ممنوع است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب